A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációNagyon szépen köszönjük, a Spuri vásárlóink nevében is a precíz, részletes beszámolót!
Ön teljesen biztosan célba ért a nehéz körülmények miatt is.
A nyaralásnál ez sokat számít! Mindenki számára tanulságos!
Hiszen a kissé idősebb jármű ellenére leküzdötte a hegymeneteket, kánikulát, sokféle ismeretlen benzinkút üzemanyagát.
Tapasztalata hasznos a SPURI-t vásárlók számára!
Ismét bizonyított az adalékunk, hogy "SPURI nélkül lehet közlekedni, de nem érdemes!"
További balesetmentes autózást kívánunk Önnek, és családjának!
A SZAKI Kft. csapata és Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Igen remekül alkalmazható az üzemanyagok stabilizálására.
Fajtáját tekintve mindegy. Mindkettővel 1 év pluszt kap, hogy stabil legyen a gázolaj, és a benzin is.
A mennyisége lehet a 1,5 szerese a szokásosnál, ám nem mindegy milyen benzinhez teszi!
A prémiumokat már nehéz visszahozni minőségi irányba, annyira rosszak. (pld. egy alkotószett miatt is, a 41% aromás rákkeltő ipari hulladékok)
Kétütemű motoroknál amúgy is veszélyesebb az általunk mért prémium benzinnél 950 fokos égési hő, a tervezett, szokásos 800 fok helyett!
Tavasszal könnyen fog indulni a gép, ez már tény a SPURI pályafutása alatt 1993-tól kezdve!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ha egy kicsit is tuningolt a kutak szerint, bármely üzemanyag, az emelt égési hőt jelent, ami megviseli a motort!
Mindig a normál legegyszerűbb üzemanyag felé forduljon.
Pillanatnyi előny miatt, hogy 800 fokos égés, helyett 950 fokos az égés ne örüljön, mert lassan szépen alattomosan szétégeti a kipufogó szelepeket, és mindent ami égéstérben van! Sajnos ez már nagyon hosszú idő alatt tapasztalt tény.
A túlzott magas ipari hulladék az oka! (xilol, toluol, anilin származékok) Egy paramétere pont kapóra jön a vegyipari hulladéknak, a magas oktánszám, dízel oldalon pedig a cetánszám emelése.
Az összes többi fontos 18 paraméter rosszabb!
A honlapon lévő benzin és gázolaj minősítési analíziseinken is látszik.
Összefoglalva a legjobban nyugati kutak hordják ide az országukból az ipari hulladékot legnagyobb részben!
Becsapva a vevőket! A rosszabbat adják el drágábban, mert azt hiszi a nép, hogy jobb!
A MOL kutak még nem pancsolják annyira mint a OMW, és a SHELL.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Igen segít!
Abban az esetben, ha nem fellángolás szerűen 1-2 szer használja!
Ha nem jó minőségű SPURI adalékos üzemanyagot nem kap a gép, újra kezd kormosodni, beégni!
Sajnos ez minden mai üzemanyagra érvényes!
Elnézést a késői válaszért!
Szaki Kft. Farkas Kálmán
A porlasztók alapjárati korrekciója romlott.
A fogyasztás javult.
A hidegindítás utáni rángatás elmúlt.
Autó: 2005 Diesel Mazda
Olyan kérdésem lenne, hogy a Spuri adalékok használhatók üzemanyag stabilizálásra illetve konzerválásra is? Kétütemű láncfűrésznél illetve négyütemű csónakmotornál használnám, mindkettő legalább 5-6 hónapot fog állni. A piros vagy a kék színű Spuri az ideálisabb erre a célra? Illetve kétütemű keveréknél is az 50-60 liter/1 deciliter arány a mérvadó?
Válaszukat előre is köszönöm!
Alapjában nem javasoljuk a magyar OMW kutak üzemanyagát!
Oka a honlapunkon lévő molekuláris analízis.
De, ha nincs lehetősége másra, akkor a legolcsóbb kaphatót tankoljon itt.
Kevésbé tartalmaz aromás ipari hulladékot ami a magas égési hővel károsítja a motort. (xilol, toluol, anilin, stb. származékokat.)
Ezt jól gondolja, mert minél prémium felé hajlik a benzin, sajnos annál rosszabb a motor tartósság tekintetében.
Röviden nem a versenybenzin a normál járműveknek, azok nem egy pár km-re gyártott versenyautók.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ahol prémium benzint említ, az vonatkozik a prémium 95-ös és a prémium 100-as benzinre is? Szlovéniában jelentősen olcsóbb az üzemanyag, de az OMV kutakon nincs is az itthon kapható "sima" 95-ös, hanem csak MaxxMotion-95 van (és persze 100-as is). Ha MaxxMotion95-öst tankolok, akkor gondolom ennek használatakor is javasolt a Spuri adalék.
üdv
P.Cs.
Van egy 300e km-t futott diesel Mazdám. Amikor hidegen elindulok vele akkor 1000-2000 közötti fordulat tartományban rángat, világoskéken füstöl és összevissza jár. Magasabb fordulaton kisímul, a füst is eltűnik, a csattogás is megszűnik. Amint bemelegszik a motor, az összes nemkívánatos tünet megszűnik
Kiolvastam az élő adatokat a befecskendezőknél és a következőképp alakulnak a korrekciós értékek:
1-es injektor: 0.000
2-es injektor: 1.500
3-as injektor: 2.845 (ami lassan csökken ahogy jár a motor és nézem a képernyőt)
4-es injektor: 0.000
Ezek az értékek eltömődést jelentenek? A Spuri adalék képes a porlasztócsúcsokat kitakarítani? A nulla korrekciós érték lenne a rossz befecskendező, vagy pont fordítva?
Köszönöm megtisztelő válaszát!
Az alapjárati rendellenesség sajnos, már arra utal, hogy a hazugságok kiderültek, hogy nem tesz jót neki. Remélem nem okozott nagy kárt!Még visszafordítható a folyamat!Ha keveset használja a gépet sok kondenzvíz lecsapódás lehet a tankba. Pláne, ha van légtér a tankba.
Plusz a magas 950 C fokos prémium égési hő lehetséges becementálta a kompresszió gyűrűt.Lassanként kipattintja azt a SPURI-s üzemanyag.Ez a tapasztalat. Pláne, ha van légtér a tankba.Kérem a lehetőségek szerint tele tankkal eltenni a garázsba az autót!
Köszönöm hogy megosztotta tapasztalatát!Várjuk a további fejleményeket!Üdvözlettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Köszönöm a kimerítő válaszát ! A helyzet az hogy most 10 hónapig állt az autó ..havonta 1-2 alkalommal beindítottam megozgattam,és pár alkalommal teljesen ki is fogyott az üzemanyag . A "prémiumbenzin fétis " nálam is működött mindig 100-as benzin volt benne az állás alatt..de csak 5-10 L amit teljesen mindig kifogyasztottam . Fura de nem is volt jó az alapjárat ,be -be böffögött kis kihagyásokkal . 2-3x rá kellett inditanompár pöff után leállt. Most sima 95-el normálisan viselkedik .Elkezdtem rakni bele a piros spurit.,kicsit megyek vele majd szűrőcsere . 1-2 tankot kijárni nekem bajos mert 110L -es 🙂 Inkább kitakarítom a tankot 🙂 Beszerzem a távhoz szükséges Spurikat ,én is nagyon kíváncsi vagyok bevallom. Most műszaki vizsgán 35. életévében a szabályozatlan katalizátor,karburátor 95+ piros spurival egy halk pisszenés nélkül vígan átment az autó minden kenőpénz,trükközés mérési csalás nélkül..
Köszönöm válaszát, hasznos volt! Igyekeztem eddig is tele tankolni a gépeket, ezek szerint akkor ez is fontos körülmény. Személy szerint csak a fém üzemanyag tartályoknál gondoltam fontosnak de ezek szerint nem.
Szép napot!
B. László
Igen, lehet, sőt ma már szükséges is adalékolni, mert kb. két tucat benzin jellemzőt javít a SPURI.Ez a kétütemű motoroknál nagyon hasznosnak bizonyult a tapasztalatok szerint is.Nem lesznek a szokásos lerakódások, valamint a kétütemű olajok kiválását is megakadályozza.A szokásos 3 hónap szavatossági időt kitolja minimum újabb 1 évvel. Ásványi olajat is használhat. Ám a gépkönyv a mérvadó!Amely gép ritkán van használva, azért évente illik járatni a motort mintegy félórát javaslok.A SPURI-ba lévő hűtőgél komponens pedig gondoskodik róla, hogy még lokálisan se melegedjen túl a motor.Nem a gyengébb 2T olajat javítja, hanem az általa okozott kárt küszöböli ki!Plusz a Spuri a kopáscsökkentői lévén is jótékonyan hat a gépre!A benzin szavatossági ideje mindenképp azért a tele tankoláson is múlik, hogy minél kevesebb légtér maradjon a tankba!Köszönöm kérdését!Remélem teljes körű választ kapott.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Ismét felvetődött egy kérdés a spuri (piros) adalékkal kapcsolatban. Éppen egy kétütemű Murray 2 t, 3 LE hómaróból járatom ki a benne lévő 2 éves benzint, mivel felénk mondhatni évek óta nem volt komolyabb hó, így használni sem kellett. A gép második rántásra indult nagy meglepetésemre. 95 ös Oil benzin+ spuri+ Mannol 2t szintetikus olaj keveréke volt benne. A kérdésem a következő: amennyiben ásványi vagy felszintetikus 2 t olajat használunk, a spuri az abból készült keverék öregedését is javítja, a keverék minőségét is felhozza egy szintetikus olajjal készült keverék szintjére, gondolva a kétütemű motorok kokszolódására, dugattyú, gyűrű kopásra, hűtésére is?
Köszönettel: B. László
Igen ismerős a gép. Nem mai darab. A következőket ajánlom.Normál 95-öst tankoljon. Hozzá a normál SPURI (piros) előtte legalább 4-5 tele tankot kijáratni, de legalább 2-őt!(50 literbe 200ml. dupla dózissal)A kondenzvizet, a szennyeződéseket el kell távolítsa a SPURI-s benzin.Ne a hosszú úton takarítson.Aztán üzemanyag szűrő csere, ahol pedig mosható szita rács van, ott kimosni!Az oldhatatlan szilárd fém, homok szennyeződéseket felfogja a szűrő. Aztán lehet a SPURI JG-2 használni 50 literbe 1,5 dl-t. (A túrán)Az EU-ban a balkáni vidéken kb. hasonló a benzin, mint nálunk.Ezért ott is magasabb hőfokon ég a benzin a sok aomás miatt, amit az amerikai motor nem jól visel.Ezért kell több SPURI-t használni, hogy több hűtőgélt kapjon a motor, és kipufogó szelep.Ha így jár el, biztos, hogy célba fog érni!Valamint kap egy kis erő többletet a hegyekbe.Majd kérem írja meg a tapasztalatát, ha visszaérkezett a túráról.
Balesetmentes felkészülést és túrát kívánok!Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Hálásan köszönöm az alapos válaszát!
Köszönettel:
P. László
Örömmel látom, hogy szeretne megadni mindent az autójának, hogy sokáig ne kelljen javítani, és ne hagyja cserben útközben.
Sűrűn teszteljük az üzemanyagokat, hiszen mi vagyunk egyedül Európában, akik az üzemanyagok hiányosságai-hoz gyártjuk a SPURI-t.
Honlapunkon mind a normál, mind a prémium gázolajok analízisei, pontos molekuláris összetétele nyilvánosan látható!
Ebből az derül ki, hogy a megengedhető, EU 590 szabványnak nem felelnek meg a gázolajok.
Több okból is, de egy motor romboló hatású aromás bőven több! (ipari hulladékok hozzáadása, mert nem tudják hová tenni)
Ezek a mindenfelől kitiltott benzolszármazékok, rákkeltő anyagok. (toluol, xilol, analinok, stb)
A kár azzal keletkezik, az égési emissziója az utolsó két porlasztási fázisban nem tud elégni, hanem kipufogó fázisba ég tovább.
A prémium gázolaj a szokásos 800 °C fokra tervezett helyett, 950 °C fokon ég.
Alattomosan, lassan szépen gyengíti, elhasználja a motorokat, egyre erőtlenebb lesz vele!
Az égéstérbe a kompresszió gyűrűt beégeti, fixálja, a porlasztó csúcsokat megviseli, a kipufogó szeleptányérok széleit elégeti, és sorolhatnánk a rengeteg tapasztalatot a prémium gázolajjal.
A SPURI-ba van egy kánikulai hűtőgél komponens mely a kipufogógázt 60 °C fokkal lejjebb viszi!
A prémium üzemanyagok viszont már annyira rosszak, nincs mit javítani rajtuk, alapvetően 40% ipari hulladékból van!
Azt hiszi a lakosság, hogy a drága gázolaj jó is. Becsapás!
Rájön, majd akkor, mikor már nem akar mással menni az autója, csak prémiummal.
Egy paraméter jobb a cetánszám, de az összes többi mintegy 28 minőségi jellemző pedig sokkal rosszabb!
Gondoljunk például, a gázolajok vízkicsapató tulajdonságára, amit mi a SPURI-val pont az ellenkezőjére fordítunk!
A víznek semmi keresnivalója nincs az üzemanyag rendszerbe, azt el kell szép lassan vinni, diszpergálni.
Számos ilyen ipari meddővel van tele minden prémium üzemanyag. Még a benzinek is!
A legjobb választás a normál gázolaj, és a SPURI.
Aki még többet szeretne megadni autójának az a SPURI JG-2 adalékunkat használja.
Full extrát szeretne, akkor az ajánlott 2 ezrelék helyett 4 ezrelékik alkalmazza! (50 literbe 2dl)
Fölötte nem érdemes, de kárt nem okoz! A Nyomaték görbe nem emelkedik!
Még egy tájékoztatás, a nyugati országot poliol üzemei, festákgyárai, műanyag granulátum gyártó üzemei ide hordják Kelet Európába a rákkeltő hulladékot az üzemanyagba bekerni!
Mert náluk a 17% aromás alatt kell tartani a keveréket! Külön nemzeti szabványuk is van!
Olaszország, Németország, Ausztria, stb.
Mi keleten vagyunk egy szemét temető.
Ne higgyen a butító, becsapó reklámoknak!
Gondoljon az utódjaira is, no és az autójára is természetesen.
Mindezek alátámasztására a honlapunkon a vizsgálatokat, cikkeket, megtalálja! (spuri-adalek.hu)
Több mint száz cikkben foglalkozunk az üzemanyagok és az adalékolás tulajdonságaival.
Úgy látom, önt érdekli a működési mechanizmus ezért kérem tallózzon bele a cikkekbe!
Köszönjük a kollégák nevében is, hogy a SPURI-t választotta!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Legutóbbi hozzászólások