A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációNekem is volt 2 db előkamrás 2.4-es a szívódieselből, hidd el új korában sem lehetett 7 liter alá szorítani a fogyasztást, ez jó eredmény, viszont egy tartós igavonó.
Egy közel 300ezer km-t futott '94-es VW T4 2,4D kisbuszba használtam a Spurit. Előírt adagolással három normál flakonnal töltöttem eddig bele. A legutolsó tankolásnál nem volt Spurim. Tapasztalat: A gép tényleg lomhább, kicsit nehezebben indul és valamivel hangosabb nélküle. Szóval a következő tankolásnál megint kerül bele.
Viszont a fogyasztással kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. A kisbusz alapvetően kíméletesen van hajtva, 5-9 személlyel, az út 90%-ában autópályán 110-es tempóval. A fogyasztás 7,5 liter körül alakul. Néha azonban kb. 4-5 tankolásonként ugyanolyan használat mellett meglepetésemre kisebb a fogyasztás 5,8-6,3 l körüli. Nincs állandó benzinkút, ahol tankolnám a kocsit. Ennyire függhet a fogyasztás a tankolt üzemanyag minőségétől? Az üzemanyagszint jelző alapján úgy tűnik, hogy most ez a Spuri nélküli tankolás is 6l körüli értéket ad. Nem vagyok elégedetlen a 7,5-ös fogyasztással, de persze az sem zavarna, ha valahogy tartósan lejjebb lehetne tornázni. Láttam, hogy Önök is T4-en tesztelték. Esetleg van-e valami ötletük ebben a kérdésben. Tisztelettel: Zsolt
Mégegyszer köszönöm! Tamás
1. A lambdaszonda hirtelen kormosodása, majd tisztulása miatti visszajelzés (pár perc után)
2. A roppant kevés üzemanyag-felhasználás melletti hibajel, 1 cm3-be 15-20% energiatöbblet miatt
3. Ez a fedélzeti kompjúter különösenhirtelen ilyen nemű változásokra nincs beprogramozva, mivel egy autó normál esetben nem javulhat meg magától; ha javítják, akkor a hibajeleket törölni kell (vagy oly módon, mint Göbi, vagy programozóval)
Árral kapcsolatosan más üzletpolitikáját nem tudjuk igazán befolyásolni, csak ajánlott áraink lehetnek, de majd utána nézünk a többi forgalmazónk mennyiért kínálja.
Ja én a X. kerületben vettem 6000 forintért. Utána néztem meg az oldalt. ( a flakonon rajta van) 🙁
Egyszer már kipróbáltam a piros adalékot.Csendesebb, finomabb járás volt egyből érezhető. Gyorsulási és fogyasztási adatokat nem néztem, de gondolom ha negatív lett volna azt egyből észre vettem volna. Tegnap kipróbáltam a JG2-őt. Először nem vettem észre semmit, aztán néhány km után, lágyabb és egy kicsit nyomatékosabb lett az autó. Majd kb. 20 km autózás után kigyulladt a motorhiba lámpa. De nem vettem észre semmit az autó menettulajdonságain. Majd hazaérve akku saru le, nullázás és asaru vissza. Motorhiba jelzőlámpa már nem égett. Azóta sincs semmi hibajelenség. Amit észrevettem, hogy magas tartományban nagyon megindul az autó.
Köszönöm önöknek, hogy ezt a fejlesztést itthon hagyták és nem egy külföldi cégtől kell megvásárolni a Magyar terméket.
Legutóbbi hozzászólások