A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációÉs persze, jelenlegi és leendő SPURI felhasználók!!
Néhány mondatban szeretném megfolmazni 2 hónap alatt szerzett tapasztalataimat a Spuriról és annak kocsira kifejtett hatásairól.
A termékkel, ezelőtt két hónappal találkoztam, bevallom kíváncsian vettem meg az első flakonnal. Következő kérdésem az volt hogy is tudnám ezt LPG üzemű autómba hasznosítani?! (A boltban ahol vettem téves infók áradatát öntötték rám: 'Járjon addig benzinnel...' 🙂 )
Ekkor bátorkodtam a Balatoni urat felhívni és a segítségével sikerült a SPURIt bejuttatni a gázrendszerembe.
Csodát nem vártam a 'lötyitől', tekintve hogy az érintett gépjármű egy nagyon leharcolt 1300-as kocka LADA volt. Azonban egy kb. 400-500 km aktív Spuris furikázás után a 'tajgajáróm' egyszerűen megtáltosodott. A változást leginkább úgy tudnám jellemezni, hogy olyan mértékű volt az újdonság, mintha gáz helyett benzinnel üzemeltem volna. (az LPG tulajdonosok jól tudják miről is beszélek). Be kell valljam, fogyasztásom ugyanannyi maradt, de valami fantasztikus, hogy az autó előző állapotához képest mire képes, tekintve azt gyorsulás illetve végsebesség tekintetében. Az autó alapjárata egyenletesebb és a kipufogó koromfeketéből szépen lassan szürkeszínűvé vált.
A család másik nagy kedvence egy Renault 19-es 1,9es dízel motorral. Kezdeti Ladás sikereimen felbuzdulva a 'lötyiből' ebbe is öntöttünk. A változás az előbbikhez hasonlóan kb. 400km (olyan 22-23l üzemanyag) lefutása után jelentkezett. Ami szembetűnő volt, az autó fogyasztása. A jól megszokott 6l helyett 5,3-5,5 ös eredményeket tudtunk felmutatni. A hidegindítás stabilabbá vált, állandó jelleggel a néhai 2 izzítás helyett elég volt 1 is.
Ez után kollégáimnak ajánlva a terméket beletettük egy dízel Ford Transitba, valamint egy 240-es 20 éves Volvoba. Függő lettem??!! A Transit, amivel egy reggeli hidegindítás normaideje min. 5 perc volt, mára 2 izzítás és megy... A Volvo 2,3 as benzin temetőjének szolíd 12 es fogyasztása mára 10,5-11 fölé nem emelkedik.
Eme fenti kis litániát csupán azért osztottam meg Önnel/Veled hogy a hozzám hasonló kételkedőket, akik már nem hisznek semmiben azoknak néhány teljesen reális felhasználói képet adjak erről a termékről.
Mindenkinek jó autózást!! Ja! LADA forever!
az elsö vizsgálatoknál nem ment vplna át mert a károsanyag kibocsájtás 3,0 fölötti értéket mutattak ....
szerelöm javaslatára ebböl az adalékbol lett 50 ml beletöltve a tele tankba és mentem vele kb 40 kilométert ....
utánna ismét zöldkártyás vizsgálat következett ..
at eredmény számora meglepö volt...
az az érték amelyik az adalék használata elött 3,0 feletti volt most lecsökkent ..0,8 ra .. igy a zöldkártyás vizsgálat már sikerült ...
azota használom ezt az adalékot .....s mindenkinek javasolni tudom..
Elnézést!
Csatlakoznék Laci hozzászólásához! Az hagyján hogy ki lehet cserélni a flakon tartalmát- de miért van az hogy a kis városunkban ******n vásásrolt spuri flakon tartalma, csak a falkon nyakáig ért- bezzeg Kecskeméten várásolt, és pl. Jászberényben is megnézett Spuris flakonok szinte színültig vannak töltve??
Régió sajátosság?? Nem hinném!
Megmérve a helyben vásárolt Spuris falkonból 'csekély' 50 ml hiányzott!
Az adalék amúgy király, nagyon sok ismerős és saját motorom, autóm is nagyon pozitív változáson ment át!!!
Csak így tovább!
De azon a flakonon tényleg kellene valamit változtatni!!!!!!
át a versenyatóig { mitsu-VII } ig mindenben
jól vizsgázott. nekem tetszik......
Vettem 5 flakonnal.
Ha 250ft lenne literje, akkor benzin helyett is ezt tankolnám!
Köszi nektek!
Látom végre formás fakont találtatok!
Így már szép is nem csak jó!
Én csak tudom!
Üdv
Lajos
Tényleg csak olyan, mint bármelyik másik adalék! Semmire nem jó, ne dőljetek be!
Olvastam, meg hallottam is a spuriról és úgy döntöttem, hogy kipróbálom, csak az a gond, hogy nem tudom, hogy Vas megyében hol kapható. Valaki tudna nekem ebben segíteni? Akár email címre is írhat! elmor17@freemail.hu
Előre is köszönöm!!!
Egy leendő spuri rajongó!! 🙂
Legutóbbi hozzászólások