A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Érdeklődni szeretnék, hogy Renault 1,5dCi kocsiba mennyit szabad/érdemes tenni a piros/kék adalékból az üzemanyagba?
Köszönöm a T4-re vonatkozó választ, így már tisztább a kép.
Köszönöm a választ, remélem az én Hondám is szeretni fogja!
A HONDA-val kapcsolatban: igen, az adalék nélküli nyomaték a régebbi motorokban 146 Nm, spurizott benzinnel 167 Nm. A rallyban a szezont így csináltuk végig, most télen újítjuk fel az autót, hogy elérje a 190-et. Két évet harcolt végig ezzel a motorral, 18 verseny van benne, ha szétszedjük, majd referálok a belsejéről. Üdv addig is!
A T4-et nagyon ismerni kell, rabszódikusan jön ki a nyakából a levegő tankoláskor, ilyenkor 10 literrel többet is tehetünk a tankba. A levegőszelep inyegősen nyit ki. Én is van úgy, hogy 15-20 percig csurgatom és lötyögtetem, már hülyének néznek a kutasok. Ez csak így precíz, de mégsem a legjobb. Most télen, ha figyelted, nem annyira habzik a gázolaj, ilyenkor emelik benne az aromás tartalmat, ez rontja a cetánszámot és nő a fogyasztás. A kutak között elvész a különbség a minőség tekintetében.
Nekem is volt 2 db előkamrás 2.4-es a szívódieselből, hidd el új korában sem lehetett 7 liter alá szorítani a fogyasztást, ez jó eredmény, viszont egy tartós igavonó.
Nekem is volt 2 db előkamrás 2.4-es a szívódieselből, hidd el új korában sem lehetett 7 liter alá szorítani a fogyasztást, ez jó eredmény, viszont egy tartós igavonó.
Szép napot! Nem ismerem az adalékot, de fogok vásárolni belőle. Érdeklődnék, hogy a Supri csapat Hondája jól viselkedik e az adalékkal? Azért kérdezem, mert nekem is 1.6 Vti Hondám van.
Üdvözletem!
Egy közel 300ezer km-t futott '94-es VW T4 2,4D kisbuszba használtam a Spurit. Előírt adagolással három normál flakonnal töltöttem eddig bele. A legutolsó tankolásnál nem volt Spurim. Tapasztalat: A gép tényleg lomhább, kicsit nehezebben indul és valamivel hangosabb nélküle. Szóval a következő tankolásnál megint kerül bele.
Viszont a fogyasztással kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. A kisbusz alapvetően kíméletesen van hajtva, 5-9 személlyel, az út 90%-ában autópályán 110-es tempóval. A fogyasztás 7,5 liter körül alakul. Néha azonban kb. 4-5 tankolásonként ugyanolyan használat mellett meglepetésemre kisebb a fogyasztás 5,8-6,3 l körüli. Nincs állandó benzinkút, ahol tankolnám a kocsit. Ennyire függhet a fogyasztás a tankolt üzemanyag minőségétől? Az üzemanyagszint jelző alapján úgy tűnik, hogy most ez a Spuri nélküli tankolás is 6l körüli értéket ad. Nem vagyok elégedetlen a 7,5-ös fogyasztással, de persze az sem zavarna, ha valahogy tartósan lejjebb lehetne tornázni. Láttam, hogy Önök is T4-en tesztelték. Esetleg van-e valami ötletük ebben a kérdésben. Tisztelettel: Zsolt
Egy közel 300ezer km-t futott '94-es VW T4 2,4D kisbuszba használtam a Spurit. Előírt adagolással három normál flakonnal töltöttem eddig bele. A legutolsó tankolásnál nem volt Spurim. Tapasztalat: A gép tényleg lomhább, kicsit nehezebben indul és valamivel hangosabb nélküle. Szóval a következő tankolásnál megint kerül bele.
Viszont a fogyasztással kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. A kisbusz alapvetően kíméletesen van hajtva, 5-9 személlyel, az út 90%-ában autópályán 110-es tempóval. A fogyasztás 7,5 liter körül alakul. Néha azonban kb. 4-5 tankolásonként ugyanolyan használat mellett meglepetésemre kisebb a fogyasztás 5,8-6,3 l körüli. Nincs állandó benzinkút, ahol tankolnám a kocsit. Ennyire függhet a fogyasztás a tankolt üzemanyag minőségétől? Az üzemanyagszint jelző alapján úgy tűnik, hogy most ez a Spuri nélküli tankolás is 6l körüli értéket ad. Nem vagyok elégedetlen a 7,5-ös fogyasztással, de persze az sem zavarna, ha valahogy tartósan lejjebb lehetne tornázni. Láttam, hogy Önök is T4-en tesztelték. Esetleg van-e valami ötletük ebben a kérdésben. Tisztelettel: Zsolt
Tisztelt Szaki kft. Kipróbáltam a Göbi féle módszert. Minden tökéletesen működik! 🙂 Köszönöm a válaszait! Az árra csak annyit, hogy akinek drága az keressen egy korrektebb eladót. Akinek mesélek a termékről, annak az oldal olvasását javaslom előszőr.
Mégegyszer köszönöm! Tamás
Mégegyszer köszönöm! Tamás
A hibakód kijelzésének több oka is lehet:
1. A lambdaszonda hirtelen kormosodása, majd tisztulása miatti visszajelzés (pár perc után)
2. A roppant kevés üzemanyag-felhasználás melletti hibajel, 1 cm3-be 15-20% energiatöbblet miatt
3. Ez a fedélzeti kompjúter különösenhirtelen ilyen nemű változásokra nincs beprogramozva, mivel egy autó normál esetben nem javulhat meg magától; ha javítják, akkor a hibajeleket törölni kell (vagy oly módon, mint Göbi, vagy programozóval)
Árral kapcsolatosan más üzletpolitikáját nem tudjuk igazán befolyásolni, csak ajánlott áraink lehetnek, de majd utána nézünk a többi forgalmazónk mennyiért kínálja.
1. A lambdaszonda hirtelen kormosodása, majd tisztulása miatti visszajelzés (pár perc után)
2. A roppant kevés üzemanyag-felhasználás melletti hibajel, 1 cm3-be 15-20% energiatöbblet miatt
3. Ez a fedélzeti kompjúter különösenhirtelen ilyen nemű változásokra nincs beprogramozva, mivel egy autó normál esetben nem javulhat meg magától; ha javítják, akkor a hibajeleket törölni kell (vagy oly módon, mint Göbi, vagy programozóval)
Árral kapcsolatosan más üzletpolitikáját nem tudjuk igazán befolyásolni, csak ajánlott áraink lehetnek, de majd utána nézünk a többi forgalmazónk mennyiért kínálja.
Nekem is Toyotám van, 1.4 vvt-i. Én egyből a JG-2-őt raktam bele és 10-20 km után nekem is kigyulladt a motor kontroll lámpa. Én nem meretem úgy nullázni mint az elöttem szóló, de más hibát nem vettem észre. Önök szerint mi lehet a hiba vagy mi okozhatja? Másnál volt már ilyen? Amúgy nagyon meg vagyok vele elégedve, kellemesen lágy az autó, csendes és dinamikus.
Ja én a X. kerületben vettem 6000 forintért. Utána néztem meg az oldalt. ( a flakonon rajta van) 🙁
Ja én a X. kerületben vettem 6000 forintért. Utána néztem meg az oldalt. ( a flakonon rajta van) 🙁
Természetesen lehet használni, adagolás -7 fokig 50 literhez 1 deci, ez alatti hőmérséklet esetén 50 literhez 1,5 deci. (Illetve az első használatkor, ha az üzemanyag-ellátó rendszerben sok a lerakódás, akkor is célszerű a 1,5 deci míg elvégzi a takarítást és utána cserélni a szűrőt.)
Hello Azt szeretném megkérdezni hogy toyota hiluxba 2.5 d4d 2005ös be lehet e használni és ha igen akkor mien arányban?Mielőbbi válaszukat várom.
Csak jót tudok mondani,96 –os Suzuki Swift-be használom és pár kilométer után érezhető volt a változás,csendesebb motorjárás és nem kell annyira tolni neki mert jobban húz az autó,fogyasztásba nem tudok véleményt mondani de szerintem az is csökkenni fog
😛 Üdv. Én kb.8 hónapja használom a spurit nagyon jó tapasztalataim vannak vele 1.6-os bravám van és sokan nem hiszik el,de 7 literrel járok vele.Az ismerősömnek is ajánlottam ,mikór elkeseredve jött a szerelőtől,hogy ki kell cserélni a porlasztó csúcsokat a 8 éves L200-án,mert füstől és reggel indításnál köhécsel.3 hete jár a spurival a füstölés megszünt a hideg indítás tökéletes.Így nem kellet porlasztó csúcsot cserélnie.Köszünjük.
Azóta a családban már más megelégedve használja. Sőt már barátok is ismerkednek vele.
Azt elfelejtettem, hogy Toyota Celica,1.8 vvti 143 LE
Üdvözlöm!
Egyszer már kipróbáltam a piros adalékot.Csendesebb, finomabb járás volt egyből érezhető. Gyorsulási és fogyasztási adatokat nem néztem, de gondolom ha negatív lett volna azt egyből észre vettem volna. Tegnap kipróbáltam a JG2-őt. Először nem vettem észre semmit, aztán néhány km után, lágyabb és egy kicsit nyomatékosabb lett az autó. Majd kb. 20 km autózás után kigyulladt a motorhiba lámpa. De nem vettem észre semmit az autó menettulajdonságain. Majd hazaérve akku saru le, nullázás és asaru vissza. Motorhiba jelzőlámpa már nem égett. Azóta sincs semmi hibajelenség. Amit észrevettem, hogy magas tartományban nagyon megindul az autó.
Köszönöm önöknek, hogy ezt a fejlesztést itthon hagyták és nem egy külföldi cégtől kell megvásárolni a Magyar terméket.
Egyszer már kipróbáltam a piros adalékot.Csendesebb, finomabb járás volt egyből érezhető. Gyorsulási és fogyasztási adatokat nem néztem, de gondolom ha negatív lett volna azt egyből észre vettem volna. Tegnap kipróbáltam a JG2-őt. Először nem vettem észre semmit, aztán néhány km után, lágyabb és egy kicsit nyomatékosabb lett az autó. Majd kb. 20 km autózás után kigyulladt a motorhiba lámpa. De nem vettem észre semmit az autó menettulajdonságain. Majd hazaérve akku saru le, nullázás és asaru vissza. Motorhiba jelzőlámpa már nem égett. Azóta sincs semmi hibajelenség. Amit észrevettem, hogy magas tartományban nagyon megindul az autó.
Köszönöm önöknek, hogy ezt a fejlesztést itthon hagyták és nem egy külföldi cégtől kell megvásárolni a Magyar terméket.
Igen használd a JG-t, elég csak a versenyen, ha előtte a pirosat használtad. Adagolás: 20 liter üzemanyaghoz 1,54 deci JG.
Használd A JG-2-t!
Üdv!
Már 2éve használom a spurit a kocsijaimba és nagyon elégedett vagyok vele!
Előző kocsim, egy 91-es Vectra volt 1.6-os motorral. Benne kezdtem először használni. Mondjuk ennél az autónál túl sok mindent nem vettem észre, de a fogyasztása kicsit csökkent!
Az új autóm egy 2007-es Swift Sport ami a kezdetektől fogva kapja a spurit.
Amíg bejáratós volt addig csak 95+spurival jártam majd utána a gyár által is előírt 98-ast raktam bele, persze ahhoz is tettem mindig a spurit!
Nem tudom lehet velem van a baj, de nem nagyon érzek dinamikában változást a 95-ös és a 100-as benzin között pedig már rég nem gyári a kocsi és a gyorsulása közel 7-8tizeddel jobb már mint széria korában, ahol a gyári értéket nevetve teljesítette.
Fogyasztásba viszont annál inkább megérzem a különbséget!
Sima 95-el 8liter körül eszik vegyes használatban, spurival olyan 7,7 körül. 98-al 7,5-öt ha spurit teszek hozzá akkor 7-7,2 körül! 100-as + spurival pedig 7 liter.
Egyszer volt, hogy 6,5L-re jött ki az átlagom 98+spurival! Már majdnem dízelesen takarékos volt! 😀
Apám 1.7cdti astrája alaphangon iszonyatosan hangos! Nagyon kerreg az a dízel motor, de mivel többet megnéztünk és a szerviz is ezt mondta, így beláttuk, hogy ezek ilyenek.
Javasoltam apámnak, hogy próbálja ki a spurit!
Mivel több mint 100km-re lakunk egymástól így viszonylag ritkán látom. Sokat használja az autóját mert részben munkaeszköz neki.
Miután már egy ideje használta a spurit eljött meglátogatni, és amikor meghallottam a kocsija hangját nem hittem a fülemnek!!!
A csúnya éles ormótlan kerregés megszűnt, helyettem halkabb és sokkal tompább hang költözött a motorba!
Nagyon észrevehető volt a különbség, tényleg elsőre el sem hittem, hogy ilyen van!!!
Nagyon köszönöm Önöknek, hogy egy ilyen minőségi és tényleg hatásos adalékot fejlesztettek ki!!!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha folyamatosan kapja a piros spurit az autó, és ha megyek vele gyorsulási versenyre vagy versenypályára, a versenyadalékot mennyivel előtte és mekkora dózisban kell elkezdeni adagolni a kocsinak, hogy tejesen kifejtse a hatását?
Már 2éve használom a spurit a kocsijaimba és nagyon elégedett vagyok vele!
Előző kocsim, egy 91-es Vectra volt 1.6-os motorral. Benne kezdtem először használni. Mondjuk ennél az autónál túl sok mindent nem vettem észre, de a fogyasztása kicsit csökkent!
Az új autóm egy 2007-es Swift Sport ami a kezdetektől fogva kapja a spurit.
Amíg bejáratós volt addig csak 95+spurival jártam majd utána a gyár által is előírt 98-ast raktam bele, persze ahhoz is tettem mindig a spurit!
Nem tudom lehet velem van a baj, de nem nagyon érzek dinamikában változást a 95-ös és a 100-as benzin között pedig már rég nem gyári a kocsi és a gyorsulása közel 7-8tizeddel jobb már mint széria korában, ahol a gyári értéket nevetve teljesítette.
Fogyasztásba viszont annál inkább megérzem a különbséget!
Sima 95-el 8liter körül eszik vegyes használatban, spurival olyan 7,7 körül. 98-al 7,5-öt ha spurit teszek hozzá akkor 7-7,2 körül! 100-as + spurival pedig 7 liter.
Egyszer volt, hogy 6,5L-re jött ki az átlagom 98+spurival! Már majdnem dízelesen takarékos volt! 😀
Apám 1.7cdti astrája alaphangon iszonyatosan hangos! Nagyon kerreg az a dízel motor, de mivel többet megnéztünk és a szerviz is ezt mondta, így beláttuk, hogy ezek ilyenek.
Javasoltam apámnak, hogy próbálja ki a spurit!
Mivel több mint 100km-re lakunk egymástól így viszonylag ritkán látom. Sokat használja az autóját mert részben munkaeszköz neki.
Miután már egy ideje használta a spurit eljött meglátogatni, és amikor meghallottam a kocsija hangját nem hittem a fülemnek!!!
A csúnya éles ormótlan kerregés megszűnt, helyettem halkabb és sokkal tompább hang költözött a motorba!
Nagyon észrevehető volt a különbség, tényleg elsőre el sem hittem, hogy ilyen van!!!
Nagyon köszönöm Önöknek, hogy egy ilyen minőségi és tényleg hatásos adalékot fejlesztettek ki!!!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha folyamatosan kapja a piros spurit az autó, és ha megyek vele gyorsulási versenyre vagy versenypályára, a versenyadalékot mennyivel előtte és mekkora dózisban kell elkezdeni adagolni a kocsinak, hogy tejesen kifejtse a hatását?
Legutóbbi hozzászólások