Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
H. Barnabás

Üdvözlöm!

Nagyon köszönöm a részletes válaszadást! Bevallom, nem számítottam erre... Na meg arra sem, amit(elképedve, megrökönyödve) olvastam... :-)

Szeretem az autóimat, nagy  Tempra rajongó vagyok. Vigyázok is rájuk... Illetve próbálok...

Egyébként igazuk lehet, az általam leírt problémák valóban onnantól jelentkezhettek, hogy áttértünk a 100as benzinre. Na és ugye pont azért, hogy vigyázzunk a motorra... Hát, ez akkor most - az Önök által leírtak szerint-erősen mellékvágányra futott...

Mindenesetre megfogadom a tanácsukat és alkalmazom... :-)

Mégegyszer nagyon köszönöm a válaszukat, segítségüket!

Munkájukhoz további sok sikert kívánok!

Köszönettel: H. Barnabás


2021-10-25
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán

Tisztelt Érdeklődő!

Rögtön az elején szeretném megjegyezni, a SPURI preventív, tehát megelőzésre alkalmas adalék!

Használata a mai benzinek hiányosságait küszöböli ki, ezért folyamatosan vizsgáljuk a kapható üzemanyagokat, és hozzá illesztjük!

Ezért van az, hogy utólag a beégett henger alkatrészeit csak 50% eséllyel gyógyítja.

Ezért szokták mondani, hogy: "A SPURI NEM FOLYÉKONY SZERELŐ!"

Ám van jó hírem is. mivel a prémium üzemanyagok olyan rossz minőségűek, hogy erről lebeszélném.

A honlapunkon minden tudományos analízist megtalál.

Tehát van az a rossz benzin amin mi sem tudunk segíteni, mert tele van ipari hulladékokkal.

Sajnos nincs hová tenni a vegyi üzemeknek a sok aromás, benzolgyűrűs nitrós hulladékot, ezért keverik a benzinbe.

(Anilin származékok, poliol hulladékok, cián izomerek, toluol, nitro jellegű molekulák, stb, stb)

Mivel a 800 C fokos égés helyett 950 C fokon égnek, és sokáig, tehát a kipufogóban is, ezért lassan alattomosan romboló hatása van!

A reklámba ugye ezt mondják, de mikor először használja meg is lepődik hogy jobban megy a gép!

Tapasztalat szerint motor gyengülő hatása 50 ezer km-ként 3-5%. Míg egyszer meghibásodik, mint az Ön Fiatja.

Innentől a kártyavár kezd összeomlani.

Mivel ez roppant lassú folyamat nehéz a mai bíróságon ezt bárkinek beperelni, hogy igaza legyen a multikkal szemben.

Összefoglalva, minél előbb térjen rá a normál benzinre! A MOL 95-ös a legmegfelelőbb! (méréseink szerint)

Ehhez jön a SPURI és teljesen kibírós benzint kap. Kímélni fogja az autót vele!

No és a pénztárcáját, mert sokkal olcsóbb, mint a 100-as benzin.

Megjegyzem az utolsó két évben egy molekulányi etanolt sem találtunk a benzinekbe. (mert 1300Ft/literért a kézfertőtlenítőkbe minden gyártott litert elhasználnak!)

Továbbá minden 95-ös benzin 97-98 oktánszámú. Persze a mai motoroknak nem is kell.

Karakterisztika , és ECU miatt akár a 86-ossal is üzemelnek.

Összefoglalva van esély, de csak akkor ha nem verseny benzint használ, amitől mindene beég a motornak.

Még annyit, hogy legyen türelemmel, mert a 100-as benzin jellegéből eredően kicsapja a vizet, tehát a tankban igen sok víz lehet.

A SPURI oldja diszpergálása segíti a folyamatot, de kell 5-10 tankolás neki!

Továbbá az agresszív 100-as benzin alkotókból folyamatos a gyantásodás, az alu, réz, műanyag elemek öregedése, korróziója. Ezt is rendbe kell tenni a SPURI-nak.

Kérem egy idő után a benzin szűrőt, tankba szivattyúnál injektor tetején takarítsák ki, mert a fém hordalék ott jelentkezik.

A kompresszió gyűrű beégése is lehet, mint az injektoré, és szívó-kipufogó szelep is igen szennyezett lehet!

Nem biztos, hogy jól zár! Tehát ezer hátrány is jelentkezhet, de ezekre, most nem térnék ki.

Nehéz további pontos diagnózist adni, de szerencsére sok ezer autóstárs hosszú távon sok tapasztalattal igazolta, hogy a 100-as benzin nem való a normál szalonból kijött autókhoz!

Megjegyzem a versenyautókhoz sem! A legfontosabb 28 benzin jellemzőből a honlapunkon el tud olvasni többet is!

Ezek sokkal fontosabbak, mint az okszámos őrület!

Piros, vagy kék arra van külön cikk.

Itt azt gondolom a kék prémiumot használja, feltéve, ha kifogyott belőle a 100-as benzin.

Később visszatérhet a pirosra. De minden tankolásnál folyamatosan.

Aj ó benzin mindig kell a gépnek, mint a jó étel az embernek.

Akkor soha nem kell javítani, csak, ha matuzsálem korú nem lesz!

Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán fejlesztőmérnök


2021-10-25
H. Barnabás

Szép napot kívánok! Kis segítséget szeretnék kérni.4 Fiat Tempra van a családban.3 db 1.4.i.e.(90,300 és 500ezer km,mindegyik remekül megy,olajat nem eszik) és egy 1.8.i.e.Ebben 200ezer van. Ez utóbbinál van egy olyan probléma,hogy a második henger gyertyáján mindig vastag lerakódás képződik.Valószínűleg az a befecskendező nem áll a helyzet magaslatán,így nem tökéletes az égés.És persze emiatt az alapjárat sem olyan szép,mint lehetne.Van rá esély,hogy ezt esetleg orvosolná a Spuri adalék?És a kék vagy a piros?Még egy kérdés…valahol azt olvastam(épp az előbb),hogy az E10 benzin károkozásait is megelőzi…Ez így van? Mindegyik autóba a 100ast(E5)rakjuk a biztonság kedvéért,mióta bejött az E10.Ezért kérdezem.Ilyen árak mellett nem mindegy…:-) Válaszukat előre is köszönöm!


2021-10-24
Szaki Kft.

Tisztelt Fiatos Érdeklődő!

Rögtön az elején szeretném megjegyezni, a SPURI preventív, tehát megelőzésre alkalmas adalék!

Használata a mai benzinek hiányosságait küszöböli ki, ezért folyamatosan vizsgáljuk a kapható üzemanyagokat, és hozzá illesztjük!

Ezért van az, hogy utólag a beégett henger alkatrészeit csak 50% eséllyel gyógyítja.

Ezért szokták mondani, hogy: "A SPURI NEM FOLYÉKONY SZERELŐ!"

Ám van jó hírem is. mivel a prémium üzemanyagok olyan rossz minőségűek, hogy erről lebeszélném.

A honlapunkon minden tudományos analízist megtalál.

Tehát van az a rossz benzin amin mi sem tudunk segíteni, mert tele van ipari hulladékokkal.

Sajnos nincs hová tenni a vegyi üzemeknek a sok aromás, benzolgyűrűs nitrós hulladékot, ezért keverik a benzinbe.

(Anilin származékok, poliol hulladékok, cián izomerek, toluol, nitro jellegű molekulák, stb, stb)

Mivel a 800 C fokos égés helyett 950 C fokon égnek, és sokáig, tehát a kipufogóban is, ezért lassan alattomosan romboló hatása van!

A reklámba ugye ezt mondják, de mikor először használja meg is lepődik hogy jobban megy a gép!

Tapasztalat szerint motor gyengülő hatása 50 ezer km-ként 3-5%. Míg egyszer meghibásodik, mint az Ön Fiatja.

Innentől a kártyavár kezd összeomlani.

Mivel ez roppant lassú folyamat nehéz a mai bíróságon ezt bárkinek beperelni, hogy igaza legyen a multikkal szemben.

Összefoglalva, minél előbb térjen rá a normál benzinre! A MOL 95-ös a legmegfelelőbb! (méréseink szerint)

Ehhez jön a SPURI és teljesen kibírós benzint kap. Kímélni fogja az autót vele!

No és a pénztárcáját, mert sokkal olcsóbb, mint a 100-as benzin.

Megjegyzem az utolsó két évben egy molekulányi etanolt sem találtunk a benzinekbe. (mert 1300Ft/literért a kézfertőtlenítőkbe minden gyártott litert elhasználnak!)

Továbbá minden 95-ös benzin 97-98 oktánszámú. Persze a mai motoroknak nem is kell.

Karakterisztika , és ECU miatt akár a 86-ossal is üzemelnek.

Összefoglalva van esély, de csak akkor ha nem verseny benzint használ, amitől mindene beég a motornak.

Még annyit, hogy legyen türelemmel, mert a 100-as benzin jellegéből eredően kicsapja a vizet, tehát a tankban igen sok víz lehet.

A SPURI oldja diszpergálása segíti a folyamatot, de kell 5-10 tankolás neki!

Továbbá az agresszív 100-as benzin alkotókból folyamatos a gyantásodás, az alu, réz, műanyag elemek öregedése, korróziója. Ezt is rendbe kell tenni a SPURI-nak.

Kérem egy idő után a benzin szűrőt, tankba szivattyúnál injektor tetején takarítsák ki, mert a fém hordalék ott jelentkezik.

A kompresszió gyűrű beégése is lehet, mint az injektoré, és szívó-kipufogó szelep is igen szennyezett lehet!

Nem biztos, hogy jól zár! Tehát ezer hátrány is jelentkezhet, de ezekre, most nem térnék ki.

Nehéz további pontos diagnózist adni, de szerencsére sok ezer autóstárs hosszú távon sok tapasztalattal igazolta, hogy a 100-as benzin nem való a normál szalonból kijött autókhoz!

Megjegyzem a versenyautókhoz sem! A legfontosabb 28 benzin jellemzőből a honlapunkon el tud olvasni többet is!

Ezek sokkal fontosabbak, mint az okszámos őrület!

Piros, vagy kék arra van külön cikk.

Itt azt gondolom a kék prémiumot használja, feltéve, ha kifogyott belőle a 100-as benzin.

Később visszatérhet a pirosra. De minden tankolásnál folyamatosan.

Aj ó benzin mindig kell a gépnek, mint a jó étel az embernek.

Akkor soha nem kell javítani, csak, ha matuzsálem korú nem lesz!

Tisztelettel, Fiatos!


2021-10-22
SZAKI Kft.- Farkas Kálmán

Tisztelt M. Dániel! 

Nincs kizáró tényező semmilyen autómárkánál.

A honlapunk jobb felső sarkában így kezdünk: 

A SPURI üzemanyag adalék mindkét fajtája bármilyen típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!

Ebből következik, hogy a BMW-hez is kell a kiváló üzemanyag.

Már tapasztalta a SPURI előnyeit, gondolom a bizalom meg van.

Rögtön nyilván, a nyomaték, a fogyasztás javulása, a hibakódok elmúlása azon múlik  milyen szennyezett volt az autó!

Ezt nem lehet tudni, van ahol fél liter víz is volt a tankba!

Kérem legyen türelemmel. Nem tudjuk megmondani, de a tapasztalat szerint 5-10 tankolás után legtöbb gép jelentőset javul.

Mivel nem kerül semmibe, hiszen kétszer annyit megtakarít, mint az ára, ezért miért ne használja a SPURI-t?

A mende-mondák, profi véleménynek tűnő okoskodásokra ne hallgasson.

Nem tudományosan megalapozott hosszútávú analízisek eredménye a vagdalózás!

Egyéb iránt pont az egyik hűtőgél komponense a SPURI-nak felel a porlasztócsúcs hidegen tartásáért!

Ezt leírtunk a honlapunkon egy tucatnyi cikkben, kérem olvassa el, minden kérdésére választ kap.

Nem tudok róla,hogy van olyan cég, aki minden sűrűn vizsgálja az üzemanyagok változó összetételét, és hozzá igazítja az adalékját!

A legtöbb multi és más adalék 50 évvel ezelőtt készült egyszeri pótanyag! Azóta már abból az adalékból sajnos a mai gázolaj 15%-ot tartalmaz!

Ugye semmi értelme 2 ezreléket még hozzátenni!

Ha nem pótoljuk a szortimetet újabb legalább 150 izomerrel, akkor nem sok értelme van az egésznek!

Ezéret érzi Ön, és minden kedves vásárlónk az előnyt.

Másrészt a vevői elégedettségi kör nagyon széles jármű változatot képvisel.

A tavaly gyártott több, mint 660 ezer flakon megvásárlója elég meggyőző azt hiszem!

A jövedéki adó fizetésből látható dobogó 2.helyezettje mintegy 5500 flakont importált összesen.

Szerintem ezek után a piac is eldöntötte a SPURI minőségét.

Egyértelmű, hogy a placebo jellegű összes többi adalékra nem is kell kitérni.

Jó nagy apparátussal, sokat kell dolgozni, hogy minden pillanatban megfeleljen az adalék az aktuális üzemanyaghoz!

Amíg ezt nem teszi meg, egyik adalék gyártó cég sem, addig nincs miről beszélni!

A jó üzemanyag fogalom. A paraméterek elemzését is több cikkben olvashatja.

Ha érdekli a működési mechanizmus kérem tallózzon bele!

Gondolom az információ megnyugtatta.

És ezután is érezni fogja, hogy a pozitív hatását a SPURI-nak.

Köszönöm, hogy vette a fáradságot, és írt.

Örülök, hogy tisztáztuk az egyéb mások általi téves elméleteket!

További javítás nélküli sok-sok kilométert kívánok a BMW-hez, és élménydús vezetést!

Tisztelettel, Farkas Kálmán


2021-10-22
M. Dániel

Jó régen írtam! Azóta egy BMW 330d típusú autóm van, 2013-as évjárat, ez már az F31 széria, N57D30A motorkóddal, magasnyomású rendszerrel. 

Most kezdtem el tankolni a spurit a MOL gázolajhoz.

Kérdésem, hogy ezen n57-es motorkódú motorokkal van valami tapasztalatuk a befecskendezőrendszert illetően? Használ nekik a spuri vagy kevésbé ajánlott? 

(A kötelező lánccserén és csapágysor cserén túl vagyok, de az üzemanyagrendszert is szeretném megóvni). 

Hallok sokszor olyan véleményeket, hogy vigyázni kell az ilyen adalékkal, mert a porlasztócsúcs vége el tud kormolódni, meg hogy inkább tisztít és nem ken, a benzinesekhez ajánlott, de a dieselnél kevésbé, inkább télen javallt a használata a gázolaj dermedése miatt. 

Új egr és szívósor van az autón, ezt a BMW csinálta meg "gariancia körében" (kigyulladás elleni védelem). 

Köszönöm előre is szíves véleményét, tájékoztatását. 

Üdvözlettel,

M. Dániel 


2021-10-21
Farkas Kálmán: T. István válasz
Kedves T. Úr!
 
Ebbe ne menjünk bele, mert több száz oldalon leírtuk kollégáimmal a benzin vizsgálatok molekuláris összetételét, és az ebből eredő gondokat!
Kérem a honlapon olvassa el.
Rengeteg benzin jellemzőt kell javítani a SPURI-nak!
100-as benzinek rákkeltő hulladék anyagok melyet régen a festékipar, műanyagipar az óceánok közepébe juttattak több millió hordó szám!
Most eladják!
Nyugodjon meg az etanol a legkevesebb baj!
A 95-ös benzin is 97-98 oktánú és az oktánszám manapság semmit nem nem számít, pláne, ha ezt a kibírós injektoros Suzuki motort nézzük.
A többi 38 legfontosabb jellemzője a benzineknek a förtelmes!
Olvassa el azt a pár tucat cikket, mert látom érdekli a dolog!
Mindenki tudja, hogy milyen káros a 100-as versenybenzin egy széria autóba.
Ezért adnak el olyan keveset, pedig győzködnek a kutakon rendesen.
Ízelítőként írom rengeteg aromás nitró anyag van benne, Toluol, Xilol, tucatnyi cián származék izomerje, és majd ennyi anilin festékmaradék származáka!
És még reggelig sororhatnám mitől vagyunk rákosok!
Ha csak az illatát megérni, elég a rákkeltési folyamathoz!
De erről csak ennyit!
Normál üzemanyag és ennyi!
Üdv!  Farkas Kálmán

2021-10-01
T. István

Köszönöm szépen a szakmai jó tanácsot. Megjegyzésként, eddig, pedig év tizedek óta autókázom,  de ön az első, aki határozottan nem javasolja a 100 okt. benzint. Ebben csak az a csavar hogy ezek  az E 5 benzinek, a többi mind ugye E 10, ami káros az ilyen öreg motoroknak. 2 hónapja van ez az öreg autóm, de majdnem mindig a sok tanács miatt 100 tankoltam. Akkor legyen az olcsóbb, ha találok 98 E5, akkor azt fogom. Hát ha az már nem árt.

Tisztelette, T. István.

2021-10-01
SZAKI Kft.-Farkas Kálmán: T. István válasz
Tisztelt T. Úr!
 
Bárcsak mondhatnám, hogy SPURI folyékony autószerelő!
De nem.
A benzinek magas égési fokának az oka!
Pedig ez a motor roppant kibírós! Csak nem magyar benzinre!
A hűtött égérteret oldjuk meg a SPURI-val, hogy ilyen ne történjen.
Megelőző jelleggel. Minden tankolásnál.
Pláne, ha legalább 10%-ot megtakarít, bőven ingyen van a SPURI!
Utólag már nehéz! Pláne azért, mert az égéstér felől rögtön a kompresszió gyűrű van nem az olajlehúzó gyűrűk.
1-2 autósnál bevált, ám kellett vagy 10-20 teljes tankot kijárni vele!
Az esély 50-50%.
Továbbá felejtse el a METABOND-ot. Mert az is rátett egy lapáttal!
Én a Mannhein-i gyártású FUCHS TITÁN CFE ajánlom. Vagy amit a szekszárdi cég ajánl bele.
A nevük FORMEL Kft. A googl-ba megtalálja őket! Orbán Árpádot keresse telefonon.Ők német eredeti olajat árulnak.
A pesti székhelyű pedig a lengyel utángyártottat. Az már nem olyan jó!
De ebbe én nem szeretek tanácsot adni, nem a mi pályánk.
 
Még annyit, hogy tartózkodjon a 100-as benzinektől is. Azoknak pedig még gyilkosabb az égéshője! Meg is fő vele szép lassan, alattomosan a motor!
Az már olyan rossz, hogy még sPURI-val se tudjuk jobbá tenni! Esélytelen!
 
Összefoglalva járjon mindig SPURI-val, úgy sem kerül többe vele az autózás, nem veszíthet semmit!
 
Köszönöm megtisztelő bizalmát!
Legyen szerencséje a SUZUKI motor jobbá tételével.

2021-10-01
T. István: Kérdés

Üdvözlöm! 

Köszönöm a tájékoztatást. Volna egy más jellegű kérdésem, 19 éves Suzuki Wagoner van szó. Valószínű, a dugattyú gyűrű valamelyik hengerben be van ragadva, mert fogy az olaj, de nem füstöl annyira még. 2000 Km /0.8 dl utántöltés szükséges. Gondoltunk a szelepszár szimeringekre is, de a másik autónk füstölt  nagyon, (az is Wagoner) és az is ette az olajat. Ott két hengernél be volt kokszolódva, ragadva a gyűrűk, de mivel meg lett bontva hengerfej felújítás, gyűrűk cserével ez megoldott. Kérdésem: van e olyan hatékony adalék, ami a beragadt gyűrűket oldja, károsodást nem okoz a motor szerkezetében, aminek következtében nem kell ekkora generált csinálni. Még annyit, olajcsere után, Metabond adalékot tőltöttem az olajba, gondolván jobb hatékonysága lesz a motornak. Szerintem utána kezdett fogyni a motorolaj, de ez nem biztos. Előre is köszönöm válaszát,
Tisztelettel: T. István

2021-10-01
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás