A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdv.
Csatlakozom az előttem szólókhoz szerintem is kiváló adalékot alkottatok. Csak igy tovább.
Csatlakozom az előttem szólókhoz szerintem is kiváló adalékot alkottatok. Csak igy tovább.
Jó a spuri, ajánlom használatra minden autósnak. Én még az elején járok de már érezhető a hatása. Kérdés: miért nincs spéci dízel és benzines spuri? Válaszukat előre is köszönöm.
JO NAPOT azt szeretném kérdezni a spuri menyibe kerül és hogy matricát lehetne e kérni köszönöm
Tisztelt Cég!
Érdeklődnék, hogy a spuri üzemanyag adalék hanyadik használat után fejti ki hatását? Én egy Nissan Maxima V6 2.0.-t használok.
Köszönettel
Érdeklődnék, hogy a spuri üzemanyag adalék hanyadik használat után fejti ki hatását? Én egy Nissan Maxima V6 2.0.-t használok.
Köszönettel
Sziasztok!
Nekem csak egy régi Skoda 120-asom van...de azért állapotát tekintve nem rossz..85-ös évjáratú,frissen fényezett,ültetve van,direkt szűrő meg hasonlók..Nem is ez a lényeg..Jelenleg én is használom ezt a terméket és eddíg nagyon meggyőző..az alapjáratom egy kicsit emelkedett, vajon ez is a termék hatása? Eddíg jól szerepelt! Köszi! Sziasztok!
Nekem csak egy régi Skoda 120-asom van...de azért állapotát tekintve nem rossz..85-ös évjáratú,frissen fényezett,ültetve van,direkt szűrő meg hasonlók..Nem is ez a lényeg..Jelenleg én is használom ezt a terméket és eddíg nagyon meggyőző..az alapjáratom egy kicsit emelkedett, vajon ez is a termék hatása? Eddíg jól szerepelt! Köszi! Sziasztok!
Sziasztok! Én is csak csupa jót tudok róla mondani. Egy 98 as E 280 Mercedesbe meg egy 94 es opel astra 1.4 be használtam. a merci azér eddig is ment, de most még jobban húz és legalább 1 , 1.5 tel csökkent a fogyasztása. 10.4 ről . az opelről meg ne is beszéljünk mintha nem a régi megszokott lenne, átmegy a zöldkártyán elsőre, nem zajos egyenletesen jár . Ajánlom mindenkinek. Üv
Sziasztok én is a hitetlenkedök közzé tartoztam,de engem meggyöztek.mondjuk nekem 'könnyü' volt kiprobálnom mert kaptam egy flakont ingyen 'tesztre'.Nade a lényeg: SEAT LEON 1,6 SPORT még a 98-as benzintöl is csörgött, beleöntöttem a SPURIT és abbahagyta! az igaz hogy a fogyasztásom csak 0,5-lit. csökkent de 130/km-alatt nem sokat jártam vele.Ja és soha nem volt viz az egész üzemanyag rendszerben! Szerintem ez sem egy elhanyagolhato szempont! Most egy 1,9-DCI RENAULT-om van ennél is ujkora ota használom és szivesen 'megmutatnám' az üzemanyagszüröbelsejét, kifogástalanul tiszta. Ja és volt egy ismerösöm akivel ugymond egy ugyanaz üzemanyaggal mentünk TÉLEN én semmi problémát nem vettem észre de öt mentenem kellett egy kis szürö elfagyás miatt.Igaz hogy 'SKOT' a gyerek de TÉLEN öntözi ám bele! Na ennyit gondoltam leirni a többéves tapasztalataimbol. Tudnék még sok mindent irni tapasztalatokbol PL: kamion soförök kellemes pénztárca kimélö.......! Na ugygondolom hogy egy flakon ára nem egy brutál összeg, VESZTENIVALOJA nincs mert ha kiszámolom minimum az árát vissza hozza. Aztán ha elfogyott a flakon ki kellszámolni hogy megérte e . Egyébként én nem az üzemanyag megtakaritás miatt használom hanem az üzemanyagrendszer tisztántartása miatt! Cinikusság nélkül nekem 'tök mindegy' mennyit eszik az autom 6-vagy 7-litert.Hát jo probálkozást!
Üdvözlet mindenkinek!
Szóval Tisztelt Vásárlók!
Lessz Zöldkártyám ez már tuti! A füstölés elmúlt, a co-kiváló! Az autó mint egy álom. Én mindenkinek ajánlom! Apósom tegnap kapott egy flakonnal a névnapjára, próbálja ki! Majd elmesélem! 'Szóval bele a belevalót'!
Ja és a forgalmazóknak köszönöm a személyes érdeklődést!
Üdvözlettel fulcsii
Szóval Tisztelt Vásárlók!
Lessz Zöldkártyám ez már tuti! A füstölés elmúlt, a co-kiváló! Az autó mint egy álom. Én mindenkinek ajánlom! Apósom tegnap kapott egy flakonnal a névnapjára, próbálja ki! Majd elmesélem! 'Szóval bele a belevalót'!
Ja és a forgalmazóknak köszönöm a személyes érdeklődést!
Üdvözlettel fulcsii
Először is üdvözlök mindenkit.2006.Szept.5.-i elkeseredett hangvételü hozzászólásom meghozta eredményét.Engedjétek meg,hogy leírjam mi is történt valójában.Remélem segithetek másoknak is akik hasonló képpen járnak mint én.A SPURI adalék egész egyszerűen végezte a feladatát és az üzemenyagszűrőben kötött ki az összes szennyeződés.Azért volt a megnövekvő fogyasztás mivel azt eldugitotta.A szűrő cseréje után egy ménest kapott az autó motorja és a fogyasztásom 4,9l volt (kb 230 km után)Úgyhogy a fogyasztásnövekedés arra enged következtetni,hogy a tank tele volt kosszal.A SPURI egész egyszerüen és rövid időn belűl kitakarította az egész rendszert.Én ezek után csak bátoritani tudok mindenkit az adalék használatára.EZ MŰKÖDIK!Bárkinek szivesen emesélem részletesen is.KÖszönet Balatoni Zsoltnak Drozdik Lászlónak és Csapó Attilának a segitségért.
Helló!
Vásároltam Spurit beleöntöttük a megfeleő mennyiséget az üzemanyagba. az alapjáraton már 150km-után válltozás történt, kb. 100-al megemelkedett és stabilabb maradt. Viszont, elkezdett füstölni az autó, világoskék füstö jön!
Lehet hogy a spuri hatása? Lessz nekem zöldkártyám?
Vásároltam Spurit beleöntöttük a megfeleő mennyiséget az üzemanyagba. az alapjáraton már 150km-után válltozás történt, kb. 100-al megemelkedett és stabilabb maradt. Viszont, elkezdett füstölni az autó, világoskék füstö jön!
Lehet hogy a spuri hatása? Lessz nekem zöldkártyám?
Ez az olaj egy nagy szar semmi javulás két mocin és egy autón próbáltuk ahogy le van írva és ahogy kell de szart sem ér a kenés is szar csak gyengébb lesz tőle a gép nem robban semmi csak ott marad a hengeren és a karbiban is .........szal ha jót akartok semmi adalékot ne vegyetek ..................erről ennyit
Én néhány napja vettem megy egy flakon SPURI adalékot,Renault mégane 1.4/16v(2000-es évjáratu) autómhoz.Mindent megteszek annak érdekében,hogy autóm a legjobb motorolajat illetve szükséges anyagokat és alkatrészeket kapja.Nos az adalékanyaggal kb 230km-ert tettem ezidáig.Az eredmény elképesztő és felháborító!!!!Nemhogy csökkent a fogyasztásom '8-12%'(na persze)hanem az 5.2-es(95-ös benzinnel) fogyaztásom 6.3-6.4-re nőtt.A motor teljesítménye nem változott ezidáig.Hihetetlen ez az eredmény!Most nemtudom mit csináljak,már 98-as benzinnel próbálom visszaállítani az elvesztegetett mennyiséget nem beszélve az estleges károsodás lehetőségéröl!Na persze benne van az is,hogy esetleg nem az eredeti terméket kaptam meg.Segitsen valaki mit tegyek,mivel takaritsam ki belőle!?Már mást sem merek ráönteni míg ki nem fogyik.Üdv mindenkinek,Gyártók képviselők ötleteit is várnám.
Szia ricsi legközelebb az üzemanyaghoz töltsd ne a motorolajhoz ugyanis a spuri üzemanyag adalék. A kupakról csak annyit, hogy biztonsági gyűrű van a kupak alatt és így látszik ha már ki volt bontva a termék. Egyébként a termék nagyon jó és mindenkinek ki kellene próbálni.
Ez az olaj egy nagy szar semmi javulás két mocin és egy autón próbáltuk ahogy le van írva és ahogy kell de szart sem ér a kenés is szar csak gyengébb lesz tőle a gép nem robban semmi csak ott marad a hengeren és a karbiban is .........szal ha jót akartok semmi adalékot ne vegyetek ..................erről ennyit
Már 4 éve használom a piros spurit. Meg vagyok vele elégedve. Viszont a napokban kaptam a kék spuriból mintát kipróbálásra. Na a tapasztalatom a következők:
- Amikor a sima benzinhez hozzáöntöttem annak idején a piros spurit az az erőtöblett ami kelletkezett ahoz képest a kék kétszertöbb erő növekedést okozott.
- A motor egyenleteseben járt a piroshoz képest is.
- A fogyasztás csökkenésről városban nem tapasztaltam semmit mert ha lehetett még jobban nyomtam neki a gázt ( Lada Szamara 1.3 13 éves) hisz van benne erő.
- Országúton viszont nem kell nyomni a gázt 90 km/h sebességnél, az előzésekknél másodpercekben lehet mérni a gyorssulás biztoságosabban belehet fejezni a manővert. A fogyasztás így 5.6 - 6.0 l körűlire jött ki. A 6.2- 6.5 l helyett.
- A többi előnyös túlajdonságát pedig mindenki elolvashatja a honlapról.
- Ami fontos nemsok hátránya van az árán kívül. Hisz a pirosnak több mint a duplájába kerül. De vissza hozza mégha hirtelen ki is kell fizetni.
- Amikor a sima benzinhez hozzáöntöttem annak idején a piros spurit az az erőtöblett ami kelletkezett ahoz képest a kék kétszertöbb erő növekedést okozott.
- A motor egyenleteseben járt a piroshoz képest is.
- A fogyasztás csökkenésről városban nem tapasztaltam semmit mert ha lehetett még jobban nyomtam neki a gázt ( Lada Szamara 1.3 13 éves) hisz van benne erő.
- Országúton viszont nem kell nyomni a gázt 90 km/h sebességnél, az előzésekknél másodpercekben lehet mérni a gyorssulás biztoságosabban belehet fejezni a manővert. A fogyasztás így 5.6 - 6.0 l körűlire jött ki. A 6.2- 6.5 l helyett.
- A többi előnyös túlajdonságát pedig mindenki elolvashatja a honlapról.
- Ami fontos nemsok hátránya van az árán kívül. Hisz a pirosnak több mint a duplájába kerül. De vissza hozza mégha hirtelen ki is kell fizetni.
Az indexen nyitottam egy spuri topicot !
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9145314
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9145314
Pár napja vettem meg a robogóm kedvéért a Spuri-t. Azota mentem vele kb.100 km-t.Napról napra érezni lehet a változást.
Jobban gyorsul és kezd csendesedni a motor.
Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Nekem bevált!
Jobban gyorsul és kezd csendesedni a motor.
Csak ajánlani tudom mindenkinek!
Nekem bevált!
beszéltem egy pár ismerösömel akik szintén spuri adalékot használnak,véleményünk szerint a spuri adalék már nem az az adalék mint 1 éve volt.a szaga és a kifejtett hatása sem a régi.jolene biztonsági foliával elátni igy legalább ki lehetne szürni hol csapnak be minket gyárto vagy viszont eladoi oldalon. remélem olvasák az illetékesek
Üdvözlök mindenkit! Utcai és verseny körülmények között is használom a SPURI-t. Méghozzá 2 ütemű Trabantban. Tapsztalatim szerint amely kb. 4000km, az autó jobban gyorsul, hidegindítása könnyebb, óvja a motoralkatrészet, duzzad az erőtől,(Múltkor egy Ladát húztam vele, és mégsem purcant ki a főtengely), különleges igénybevételnél is nagyon jól vizsgázott. 6l a fogyasztásom az eddigi 7-8 liter helyett!
Tisztelt Spuri Team, és Kedves Balatoni Úr!
És persze, jelenlegi és leendő SPURI felhasználók!!
Néhány mondatban szeretném megfolmazni 2 hónap alatt szerzett tapasztalataimat a Spuriról és annak kocsira kifejtett hatásairól.
A termékkel, ezelőtt két hónappal találkoztam, bevallom kíváncsian vettem meg az első flakonnal. Következő kérdésem az volt hogy is tudnám ezt LPG üzemű autómba hasznosítani?! (A boltban ahol vettem téves infók áradatát öntötték rám: 'Járjon addig benzinnel...' 🙂 )
Ekkor bátorkodtam a Balatoni urat felhívni és a segítségével sikerült a SPURIt bejuttatni a gázrendszerembe.
Csodát nem vártam a 'lötyitől', tekintve hogy az érintett gépjármű egy nagyon leharcolt 1300-as kocka LADA volt. Azonban egy kb. 400-500 km aktív Spuris furikázás után a 'tajgajáróm' egyszerűen megtáltosodott. A változást leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy olyan mértékű volt az újdonság, mintha gáz helyett benzinnel üzemeltem volna. (az LPG tulajdonosok jól tudják miről is beszélek). Be kell valljam, fogyasztásom ugyanannyi maradt, de valami fantasztikus, hogy az autó előző állapotához képest mire képes, tekintve azt gyorsulás illetve végsebesség tekintetében. Az autó alapjárata egyenletesebb és a kipufogó koromfeketéből szépen lassan szürkeszínűvé vált.
A család másik nagy kedvence egy Renault 19-es 1,9es dízel motorral. Kezdeti Ladás sikereimen felbuzdulva a 'lötyiből' ebbe is öntöttünk. A változás az előbbikhez hasonlóan kb. 400km (olyan 22-23l üzemanyag) lefutása után jelentkezett. Ami szembetűnő volt, az autó fogyasztása. A jól megszokott 6l helyett 5,3-5,5 ös eredményeket tudtunk felmutatni. A hidegindítás stabilabbá vált, állandó jelleggel a néhai 2 izzítás helyett elég volt 1 is.
Ez után kollégáimnak ajánlva a terméket beletettük egy dízel Ford Transitba, valamint egy 240-es 20 éves Volvoba. Függő lettem??!! A Transit, amivel egy reggeli hidegindítás normaideje min. 5 perc volt, mára 2 izzítás és megy... A Volvo 2,3 as benzin temetőjének szolíd 12 es fogyasztása mára 10,5-11 fölé nem emelkedik.
Eme fenti kis litániát csupán azért osztottam meg Önnel/Veled hogy a hozzám hasonló kételkedőket, akik már nem hisznek semmiben azoknak néhány teljesen reális felhasználói képet adjak erről a termékről.
Mindenkinek jó autózást!! Ja! LADA forever!
És persze, jelenlegi és leendő SPURI felhasználók!!
Néhány mondatban szeretném megfolmazni 2 hónap alatt szerzett tapasztalataimat a Spuriról és annak kocsira kifejtett hatásairól.
A termékkel, ezelőtt két hónappal találkoztam, bevallom kíváncsian vettem meg az első flakonnal. Következő kérdésem az volt hogy is tudnám ezt LPG üzemű autómba hasznosítani?! (A boltban ahol vettem téves infók áradatát öntötték rám: 'Járjon addig benzinnel...' 🙂 )
Ekkor bátorkodtam a Balatoni urat felhívni és a segítségével sikerült a SPURIt bejuttatni a gázrendszerembe.
Csodát nem vártam a 'lötyitől', tekintve hogy az érintett gépjármű egy nagyon leharcolt 1300-as kocka LADA volt. Azonban egy kb. 400-500 km aktív Spuris furikázás után a 'tajgajáróm' egyszerűen megtáltosodott. A változást leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy olyan mértékű volt az újdonság, mintha gáz helyett benzinnel üzemeltem volna. (az LPG tulajdonosok jól tudják miről is beszélek). Be kell valljam, fogyasztásom ugyanannyi maradt, de valami fantasztikus, hogy az autó előző állapotához képest mire képes, tekintve azt gyorsulás illetve végsebesség tekintetében. Az autó alapjárata egyenletesebb és a kipufogó koromfeketéből szépen lassan szürkeszínűvé vált.
A család másik nagy kedvence egy Renault 19-es 1,9es dízel motorral. Kezdeti Ladás sikereimen felbuzdulva a 'lötyiből' ebbe is öntöttünk. A változás az előbbikhez hasonlóan kb. 400km (olyan 22-23l üzemanyag) lefutása után jelentkezett. Ami szembetűnő volt, az autó fogyasztása. A jól megszokott 6l helyett 5,3-5,5 ös eredményeket tudtunk felmutatni. A hidegindítás stabilabbá vált, állandó jelleggel a néhai 2 izzítás helyett elég volt 1 is.
Ez után kollégáimnak ajánlva a terméket beletettük egy dízel Ford Transitba, valamint egy 240-es 20 éves Volvoba. Függő lettem??!! A Transit, amivel egy reggeli hidegindítás normaideje min. 5 perc volt, mára 2 izzítás és megy... A Volvo 2,3 as benzin temetőjének szolíd 12 es fogyasztása mára 10,5-11 fölé nem emelkedik.
Eme fenti kis litániát csupán azért osztottam meg Önnel/Veled hogy a hozzám hasonló kételkedőket, akik már nem hisznek semmiben azoknak néhány teljesen reális felhasználói képet adjak erről a termékről.
Mindenkinek jó autózást!! Ja! LADA forever!
Legutóbbi hozzászólások