Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Vasas József
Tisztelt Farkas Kálmán! Érdeklődnék, hogy miért van ennyire a Prémium 100-as benzinek ellen? Tudtommal a prémium benzin azért prémium, mert jobb minőségű a sima 95 ös E10 benzintől nagyságrendekkel! Kérem szépen magyarázza el érthetően, hogy miért beszéli le az embereket arról, hogy ne tankoljanak 100 as benzint? Megtenné kérem?! Köszönöm szépen!

2020-04-03
SZAKI Kft.
Tisztelt Horváth László Úr! Természetesen tehet bele SPURI-t. Ezt is kipróbálhatja. Leginkább a prémium JG-2 minőségünket ajánlom a gyors hűtési viszony miatt! És jobb is lesz a motor minden paramétere! Viszont ez egy kibírós, ha jól sejtem a 117LE-s, nem túlfeszített szinte mindenevő motor. Ha többször tankolt 100-ast, akkor tudjuk miért van a hiba! Viszont ezt nem írhatom le. Jogi körülmények miatt. Gondolom megérti! Én csak tanácsot adhatok. Ha mindenképp meg akarja adni a prémium minőségű üzemanyagot a gépnek, 95-öst tankoljon, 1.5 szeres SPURI JG-2 adalékot tegyen bele. Mivel valószínű, hogy a motorprobléma visszaállíthatatlan a dolog, csak állag megóvást ígérhetek. Ezt legalább 5-10 tankolásig, aztán álljon vissza lassan normál SPURI-ra, majd a 2 ezrelékre. Ez másoknál is működött, tehát tapasztalatból írom. Teljesen bevált módszer 100-as benzin károkozójára. Egy kis türelmet kérek, mert a SPURI nem folyékony szerelő, azt mi is bevalljuk. Egyszerű fizikai és kémiai folyamatok tervezett működési elvek szerint. Immáron 1993-óta működik a szerkesztési terveink szerint, és évenkénti fejlesztési módszerek okán! Segítünk, amit, csak lehet, ezért ha nem lenne elég az információ, akkor kérem írjon, és további segítséget nyújtunk, akár diagnosztikában, analízisben, de ehhez többet kell tudnunk. Köszönöm felvetését! További biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán .

2020-04-02
Horváth László
Érdeklődnék hogy ha mitsubishi asx 1.6 benzines autóba E100 benzint tankolok akkor még tehetek hozzá spuri adalékot is? Mert mostanában terhelés kor kicsit csörg a motor!

2020-03-30
SZAKI Kft.
Tisztelt Ladis! Más adalékról nem lenne etikus nyilatkozni. Maradjunk annyiba, figyelmen kívül lehet hagyni, majd minden adalékot a piacon, teljesen mindegy van-e benne. Röviden szólva, számos kísérleti analíziseink szerint egyet sem találtunk, ami számítana valamit! Ebből eredően összeférhetőek a SPURI-val. Összefoglalva jó az E10-be a másfélszeres mennyiségű SPURI, tökéletesen megoldja a problémát legalább egy-másfél évre. Legyen az bármely olajtársaság benzin változata. Valamint az összes gázolajba is ennyi ajánlott a bio komponens miatt, azaz rövid távra 6hónapig normál adalékolás, további időkre másfél szeres. Nagyon értékes kérdés, és mi már gondoltunk a jövőre is, és gőzerővel tesztelünk. A hibrid autóknál már más a szituációs gyakorlat. Annyit tudok írni, hogy most készül egy cikk, és egy tanulmány AUDI e-tron autóval. Rövidesen közzé tesszük. Itt azonban nem csupán a másfél év benzin nyugalmi állapota a gond, hanem a szüntelen hidegen üzemelés, még-ha ez 80C fok is. Tapasztalatainkat rövidesen közzé tesszük! Ám, aki benzin hibridet vesz az legvalószínűbben a takarékosság miatt veszi, és sokat is közlekedik vele. Aki alig tesz néhány kilométert havonta, az nem valószínű, hogy érdemes drága hibridet vásárolni! Ha mégis roppant keveset megy és akkor is, csak városba, akkor ilyenkor tisztán elektromos autót ajánlok kb. 300km hatótávval. Felesleges a robbanó motor bele! De ez már nem ide tartozik. Hiszen ebbe nem kell SPURI! Köszönöm előre mutató kérdését! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-30
SZAKI Kft.
Kedves Krisztián! Meg tudom nyugtatni, hogy a SPURI szortimentizáció javítási folyamatában az Ön által felvetetett probléma nincs. Mi folyamatosan gondolunk erre! Azonban ez a folyamat nem nehéz, mert kúti üzemanyagok a lehető legolcsóbb komponensekből tevődnek össze. A SPURI adalék alkotói számos értékes olyan molekula kombinációval javítja az Ön üzemanyagját, ami csak előre mutató lehet. Az biztos, hogy ilyen összetevők nincsenek benne, hiszen akkor önállóan is kiváló benzin, és gázolaj lenne a kutakon! Köszönöm értékes felvetését! További élvezetes autózást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán Tisztelettel!

2020-03-30
Ladis
Tisztelt Spuri! Mosta a "karantén" idején elég probléma lett az E10-es benzin. Ha jól értem 50 literhez 1,5 dl piros Spuri eléggé tartósítja a benzint ahhoz, hogy néhány hónapig ne legyen gond . A gázolaj esetében is hasonló keverési arányt kell tartani? Különösen problémásak a hybrid kocsik amelyek amúgy is "alig" fogyasztanak üzemanyagot. Itt is az a jó ha tele töltött tankkal áll a kocsi vagy esetleg jobb a fél tank a megfelelően adagolt Spurival. Más: családom egyes tagjai látták a LIQUI MOLY E10 adalék reklámját. Most egyikük mindenképpen ezt akar a félig tankolt Suzukijába rakni miközben az sem biztos milyen benzin van benne (valószínűleg Lukoil 95). Ehhez már Spurit adagolni gondolom kissé túlzás lenne? Előre is köszönöm válaszát!

2020-03-29
dr. Kalocsai Krisztián
Kedves Kálmán! Ahogy visszaolvastam a sok írást, az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Spuri komponensei összeakadhatnak e a kútak benzinjeivel? Legyen az e10, vagy full maxmixcleanevo stb. Volt egy video a neten ahol egy olajcég fejlesztője mesélte hogy x anyag hatástalnitotta az y anyagot. Várták a jó hatást es rosszat okozott a másikkal. A Spuri bekavarhat? Köszönöm a válaszát! Üdv: dr Kalocsai Krisztián

2020-03-29
Dr Spuri Heroin
Mit tankolsz? Miért tankolod? Mindent a benzinről, a prémium benzinről és a gázolajról 74 776 megtekintés•2020. márc. 22. 916 43 MEGOSZTÁS MENTÉS

2020-03-23
Dr Ánusz Béla
Te vén kommunista köcsög! Nézd végig a videót ,de főleg a kommenteket!! Mindenki a 100as benzinre esküszik! h tt ps :// www .youtube. com/ watch?v= fltqiKeMbn8

2020-03-23
SZAKI Kft.
Kedves Kovács István Úr! Olvasva sorait felvetődik, mi az hogy, "JÓ BENZIN" ? Valljuk be ilyen általában nem létezik. 1-2 paramétert kiemelhetnek, mint az oktánszámot, és adalékolnak bele egy kis ipari hulladékot, és már más is! Alkalmas emelt áron forgalmazni! Azonban minden motorra rá kellene szabni a benzin tulajdonságát! Most pedig minden benzin fenekestül más, sőt két szállítás sem egyforma! Ráadásul, minden motorkonstrukció más. Sőt, ahogy kopik ismét más lesz! Akkor mit is okoz a 100-as benzin? És mi van a többi legalább három tucat fontosabb benzin jellemzővel? Visszatértünk molekuláris szintre, hogy: Mi az, hogy: "JÓ BENZIN!" Ez manapság nem lesz! Csak átlagok léteznek, melyeknél a legtöbb motorhoz igazodó benzin kell. Számos benzin van így ezt is szűkíteni kell. Nyilván a legrétegzettebb kímélő benzint kell donornak választani, ez pedig most az E10. Melyikét analizáltuk legtöbb alkotóból álló, konstansnak? A MOL-ét. Ennyi csak a varázslat. Egy gondolat: Vajon három évtized alatt számunkra fontos fejlesztési szavak mondatok miért hangzanak el mostanában az olajtársaságok reklámjaiba!(kopáscsökkentés, tisztító adalék) Nem biztos, hogy értik például a hűtőadalék-gél komponensünk mechanizmusát, de előbb utóbb ezt is zászlójukra tűzik. Ne higgyen, csak önállóan a maga hosszútávú tapasztalatának! Olyan adalék, hogy "hűha" nincs! A versenybenzinen kívül, és motort rászabva! De, jelentem a "HŰHA" érzésen dolgozunk! Remélem kb. másfél év múlva érez ilyet is! De, mi ezt azt érzést nem úgy produkáljuk, hogy ne megviselje meg a lokális hő, a motorokat, hanem okos konstrukcióba védje is! Nem az számít, hogy elmélkedés után, és egy-két tankolás otthon után mire jut valaki. Hanem az, hogy az élet mit igazol vissza! Mindenki azt kapja vissza, amit nyújt a másiknak, és ezzel az autó is így van! Én tiszteletbe tartom, hogy Önnek van véleménye, és hogy mit tankol. Mindig volt, és lesz is, aki a 100-as benzin híve lesz, és nem néz a kulisszák mögé! Remélem egy idő után tapasztalatokba gazdagabb lesz. Egy biztos, semmi szüksége nincs a széria gyártású motoroknak a 100-as vagy a 102-es benzinre! Ha ez így lenne úgy működnének, mint egy RALLY autó! De nem így van! Az E85 magas oktánszámú benzin volt, mégis megbukott, szikra indítási és egyéb működési nehézségek miatt! Másrészt nagyon jó lenne, ha minden finomítóval rendelkező olajtársaság tömné a zsebemet. Higgye el, még egyszer ennyi fejlesztést tudnánk eszközölni az adalékokba. Másrészt a cél a multiknál a prémium drága üzemanyag eladása, mert ezen van az igazi nyereség! Tény, hogy régen is, most is ezzel zaklatnak mindenkit vásárlókat a kutak, mert ezt előírták nekik! Muszáj a nagy nyereségű, furcsa benzinből sokat eladni. Mintha máskülönben a tengerbe kellene hajigálni hordó szám. Ezen kell elgondolkodni! A nyílt részvénytársaságok működése, és mechanizmusa azért máshogy van. Én már a kommunizmusban is vállalkoztam, sőt szüleim is átkos maszekok voltak, a társadalom kitaszítottja, de magunk Ura! Ezért én különösen szeretem az egyéni véleményeket, sőt hasznosnak is látok, hiszen a fejlesztés motorját is, kollégáimat is motiválja. Ezen túl is az vezérel minket, hogy termékeink minőségét senki ne tudja megközelíteni! A hosszú távú bizonyíték számunkra aranyat ér! Higgye el jó szándékkal, őszintén dolgozni megéri, hiszen az idő, és a törzsvevőink igazolták! Ezen felül nagyon megköszönöm, hogy más gondolkodás módból is tájékoztatott bennünket, ígérem, megfontoljuk! Ki tudja egy lyan adalékot is készítünk egyszer, ami a 100-as benzin kárait fogja mérsékelni! De, nagyon hatékony módon! Addig is azért nem merjük a SPURI-t és 100-as benzineket ajánlani, mert a benzint okozta károkat nehogy a SPURI-ra fogják! Van az a minőség, amit már nem lehet feljavítani, akkor is okoz kárt! A hosszú távú használatnál való bizonyíték pedig soká kerül elő, sőt hajlamosak a szerelők másra fogni! Véletlenre, tipus hibára, egyszeri vízesebb benzin tankolásra, stb! Remélem megértett, hogy mi vezérli a kollégéinkat, és fejlesztéseinket! Köszönöm, hogy végig olvasta, kicsit hosszúra nyújtott válaszomat! Minden tiszteletem Önnek! További élvezetes autózást kívánok! SZAKI Kft. Farkas Kálmán

2020-03-16
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás