Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Nyíri László Ernő
Tisztelt Farkas Kálmán! Érdeklődnék, hogy a prémium 100-as benzint magában, SPURI nélkül meddig lehet mindenféle megromlás nélkül eltárolni? És SPURIVAL meddig lehet a 100as benzint eltárolni? Műanyag (volt motorolajos kannákban) lehet tárolni? Vagy csak Vashordóban? Melyikben érdemes tárolni? Köszönettel!

2020-04-24
Gutléber Ferenc
Tisztelt Farkas Kálmán! Immáron 4 hónapja használom folyamatosan a Spuri termékeket, zömében a kéket (jg2). Adagolás 2 ezrelék körül alakul, néha kicsit több :D. A jármű, Mazda 3 2.2 diesel 150 LE a 2014 évjáratbol. Most érzem igazán a pozitív hatását a termékeknek, harapós gázreakció, simább alapjárat, csendes motor. 4 évesen került hozzám az autó, és szeretném neki megadni a megfelelő bánásmódot minden téren. A fogyasztásom még nem az igazi, bár nincsen rá panasz mert pályán használom napi szinten és 6 liter alatt van. De az állag megóvása nálam előbbre való. Továbbá, érzek még némi rángatást, gondolom a víz még távozik a rendszerből. De természetesen összegezve, örülök hogy rátaláltam erre a remek termékre, és remélem hogy nem hagyják abba a gyártását a jövőben sem. Maradok állandó vásárlójuk, köszönettel Gutléber Ferenc.

2020-04-23
SZAKI Kft.
Tisztelt Demeter Úr! Nem egészen tudható, érthető az írása. Kérem írja le még egyszer, hogy fonetikusan olvasható, érthető legyen! És azt is, miért erőltető a drága benzint? Mit vár el tőle? Ha versenyautója van, és lesikolt nagy sűrítési arányú (min.1:13-14) motorja az más! Akkor a versenybenzinünket is tudom ajánlani Önnek! Másrészt vegye figyelembe az ellenkező elvek szerinti üzemanyagok váltogatva használatánál idő kell, mire a másik okozta károkat helyreállítja a SPURI-s benzin! Amint érthető lesz a mondat, állok rendelkezésére! Köszönöm fáradtságát, és várom levelét! Tisztelettel! Farkas Kálmán

2020-04-20
Demeter Béla
Előbb használom az OMW 100 plusz benzint mint a spurit! Használtam 2x mennyiségben az E10 95. benzinhez, semmit nem éreztem! Azután kívíncsiságból tankoltam az OMW maxxmotion 100 plusz és valamielképesztő változást éreztem. 95 és benzinhez képest, ami ráadásul 2x-en volt spurival adagolva! Állítólag a MOL-nak és a Shell-nek nem olyan jó minőségű a 100as benzines, mint az osztrák omw-nek!

2020-04-18
SZAKI Kft.
Kedves Varga Ladis Úr! Igen jól látja komplex a feladat! A motor változó hőmérsékletét nehéz optimális üzemmódra hangolni! Ehhez a benzin minőségét is erre kell hangolni! Érdekes, miszerint most a heves, lökésszerű, égés okozta károkért kell adalékolni, később pedig még a hideg üzemmódot is meg kell oldani. Igen hosszúra fog nyúlni a mostani fejlesztésünk, de hiszem, hogy megéri! Nem csak a kopás csökkentésre kell utazni, hanem arra, hogy hideg üzem és a normál üzemmódba sem legyen káros emisszió, ami lecsapódhat, beéghet és környezetet is szennyez! Ha minden jól megy lesz egy alkotója a SPURI-nak, mely kötött oxigént ad le 800fokon, és kipufogó fázisban pedig visszaveszi, redukálja, a nitrogén oxidokból! Sőt óriási felületet is ad! Ha az áttörés megvalósulna a nanóból, a pikó technológiába tennénk egy korszakalkotó lépést! Egyéb iránt a hibrid technológia jó dolog, pláne, ha az akkuk hatótávolsága növekedne! További kellemes hibrid autózást kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-04-10
SZAKI Kft.
Kedves Vasas József Úr! Nem gondolatokon múlik. Még szerencse! Hanem több oldali konkrét összetétel elemzéseken. Fizikai tény, hogy nem lesz tartós az autója. Már most gerjeszti magát a kormosodás, a lokális hőterhelés. Az ETBE óriási részaránya pedig múló jobblétet eredményez. kicsapja a vizet, nyilván jobb az érzés, mint vizes benzinnel. De hová vezet, ha a 30% vízdús oxigenátból állandóan a tankba kiválasztjuk a vizet? Vagy nem törődünk a kopáscsökkentéssel, vagy a szortimentizációval, a hűtőgéllel, és így tovább. És nem érdekes, hogy a végén elégetett ETBE hogyan viseli meg a kipufogó szeleptányér széleit? Jöjjön el, és szóban elmondom azt, amit köznek nem lehet publikálni, és megérti, mi a különbség a két anyag között! És mit tapasztalnak ezrével az emberek. Hogyan írják le a szomorú utólagos tapasztalataikat! Ha Ön pár kilométert megy évente, aztán cserél kocsit, nem érdemes ezt forszírozni! De Ön tudja! Bizonyára a hosszan tartó motoréletmód nem fontos Önnek! Tények, tapasztalatok szerint kb. 80-120ezer km után jelentkeznek a bajok. Mindenkinél, ez teljesen bizonyos! De az analitika is ezt bizonyítja! Olyan egyértelmű minden, hogy nem is értem, MI NEM VILÁGOS? Bizony akkor szólhatna az érdekemben a multiknál. Hátha jobb lenne nekünk a cégnél! Viszont logika nincs benne, mert én a drága benzin ellen szólok, amiből szeretnének óriási profitot! Ez nekem nem tiszta teljesen. Tehát maradjunk a valóság, és fizika, kémia talaján. Így pontos és érthető minden! Demokratikusan Ön azt használ mindig, amit akar! Nyilván Ön Dönt! Nekünk pedig a feladatunk, hogy jobbá, tartósabbá tegyük az autózást! Ezt eddig sikerült, és élményt is kapunk az eredményeinktől. Bizonyára az a 660ezer eladott flakon véletlen volt tavaly. Bizonyára mindenki "ELSŐ ÁLDOZÓ" volt. De, ha nem akkor a jó tapasztalat vitte vásárlóinkat immár 27éve a hosszan-tartó vásárlásra. No, ezt háláljuk meg, egy nagyon kiváló minőségbe, minden évi fejlesztéseinkkel! Dióhéjban talán utoljára becsülettel ennyit szettem volna leírni! És azt, hogy nem ezen a fórumon kell a különböző benzinek között értekezni. Nem a mi dolgunk! Mi nem ajánljuk és ennyi! Köszönöm értékes bejegyzését! Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.

2020-04-10
Füzes Ákos
Öreg én nem tudom mi bajod van ezzel de ha neked nem jó mit akarsz itt? Én metabondot használtam de Pappék egyszer ezzel a spurival járatták a gépet amikor valamelyik kutas powert nyomott bele itthon az meg egy nap múlva nem tetszett a kompjúternek. Eni95-el sosincs baja az E350-nek. Ennyit a magyar benzinekről!

2020-04-09
Varga Ladis
Tisztelt Farkas úr! Köszönöm a leírtakat, várom a hybridekkel kapcsolatos cikket! Tényleg nagy probléma a hidegen induló motor ami terhelés nélkül nálam 45-60 fok között le is áll; ugyanakkor egy hirtelen gyorsításnál akár 80 kW feletti teljesítményt is lead. Másik oldalról nem azért veszünk ilyen kocsit mert spórolni akarunk hanem mert szeretnénk kevésbé szennyezni a környezetet! Nyilván tagadhatatlan, hogy mindenkinek jól esik ha kevesebbet kell a kocsija fenntartására fordítania és a hybrideknek van ilyen oldala is - bár nem feltétlenül a fogyasztás kapcsán. Mindenesetre a városban szívesebben járok azzal mint a diesel kisbuszommal ami télen 10 liter gázolajat is elpöfékel és semennyivel nem szennyezem kevesebbet a levegőt ha épp MaxMotion Dieselt használok. A mostani helyzetben viszont nincs jó megoldás: a szokásoshoz képest nagyon keveset használjuk a kocsit. Máskor a hybridel havonta egy-két alkalommal tankolok, most egy hónap alatt a tank fele sem fogyott el az E10-es benzinből. A dieselből még kevesebb. Nos ezért problémásak a biokomponensek. Azt egyik más gyártó sem állítja, hogy az E10 adalék megelőzi az üzemanyag tönkremenetelét csak a biokomponensek teljesítményvesztésének pótlásáról írnak... Üdvözlettel: Varga Ladis

2020-04-08
Vasas József
Hát Uram én nem így gondolom, ahogy Ön gondolja! A jelenlegi 95 ös benzin egy szenny! A 95 ös benzintől gyulladnak ki a cheking lámpák és nem a 100as benzintől! Abszolút észrevehető a különbség a 95 és a 100as benzin között a 100as javára! Abban is biztos vagyok, hogy szerződve van valamilyen szinten a MOL-lal, hogy ne szüntessék be a honlapját és a termékeit! Ne a idegeskedjen, értem én hogy meg kell élni valamiből, muszáj hazudnia egyéb okok végett. A spuri terméket azért nem használom mostantól, mert nem őszinte szerencsétlen csóró emberekkel!

2020-04-06
SZAKI Kft.
Kedves Vasas Úr! Nem beszélek le senkit a 100-as benzinről, csak tájékoztatok a valóságról. A mai gépeknek, de a régieknek pláne nem kell a 100-as benzin! Igaz az olajtársaságok a drága benzint szeretnék eladni valamiért! Nem hogy, -nem indokolja,- de káros is benne a néhány alkotója, a 100-as benzinnek. Összességbe a hatás nem pozitív! Nem csak a mi konkrét vizsgálatainkból, és az összetétel elméletből ered a tanács. Hanem a sok-sok fizikai tapasztalata, levelezése az embereknek, és hivatalos portálok Ezen a honlapon majd minden cikkben lehet rá következtetni. Van néhány tucat írás, amit dióhéjban próbáltunk kollégáinkkal érthetővé tenni. A működési mechanizmus, sűrítési arány a lángterjedési, expanziós körülmények pedig olyan tudományág, melybe szerintem most ne menjünk bele! Egy cikksorozat is készül folyamatosan a benzinek tulajdonságairól. Ez a legjobb támpont. Ezen a honlapon elérhető. Laikusan van fogalmazva. Az egyetemen is, a több éves tanulmányok után is csak sejti a hallgató, mit kell majd neki tovább fejleszteni, és megtanulni. És kell az alapokhoz három tudományág legalább mérnöki szintű tudása. Mindenki egyéni döntése kinek hisz! A multinak aki saját nagyon drága termékéről állít dolgokat, vagy a függetleneknek hisz, akiknek mindegy mit vesz meg az autós! Ha lesz jó minőségű 100-as benzin akkor arról is írni fogunk. De most nincs! A mintegy három tucat fontosabb jellemző közül csak egy az oktánszám igaz, amit nem is az oxigenátokkal kellene biztosítani! De ezt most nem részletezem. A lényeg, hogy semmi előnye sem lesz szegény autósnak a 100-as benzin után. Akkor minek a drága fizetség. Semmiféle kutatásunk nem igazolta, sőt a lakosság sem. Néhány placebó hatásról beszámoló emberen kívül, mely csak vélt fogyasztás csökkenés. Ha valaki ismerné a összetételét rádöbbenne, nincs is magyarázata. Sem kémiai, sem fizikai, sem motordiagnosztikai. A többi tulajdonságról se beszéljünk, mely a tartósságról szól. Nem írhatok konkrétumot, konkrét termékről. Más gyártmányát nem illik minősíteni. Másrészt jogi oldalról is kétséges egy konkrét termékről való vélemény nyilvánítás. Utalhatunk néhány dologra, de csak általánosságba. Azonban minden finomító minden egységnyi gyártási ciklusa más! Csak a 100-as benzin mai szerkesztési elveit tudjuk. Ami a mi véleményünk szerint nem megfelelő. Mindenki döntse el, kinek hisz! A bizonyíték akkor lesz, ha mindenki valamelyikre leteszi a voksot, és kiderül kb. 100ezer km után. Csak nehogy a műszerfali lámpák egyre több hibajelet adjanak ki, téves használatból. Mi amúgy is a gépkönyvbe írtakat követnénk. Az a legtöbb autónál a 95-ös. Jelzem annyira túl van méretezve alkohollal a benzin, hogy rendre 98-at mérünk. Ha vizesebb a benzin, akkor is bőven határérték fölött van. Mindenki a tapasztalatot részesíti előnybe, és emberi értéket. Nos ezt műveljük mi! Oda jutottunk, hogy kezd a több évtizedes tapasztalatunk beérni, bizalmi szinten is! Mert igazunk lett mindig! Tehát nem lebeszéljük a 100-as benzinről az embereket, mert erre nincs jogunk. Helyette tájékoztatjuk, hogy más benzinek is tökéletesen megfelelnek. Nekünk is príma lenne, ha csak 1-2 molekula kellene a 100-as benzinbe. Ugyanis könnyen tudnánk 2ezrelékkel utolérhetetlen kímélő benzint adalékolni! Ma a tartósság megfoghatatlan tény az üzemanyag területén, és csak a több százezer SPURI-t használók körébe ismert. Büszkék vagyunk is rá kollégáinkkal. Hisz nagyrészt a törzsvásárlóink generálta termelésünk minden évben csúcsokat dönt. Gondolom, ez annak eredménye, hogy minőséget állítunk elő minden évben. A vevőink a donor benzinekhez, gázolajhoz igazított adalékot kapjanak! Már ha itt vagyunk, akkor annyit fűznék a MOL 95-öséhez, hogy ezt találtuk a legnagyobb szortimentnek. Heterogénebb az összesnél. Ugyanakkor "nincs" sok manipulált egyéb ismeretlen összetevő benne! Magyarul a legmegbízhatóbb. Ha változik a helyzet arról is tájékoztatjuk az autóst! Hangsúlyozom a MOL-tól nem kapunk vagyonokat, hogy valamit is állítsunk. Másrészt számolhatunk árakat is. Ma igen olcsó a benzin és átlag 30-40Ft-tal drágább a prémium. Ha SPURI-t adalékolunk 100ml/50liter, akkor ez félliteresbe 3759Ft/5dl=759Ft/1dl, ezt 50lirre elosztva 15Ft/liter. Ismét egy állítás: A SPURI Tegyük hozzá a 100-as benzinek nagyon változó keverékét, és a SPURI állandóan kitűnő egységes minőségét! Így már gondolom látja, az élet döntötte el kinek van igaza a benzin piacon immáron 27éve! Elnézést, hogy hosszúra nyúlt a válaszom. Gondolom többi cikkünk olvasására is intuíciót kapott! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-04-05
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás