Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Vasas József
Hát Uram én nem így gondolom, ahogy Ön gondolja! A jelenlegi 95 ös benzin egy szenny! A 95 ös benzintől gyulladnak ki a cheking lámpák és nem a 100as benzintől! Abszolút észrevehető a különbség a 95 és a 100as benzin között a 100as javára! Abban is biztos vagyok, hogy szerződve van valamilyen szinten a MOL-lal, hogy ne szüntessék be a honlapját és a termékeit! Ne a idegeskedjen, értem én hogy meg kell élni valamiből, muszáj hazudnia egyéb okok végett. A spuri terméket azért nem használom mostantól, mert nem őszinte szerencsétlen csóró emberekkel!

2020-04-06
SZAKI Kft.
Kedves Vasas Úr! Nem beszélek le senkit a 100-as benzinről, csak tájékoztatok a valóságról. A mai gépeknek, de a régieknek pláne nem kell a 100-as benzin! Igaz az olajtársaságok a drága benzint szeretnék eladni valamiért! Nem hogy, -nem indokolja,- de káros is benne a néhány alkotója, a 100-as benzinnek. Összességbe a hatás nem pozitív! Nem csak a mi konkrét vizsgálatainkból, és az összetétel elméletből ered a tanács. Hanem a sok-sok fizikai tapasztalata, levelezése az embereknek, és hivatalos portálok Ezen a honlapon majd minden cikkben lehet rá következtetni. Van néhány tucat írás, amit dióhéjban próbáltunk kollégáinkkal érthetővé tenni. A működési mechanizmus, sűrítési arány a lángterjedési, expanziós körülmények pedig olyan tudományág, melybe szerintem most ne menjünk bele! Egy cikksorozat is készül folyamatosan a benzinek tulajdonságairól. Ez a legjobb támpont. Ezen a honlapon elérhető. Laikusan van fogalmazva. Az egyetemen is, a több éves tanulmányok után is csak sejti a hallgató, mit kell majd neki tovább fejleszteni, és megtanulni. És kell az alapokhoz három tudományág legalább mérnöki szintű tudása. Mindenki egyéni döntése kinek hisz! A multinak aki saját nagyon drága termékéről állít dolgokat, vagy a függetleneknek hisz, akiknek mindegy mit vesz meg az autós! Ha lesz jó minőségű 100-as benzin akkor arról is írni fogunk. De most nincs! A mintegy három tucat fontosabb jellemző közül csak egy az oktánszám igaz, amit nem is az oxigenátokkal kellene biztosítani! De ezt most nem részletezem. A lényeg, hogy semmi előnye sem lesz szegény autósnak a 100-as benzin után. Akkor minek a drága fizetség. Semmiféle kutatásunk nem igazolta, sőt a lakosság sem. Néhány placebó hatásról beszámoló emberen kívül, mely csak vélt fogyasztás csökkenés. Ha valaki ismerné a összetételét rádöbbenne, nincs is magyarázata. Sem kémiai, sem fizikai, sem motordiagnosztikai. A többi tulajdonságról se beszéljünk, mely a tartósságról szól. Nem írhatok konkrétumot, konkrét termékről. Más gyártmányát nem illik minősíteni. Másrészt jogi oldalról is kétséges egy konkrét termékről való vélemény nyilvánítás. Utalhatunk néhány dologra, de csak általánosságba. Azonban minden finomító minden egységnyi gyártási ciklusa más! Csak a 100-as benzin mai szerkesztési elveit tudjuk. Ami a mi véleményünk szerint nem megfelelő. Mindenki döntse el, kinek hisz! A bizonyíték akkor lesz, ha mindenki valamelyikre leteszi a voksot, és kiderül kb. 100ezer km után. Csak nehogy a műszerfali lámpák egyre több hibajelet adjanak ki, téves használatból. Mi amúgy is a gépkönyvbe írtakat követnénk. Az a legtöbb autónál a 95-ös. Jelzem annyira túl van méretezve alkohollal a benzin, hogy rendre 98-at mérünk. Ha vizesebb a benzin, akkor is bőven határérték fölött van. Mindenki a tapasztalatot részesíti előnybe, és emberi értéket. Nos ezt műveljük mi! Oda jutottunk, hogy kezd a több évtizedes tapasztalatunk beérni, bizalmi szinten is! Mert igazunk lett mindig! Tehát nem lebeszéljük a 100-as benzinről az embereket, mert erre nincs jogunk. Helyette tájékoztatjuk, hogy más benzinek is tökéletesen megfelelnek. Nekünk is príma lenne, ha csak 1-2 molekula kellene a 100-as benzinbe. Ugyanis könnyen tudnánk 2ezrelékkel utolérhetetlen kímélő benzint adalékolni! Ma a tartósság megfoghatatlan tény az üzemanyag területén, és csak a több százezer SPURI-t használók körébe ismert. Büszkék vagyunk is rá kollégáinkkal. Hisz nagyrészt a törzsvásárlóink generálta termelésünk minden évben csúcsokat dönt. Gondolom, ez annak eredménye, hogy minőséget állítunk elő minden évben. A vevőink a donor benzinekhez, gázolajhoz igazított adalékot kapjanak! Már ha itt vagyunk, akkor annyit fűznék a MOL 95-öséhez, hogy ezt találtuk a legnagyobb szortimentnek. Heterogénebb az összesnél. Ugyanakkor "nincs" sok manipulált egyéb ismeretlen összetevő benne! Magyarul a legmegbízhatóbb. Ha változik a helyzet arról is tájékoztatjuk az autóst! Hangsúlyozom a MOL-tól nem kapunk vagyonokat, hogy valamit is állítsunk. Másrészt számolhatunk árakat is. Ma igen olcsó a benzin és átlag 30-40Ft-tal drágább a prémium. Ha SPURI-t adalékolunk 100ml/50liter, akkor ez félliteresbe 3759Ft/5dl=759Ft/1dl, ezt 50lirre elosztva 15Ft/liter. Ismét egy állítás: A SPURI Tegyük hozzá a 100-as benzinek nagyon változó keverékét, és a SPURI állandóan kitűnő egységes minőségét! Így már gondolom látja, az élet döntötte el kinek van igaza a benzin piacon immáron 27éve! Elnézést, hogy hosszúra nyúlt a válaszom. Gondolom többi cikkünk olvasására is intuíciót kapott! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-04-05
Vasas József
Tisztelt Farkas Kálmán! Érdeklődnék, hogy miért van ennyire a Prémium 100-as benzinek ellen? Tudtommal a prémium benzin azért prémium, mert jobb minőségű a sima 95 ös E10 benzintől nagyságrendekkel! Kérem szépen magyarázza el érthetően, hogy miért beszéli le az embereket arról, hogy ne tankoljanak 100 as benzint? Megtenné kérem?! Köszönöm szépen!

2020-04-03
SZAKI Kft.
Tisztelt Horváth László Úr! Természetesen tehet bele SPURI-t. Ezt is kipróbálhatja. Leginkább a prémium JG-2 minőségünket ajánlom a gyors hűtési viszony miatt! És jobb is lesz a motor minden paramétere! Viszont ez egy kibírós, ha jól sejtem a 117LE-s, nem túlfeszített szinte mindenevő motor. Ha többször tankolt 100-ast, akkor tudjuk miért van a hiba! Viszont ezt nem írhatom le. Jogi körülmények miatt. Gondolom megérti! Én csak tanácsot adhatok. Ha mindenképp meg akarja adni a prémium minőségű üzemanyagot a gépnek, 95-öst tankoljon, 1.5 szeres SPURI JG-2 adalékot tegyen bele. Mivel valószínű, hogy a motorprobléma visszaállíthatatlan a dolog, csak állag megóvást ígérhetek. Ezt legalább 5-10 tankolásig, aztán álljon vissza lassan normál SPURI-ra, majd a 2 ezrelékre. Ez másoknál is működött, tehát tapasztalatból írom. Teljesen bevált módszer 100-as benzin károkozójára. Egy kis türelmet kérek, mert a SPURI nem folyékony szerelő, azt mi is bevalljuk. Egyszerű fizikai és kémiai folyamatok tervezett működési elvek szerint. Immáron 1993-óta működik a szerkesztési terveink szerint, és évenkénti fejlesztési módszerek okán! Segítünk, amit, csak lehet, ezért ha nem lenne elég az információ, akkor kérem írjon, és további segítséget nyújtunk, akár diagnosztikában, analízisben, de ehhez többet kell tudnunk. Köszönöm felvetését! További biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán .

2020-04-02
Horváth László
Érdeklődnék hogy ha mitsubishi asx 1.6 benzines autóba E100 benzint tankolok akkor még tehetek hozzá spuri adalékot is? Mert mostanában terhelés kor kicsit csörg a motor!

2020-03-30
SZAKI Kft.
Tisztelt Ladis! Más adalékról nem lenne etikus nyilatkozni. Maradjunk annyiba, figyelmen kívül lehet hagyni, majd minden adalékot a piacon, teljesen mindegy van-e benne. Röviden szólva, számos kísérleti analíziseink szerint egyet sem találtunk, ami számítana valamit! Ebből eredően összeférhetőek a SPURI-val. Összefoglalva jó az E10-be a másfélszeres mennyiségű SPURI, tökéletesen megoldja a problémát legalább egy-másfél évre. Legyen az bármely olajtársaság benzin változata. Valamint az összes gázolajba is ennyi ajánlott a bio komponens miatt, azaz rövid távra 6hónapig normál adalékolás, további időkre másfél szeres. Nagyon értékes kérdés, és mi már gondoltunk a jövőre is, és gőzerővel tesztelünk. A hibrid autóknál már más a szituációs gyakorlat. Annyit tudok írni, hogy most készül egy cikk, és egy tanulmány AUDI e-tron autóval. Rövidesen közzé tesszük. Itt azonban nem csupán a másfél év benzin nyugalmi állapota a gond, hanem a szüntelen hidegen üzemelés, még-ha ez 80C fok is. Tapasztalatainkat rövidesen közzé tesszük! Ám, aki benzin hibridet vesz az legvalószínűbben a takarékosság miatt veszi, és sokat is közlekedik vele. Aki alig tesz néhány kilométert havonta, az nem valószínű, hogy érdemes drága hibridet vásárolni! Ha mégis roppant keveset megy és akkor is, csak városba, akkor ilyenkor tisztán elektromos autót ajánlok kb. 300km hatótávval. Felesleges a robbanó motor bele! De ez már nem ide tartozik. Hiszen ebbe nem kell SPURI! Köszönöm előre mutató kérdését! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-30
SZAKI Kft.
Kedves Krisztián! Meg tudom nyugtatni, hogy a SPURI szortimentizáció javítási folyamatában az Ön által felvetetett probléma nincs. Mi folyamatosan gondolunk erre! Azonban ez a folyamat nem nehéz, mert kúti üzemanyagok a lehető legolcsóbb komponensekből tevődnek össze. A SPURI adalék alkotói számos értékes olyan molekula kombinációval javítja az Ön üzemanyagját, ami csak előre mutató lehet. Az biztos, hogy ilyen összetevők nincsenek benne, hiszen akkor önállóan is kiváló benzin, és gázolaj lenne a kutakon! Köszönöm értékes felvetését! További élvezetes autózást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán Tisztelettel!

2020-03-30
Ladis
Tisztelt Spuri! Mosta a "karantén" idején elég probléma lett az E10-es benzin. Ha jól értem 50 literhez 1,5 dl piros Spuri eléggé tartósítja a benzint ahhoz, hogy néhány hónapig ne legyen gond . A gázolaj esetében is hasonló keverési arányt kell tartani? Különösen problémásak a hybrid kocsik amelyek amúgy is "alig" fogyasztanak üzemanyagot. Itt is az a jó ha tele töltött tankkal áll a kocsi vagy esetleg jobb a fél tank a megfelelően adagolt Spurival. Más: családom egyes tagjai látták a LIQUI MOLY E10 adalék reklámját. Most egyikük mindenképpen ezt akar a félig tankolt Suzukijába rakni miközben az sem biztos milyen benzin van benne (valószínűleg Lukoil 95). Ehhez már Spurit adagolni gondolom kissé túlzás lenne? Előre is köszönöm válaszát!

2020-03-29
dr. Kalocsai Krisztián
Kedves Kálmán! Ahogy visszaolvastam a sok írást, az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Spuri komponensei összeakadhatnak e a kútak benzinjeivel? Legyen az e10, vagy full maxmixcleanevo stb. Volt egy video a neten ahol egy olajcég fejlesztője mesélte hogy x anyag hatástalnitotta az y anyagot. Várták a jó hatást es rosszat okozott a másikkal. A Spuri bekavarhat? Köszönöm a válaszát! Üdv: dr Kalocsai Krisztián

2020-03-29
Dr Spuri Heroin
Mit tankolsz? Miért tankolod? Mindent a benzinről, a prémium benzinről és a gázolajról 74 776 megtekintés•2020. márc. 22. 916 43 MEGOSZTÁS MENTÉS

2020-03-23
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás