Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Tamás
Tisztelt Farkas Kálmán Úr! Régóta redszeres használója vagyok terméküknek, több autómban is jól teljesített. Jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16v benzines autóban használom amit napi szinten használok munkába járásra (120km). Amióta megjelent itthon az E10 azóta nagyobb terhelésen pl. emelkedőnek 3000-3500 ford/perc környékén elkezd a motor kopogásos égéssel járni, ami gázpedál állás változtatására (kicsit elveszem, vagy jobban odalépek) megszűnik. Mol 95 + piros spuri normál mennyiségben tankolok, piros spurival nagyobb dózisban a kopogáshajlam csökken, de még jelentkezik. Mol 100 benzinnel megszűnik teljesen a kopogás. Most 95 + JG2-vel kisérletezek, eddig ezzel még nem kopogott de csak 100km-t mentem így. Kérdésem, hogy a kopogásos égést mi okozhatja? Van az autóban kopogászsenzor. Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Tamás

2020-02-14
Gábor
Kedves Kálmán! Az OMV Maxxmotion 95 E10-ről érdekelne a véleménye, mert most ezt tankoltam a 32 éves keleti autómba. 5-6 éve használom a piros spurit 1.5-szörös adagolással minden tankolásnál. Elsősorban a korróziótól védeném a tankot és a tisztító hatása is állítólag jobb a maxxmotion benzinnek. A másik ami érdekel, hogy most a családban egy 34 éves 1.8-as passatba MOL 100-as benzint tankolnak tisztán spuri nélkül és érezhetően szebben megy és kevesebbet fogyaszt. Valóban árthat a motornak a 100-as vagy még magasabb oktánszám? Még annyit, hogy indítottam egy kísérletet e10 + Spuri ill. Spuri nélkül tiszta vasszögekkel a korrózió vizsgálatára. Ennek ha lesz szemmel látható eredménye arról feltétlenül beszámolok Tisztelettel várom és köszönöm válaszát, Gábor.

2020-02-14
SZAKI Kft.
Tisztelt Motoros! Mivel több tucat jellemzőből egyet említett, mely a benzin minőségét jellemzi, ezért a 100-as benzin hibáit is csökkenti a SPURI. De nem mindegy honnan kezdjük a javítást! És milyen minőséggel! Jelzem a 95-ös benzinek is majdnem mindegyik kútnál megvan 98! Nem értjük miért, de így van! Ezért a SPURI JG-2 adalékot pontosan másfélszeres adalékolásban. Ekkor elérhető, vagy megközelíthető a normál 95-ös szortimentizációja. Mert ugye nem csak a sűrítési arány számít, hanem a vezérlés, gyújtás, befecskendezés, ha nem karbis a gép! Mivel a motorok magasabb fordulatúak ezért is kell, a gyorsabb egyenletesebb lángterjedést jó minőségű benzinnel elérni! Amibe lehetőleg az 4.2% etanolon kívül még 6-8féle oxigenát is van! Ha a gyenge fűtőértékű anyagok nehezebben gyulladnak be és sokáig égnek, az expanzió végéig, esetleg tovább, akkor kissé megviseli a jelenség a kipufogó szelepet! A sok oxigenát végfokozásaként gondoljon a dinitrogénezésre, (NITRÓ) ahol is rendre elég a szelep mellett, néha minden az égéstérbe! Persze egy szélsőséges példa! Összefoglalva nem véletlenül a csak a 98-at írják elő a motornak! Ráadásul, van tartalék is az előírásba bőven! Biztonsági tényező! Tehát nem kell aggódni! A SPURI a többi benzin jellemzők felküzdi arra a szintre, ami már nem káros a motorra, a mostani 100-as benzineknél! Érezni fogja egyértelműen a másfél szeres JG-2 hatását, az biztos! Még,ha a 100-as benzin is van legalább 101körül, de ez is azért van, mert ez így olcsóbb előállítani! Csak egy picit a szikragyújtással küzd meg amit a SPURI, az indítási készség javítókkal küszöböl ki! És még sorolhatnám, de ennyit dióhájban! Köszönöm, hogy kipróbálja a SPURI-t, élvezetes motorozást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-12
motoros
Üdvözlöm Farkas Úr! Lenne egy komoly kérdésem Ön felé és szeretném hogy komoly választ adjon a kérdésemre. Az én motorkerékpáromba 98-as oktánszámú benzin van előírva.Én 100-as benzint tankolok, ezzel sincs baj, gyönyörűen megy tőle a motor, ahogy elő van írva. Na most következik a kérdés! Adagolhatok e SPURI-t plusszban a 100-as benzinhez a normál előírt mennyiségben ahogy Ön ezt feltüntette a flakonon?! Nem fogja ez negatívan befolyásolni a 100 as üzemanyagot?Úgy értem TÚL JÓ lenne, ha még pluszban a 100-ashoz SPURIT adagolnék. Szeretném tudni a véleményét. Előre is köszönöm.

2020-02-11
SZAKI Kft.
Kedves Czibók László Úr! Működik a SPURI ez így rendjén is van! De ne kérje, hogy egyszerűen magyarázzam el az 36 funkció egyikét. De mégis egy szösszenet. Egyszerűen kifejezve a SPURI egy komponensében hármas eletron hiány miatt olyan oldott állapotba hozzuk a vizet, hogy ne okozzon gondot a üzemanyaggal együtt való bejuttatásával, valamint az égéstérben, és kipufogó fázisban. A beoldott mennyiségre vigyázunk, a SPURI súlyarányára vetített 33-45% között tehető, körülményektől függően, mint a gázolaj, benzin, hőmérséklet, stb. Nagyobb mennyiség széria motoroknál kárt okoz! Én és a holdingbe tartozó cégek nem nyilatkozhatnak más egyéb üzemanyag adalékhoz hasonlónak tűnő termékről! Nem etikus! Valamint vegyi illesztésünk csak az ismert üzemanyagokhoz van tesztelve! De segítek! Mivel szinte minden konkurensnek tűnőt részletesen analizálunk, hátha van valami ötletszerű benne! Összegezve.: A semmi és a SPURI együtt, az már valami! Gondolom érti! Továbbiakra csak annyit írok, hogy nézzék meg a szabványokat, és analizálják a benzineket! Már így is sokkal többet írtam, mint kellene! Beszéljen a végeredmény! Az MTBE tiltott, mint a min. kéntartalom, és az ólomtetraetil, de az is tartalmazhat egy csöppet! És az ötven évvel ezelőtti szukszcimicideket is! De talán metanolt is! De ezt hagyjuk. Tényekről ennyit, de nem többet! Azonban mindenre nyitottak vagyunk! Kérem, jelentkezzenek egy jó referenciával rendelkező vegyész labor csoporttal. Van munka bőven! És ígérem Önök is fognak korszak alkotó feladatot kapni jó pénzért a SPURI-tól! A 2021-es Új SPURI-ra már kezdhetik is! Jelzem, az irány megvan, csak az ipari megvalósítási modellezéssel van némi kivitelezési gond! Minden energiánk a "piko" technológián dolgozik! Talán már 2020-ban is megjelenünk, és a több évtizedes előnyünk fokozni tudjuk! De nyugi, a többi korszakalkotó komponens is megmarad! Például a hármas ötös kopáscsökkentő komponens, a legendás hűtőgél, a speciális adszorbensek, a széles szortimentizáció, a lángterjedési szabályzók, az indítási készség javítók, energetika, kánikulai találmány, fagyásgátlók, tartósítószerek, vezetőképesség javítók, és még sorolhatnám! Röviden a 2-4 múlva megjelenő üzemanyagokra készülünk! Mert a lakosság még nem tudja mi jöhet! Mi sejtjük, sőt tudjuk, számítjuk, így az előny nálunk van! Önöknek csupán használni kell, mint egy bármilyen más terméket, amit levesznek a polcról! Mi arra vigyázunk, hogy szigorúan legyenek titkosak a módszerek, az eredmények pedig nyilvánvalóak, mint most! A vevőknek nem is kell több! Csupán az sokáig tartson az autója! Erre pedig mi, a népes csapatommal vigyázunk! Ebbe biztos lehet! Első a vevő! Erre büszkék vagyunk, hiszen nem hiszem, hogy van az országba olyan adalék, melyből pld. tööb mint 660ezer darabot eladtak volna! Gondolom, ők azért használják, mert okosok, és valamiféle előnyük származott belőle! Pozitív tapasztalata volt vevőinknek, és valahol tudtunk segíteni rajtuk! Szerintem, ha ingyen adnánk, akkor sem vásárolnának több terméket mint most! Ez azért jelent valamit! Azért örülök, hogy meg tudtam győzni, de ne a hátteres "PIKO" technológia se érdekelje a jövőbe sem! Hanem az, hogy eddig is működött a SPURI, és minden évben azért fejlesztünk, hogy Ön jól járjon! Ezért is biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-11
juliokin
Igen és majd a MOL az fogja írni, hogy ja, mi vagyunk a hunyók. :-) Vicc....

2020-02-11
Czibók László
Távol áll tőlem a zűrzavar keverése, és nem hívogatok senkit. Kifényképeztem a SZAKI KFT nekem címzett utolsó kommentjét és elküldöm e-mail-ben a MOL-nak, hogy tisztázzák, kinek van igaza, ki ver át kit és persze minket fogyasztókat, vevőket! Ez így fer szerintem!

2020-02-10
DOM
Mondjuk ez a stílus nem ide való ám. Farkas úr telefonszáma adott a honlapon, ha izmozni akar beszélje meg vele telefonon. Ne itt uszítsa a népet a saját téves elméletei miatt.

2020-02-10
Czibók László
Látom Uram nem engedi, hogy youtu-be linket bemásoljak ide úgy, hogy azt kimásolva használhatóvá is tehetném. Akkor leírom a vendégeknek milyen címen keressék a videót! Több a különbség két benzin között, mint hinnéd! - Vezess TV/Gajdán Miklós 5perc:20másodpercőt indul a lényeg.

2020-02-10
Czibók Laci
https : / / www . youtube.com / watch?v=RVEXsDTIJWk

2020-02-10
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás