Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
SZAKI Kft.
Tisztelt Varga Péter Úr! Megnyugtathatom, hogy pont elegendő,ha az 50literbe 100ml-t tölt a SPURI-ból. Ám vannak kivételek, mint pld. a nagyon régi technikák. A Lanost illetőleg megmutatja a viselkedése, hogy elegendő-e. Ha néha a JG-2 prémiumot is használja, azzal is sokat tesz a technika megóvásáért, de ebből is elegendő a 2ezrelék. A tömítések megóvása, valamint itt a benzin pumpa van veszélybe, nem is az etanol miatt, hanem a kisebb mértékű anilin, IPA, és éter származék miatt, ami ugye a prémium benzinekbe sokkal több van. Azért itt a régi autóknál ez veszélyesebb lehet. Olyankor szoktak gondok jönni, mikor a szokásos kondenzvízen felül, még vizet is tankolunk. Csak ekkor emelje a dózist. mikor kapkod a fordulat, vagy kigyorsításkor nem hozza a szokásos nyomatékot. Máskor nem szükséges! Ilyenkor szép türelmesen autózzon, ne hajtson nagy fordulattal, előbb utóbb kifogy a vizes benzin belőle! Azt tudom írni, jól csinálta eddig is. Hiszen nem az a plusz 5% etanol okozza a gondot legtöbbször, hanem a többi 350 féle benzin alkotók egymáshoz való viszonya! Továbbra is biztos védelmet nyújt a SPURI Önnek! Köszönöm értékes kérdését, bizonyára másoknak is tanúságos lesz! Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

2020-03-16
SZAKI Kft.
Kedves Behina Mihály! Rátapintott a lényegre! 1. "Hamar melegszik" azt írja! Valóban, és ez mivel is járhat? Fogalmazzunk szélsőséges. Meddig lehet az oxigenátokat növelni, míg szétég a motor? Akkor tegyünk bele dinitrogént, hogy jól mennyen? Annyira azért nem veszélyes a prémium, de lassan, alattomosan lokálisan égéstér egyes elemeit bizony megviseli. Mi a SPURI-val nem ilyen brutálisan takarítunk! Nekünk a hosszan tartó motor életmód a fontos! Ön dönt! 2. Számolt már? Tegyük fel, hogy nem érdekli meddig tart az autója, akkor is 40-50Ft előnyt nyújt a prémium? az több mint 10% plusz költség! Megéri? Na ugye! 3. 10-szeri tankolásonkénti 95+SPURI és 100-as benzin váltogatásnál, az történik, hogy amit SPURI rendbe tesz, azt kezdi elrontani a 100-as. Ne feledjük a mai napig az alapelv a benzin víztartalmára, hogy csapassuk ki, majd leengedi valaki valahonnan! Mi pedig eltávolítjuk apránként, mert szerintünk nem oda való! Ami kicsapódik a 100-asból, az mi diszpergáljuk, persze, hogy gyengébb a gép! No meg a sok lerakódott gyantás szennyeződés, néha 20tankolás is kevés, ha beég a magas lokális hőtől. Nyugodtan használják a 100-ast, hisz ez a cél a kőolaj cégeknél, az ipari hulladékot megetetni. Mert ami nagyon drága placebó miatt jó is! A fűtőértéke sem nagyobb a lokális, heves égés ellenére. Persze két mérés nem egyforma fogyasztás mérésbe, a körülmények miatt! Tudomásunk szerint ez úgy derül ki, ha két egyforma gépet üzemeltetnek párhuzamosan és 100-200ezer km után a költségeket megtekintik! Teljesen egyértelmű lesz! A 27 éves tények ezt mutatják. Nekünk már nem kell más bizonyíték, csupán a nem kis számú több évtizedes törzsvevőink tapasztalata! Jó ez a mottó, "lassú víz partot mos". Szép nyugodtan mindenre fény derül! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-16
Zoltán
Üdvözlök Mindenkit! Eddig én nagy megelégedéssel használtam a spurit, viszont amikor legutóbb rendelni készültem a gyártó webshopjában, sajnálattal kellett tapasztalnom, hogy a termék tavaly nyár után ismét drágult! Összevetve egy év alatt több, mint 25%-os (!) dráguláson esett át. Számomra ezzel túllépett egy határt és a csökkenő üzemanyag árak mellett a "behozza az árát" kijelentés sem állja meg többé a helyét. Főként annak tudatában, hogy folyamatos spuri használat után (tehát elvileg tiszta rendszerrel), miután a drágulás miatt nem rendeltem több spurit, kipróbáltam az omv prémium dieselt és menetdinamikában, valamint fogyasztásban is felülmúlta a spurival adalékolt alap üzemanyagot, ahogy az előttem szólók is írták. Eddig meg voltam elégedve a spurival, viszont a folyamatos áremelés es a premium gázolajjal való pozitív tapasztalatom után sajnos erősen kétlem, hogy tovább fogom használni a terméket. Gyanítom, hogy az árképzési stratégia hosszútávon sok törzsvásárló elvesztésével jár majd, érdemes volna ezt mégegyszer átgondolni! Maradok tisztelettel: Zoltán

2020-03-16
Kovács István
Tisztelt Farkas Úr! Valljuk be őszintén, az E10 es 95 ös benzin és az öns SPURI-ja sosem lesz olyan kielégítően jó minőségű kombó, mint egy OMW Maxx motion 100plus, vagy bármelyik 100-as prémium benzin. Jó-jó,,,jó az ön SPURI-ja, tisztít(hat) is, de tapasztalatból mondom semmivel sem eszik kevesebbet az autóm, és nem is érzem azt, hogy "hűha, érzek valami javulást" hiába használom a SPURIT! Viszont, Bármelyik 100as prémim benzint használok SPURI nélkül, sokkal dinamikusabb a kocsi, és mérhetően jóval kevesebbet fogyaszt! Szóval akárhogy is nézzük, NAGYON JÓ mérnőkeik vannak az oljatársaságoknak, hogy a prémium benzint ilyen jó minőségűre, szakszerűen kitervezik, megtervezik! Ne haragudjon Farkas Úr, de addig, amég lehet kapni E5 ös 100-as prémium benzint, addig csak azt fogom használni és nem a SPURIT! Pluszban szeretném hozzátenni, hogy ön szerintem valamennyire meg van egyezve az olajtársaságokkal, azért reklámozza ennyire az E10-es benzint a SPURI kombóval, mert az emberek inkább az E5 ös 100ast tankolják már és nem nagyon fogy az E10! CSERÉBE, amiért őn próbálja az emberekre rátukmálni a szar minőségű E10-et így valamennyire "megengedik" az olajtársaságok, hogy "éldegéljen" ezen a piacon! Úgy hogy sok sikert! ÉN biztosan nem tankolok E10-et!

2020-03-14
Varga Péter
Tisztelt Farkas úr! 2017. óta használom megelégedetten a spurit 3 idős autómban!Először 4 ezreléket,majd 3 ezreléket,a közelmúltban pedig a flakonon található 2 ezreléket kapták! 5 tankolásonként JG 2 az adagjuk! Kérdésem a következő: Az E10 megjelenése indokolja e , a spuri adag 2 ezrelékről való emelését? A másik kérdésem pedig: a daewoo lanosom(1.3 benzin) nem tolerálja az E10 et!A spuri állandó haszálata felülírja e ezt a kompatibilitási problémát?Vagy nála indokolt lenne az adag emelése? Köszönöm válaszát!

2020-03-14
Behina Mihály
Üdvözletem, Feltenném egyenesbe a kérdést: Használjunk 100as anyagot, vagy inkább a 95+Spuri kombót? Tudom-tudom, ez egy nagyon régóta és sokszor feltett és ezzel együtt megválaszolt kérdés! Leírom pár hónap eseményeit: Régóta használom a Spurit mind a V6-ban mind a VFR-ben és egy 1.4es AEX motorkódos Poloban Ahogy olvasom, mindenkinek egytől-egyig, a prémium(100as) benzin fogyasztáscsökkenést és javuló menetdinamikát okozott. Nálam a személyes tapasztalat azonban az December óta, a Mol 100-as benzinnel az, hogy könnyebben indul, szebb az alapjárat és valóban kevesebbet eszik. Kedvesem 1.4es Polojával is ez a helyzet, a 3-4. tank után elkezdett zuhanni a fogyasztás, továbbá "igen szépet lép" azóta is, holott nagyobb felni és gumi kombináció került fel rá. Mi lehet ennek az oka? A sima 95+Spuri nem produkált ilyen szignifikáns eredményeket. Pl. a V6 13,3 helyett 10,5 liter lett, a Polo pedig 7,5-8 helyett 6,7re bejött. Ilyen jelentős fogyasztáscsökkentés után megkérdezi az ember magától, miszerint "nem volna jobb a drágáb üzemanyag?" A kezdet kezdetén, amikor a bioetanol hiszti most november körül kitört, megnéztem a keresőket és mind egytől-egyig azt határozta meg, hogy a VFR-em nem alkalmas az E10es üzemeltetésre, az RC36os blokkal készültek igen, de az RC24/1 és /2 nem. Az Audi V6-ja alkalmas rá, de meghatároz 98as oktánszámú üzemanyagot, amihez tud koorigálni az ECU. (olvastam, hogy sok kúton 97-98as oktánszámot mértek a sima 95ös üzemanyagnál) Egy plusz infó ezen tények margójára, most nemtudom, hogy a tavasz miatt, de azt vettem észre, hogy gyorsabban melegednek be a prémium üzemanyaokkal az autók A kíváncsiság hajtott, hogy kipróbálja a prémium üzemanyagot és "bevált", azért megkérdezem a véleményét ezzel kapcsolatban, hogy ezek után hogyan tovább? Mi lehetett az oka, hogy a 95+Spuri üzemanyagból többet fogyasztott és nem is volt ilyen rugalmas az autó (egyik autó sem) Köszönöm választ mindannyiunk nevében is

2020-03-13
SZAKI Kft.
Tisztelt Dr. Kalocsai Krisztián Úr! Igen, van ilyen alkotóeleme. Ám két esélyes a dolog, hiszen nem csodaszer a SPURI. Ha már nagyon beégett az EGR visszavezető szelep, sajnos ezt már nem tudjuk teljesen kitakarítani, csupán a SPURI-val. Alapvetően mi, az igen jó üzemanyag képzésre fektetünk hangsúlyt, mert a megelőzés mindig megtérül a javítási költségbe! Nem is beszélve arról, hogy tökéletesebb égés fogyasztás csökkenésbe is jelentkezik! Ön teljesen biztos, hogy ilyen gonddal nem fog küszködni, mint az átlag autós, hisz mindig SPURI-val jár! Vannak spórolós elmélkedő emberek, hogy ritkábban, vagy minden második tankolásnál használja, esetleg a felét az ajánlottnak! Azonban ez a 2ezrelék mennyiség mind az elméletbe, mind a gyakorlatba immáron 27.-éve bizonyít folyamatosan, ezért csak akkor van eredmény, ha betartjuk. Köszönöm kérdését! További biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-12
SZAKI Kft.
Tisztelt Ondó József Úr! Először is köszönöm kollégáink nevében, hogy az ízig-vérig magyar terméket, a SPURI-t választotta! Természetesen fogyaszthat többet, mert takarít, és a beoldott víz, és a szennyeződés, melyet a 100-as benzin okozott károk elég soká oldódnak meg! Kb. 5-10 tele tankolás! Valamint minden paramétere a prémium benzinnek gyengébb, mint a 95-nek! Kivétel az oktánszám, ami néha már káros is, ilyen 101-es körüli változatban mértük legtöbbször. Kisebb fűtőértéke van, sok benne az oxigenát! Ugyanakkor heves lokális, gyors égése sem tesz jót a motornak, amit a 100-as benzin anilin származékai okoznak. Ami pedig nem ég el a kipufogó mögött rákkeltő! Maradjunk a 95-ösnél, a SPURI ezen benzin hibáit hamarabb kiküszöböli, mint a 100-asét. A második bekezdésbe írtak, azért nem pont ebben a formában igazak. A benzin minőségi jellemzőiről olvashat itt a honlapunkon, a főoldalról lefelé görgetve! Lényeg az, hogy a 95-ös benzin illeszkedik egy normál autóhoz a legjobban addig, míg nem verseny versenyautó, és nem irtó magas a sűrítési arányszáma! 1:14 körül. Nem részletezem, de vizsgálataink a 40benzin jellemzőből csak egyet igazolt jónak, a majdnem 101-es oktánt. Jelzem, a 95-ös minden kútnál bőven megvan, sőt eléri a 98-at!A fogyasztást azért még egyszer mérném, mert ezt semmi nem indokolja, sőt nem szokták tapasztalni, csak az ellenkezőjét a SPURI használók. Javaslat, míg tönkre nem teszi a gépet használja a gépkönyv szerinti benzint, ami max 98. És kényeztetésképpen fokozhatja a jót 2, vagy 4 ezrelék SPURI-val. Sőt használhat SPURI JG-2 prémium adalékot is. Még így is csak a felébe kerül, mint a mérgező 100-as benzin. Türelmet kérek, ígérem, ha még nincs hibája a gépnek, egyre jobb lesz, szép lesz a motorhang, és lehető legkevesebb fogyasztással bőven visszahozza a SPURI árát! Bizonyára tudja, hogy a vizes, benzingyantás diszperziós benzin, nem a legoptimálisabb üzemanyag, energia szinten! De ki kell várni, míg kitisztul a rendszer! Idő kell hozzá, mert ez egy egyszerű fizikai folyamat! A SPURI nem folyékony szerelő, de megteszünk mindent, hogy Ön meg legyen elégedve a végeredménnyel! Remélem Önnek is ugyanaz lesz a tapasztalata, mint az országba eladott több mint 600 ezer vásárlónak a véleménye, hogy hasznos a SPURI! Türelmét előre is köszönöm! Tisztelettel, SZAKI Kft. Kisújszállás Farkas Kálmán

2020-03-12
dr Kalocsai Krisztián
Tisztelt Farkas Úr! A Spuri Egr tisztitó képessége érdekelne engem. Van olyan komponense az adaléknak ami nem ég el hengerekben és továbbjutva a kipufogó rendszerben visszavezetődve az Egrbe ott végzi munkáját? Mitsubishi Lancer 1.8 benzines használójanék, és elédedetten teszem fel a kérdésemet. Itt Egerben sok sok flakonnal vettem már termékéből. Válaszát előre is köszönöm!

2020-03-10
Ondó József
Tisztelt Farkas Úr! Létezik, hogy többet fogyaszt a spuritól a személyautóm? Suzuki Ignis 1.3 VVT , 100as benzinnel használom, mindig ezt tankolok bele! A 95 ös E10-es el szemben a 100as benzinnel nem "ugrál" bizonyos alacsony fordulaton és bő 1 literrel kevesebbet is fogyaszt a prémium benzinnel. Amióta tankolok a 100as benzin mellé még spurit, sajnos a méréseim alapján minimum 1 literrel többet fogyaszt. Nem tudom miért lehet ez? Az E10-est nem akarok semmiféleképpen beletankolni, mert rendkívül nagy a szárító hatása már ennek a 10% os alkoholnak is ami a benzin van és 2 évente AC-pumpát kell cserélgetnem a kocsiba, aminek az új ára 50.000eft!Nem beszélve arról, hogy a motorolajat sokkal jobban elhasználja az E10, rozsdásodások is előfordulhatnak a motor kartelben, maga a henger fal is+ a szelepszárak is károsodhatnak a "kiszáradt" benzintől.

2020-03-10
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás