Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Varga Péter
Tisztelt Farkas úr! 2017. óta használom megelégedetten a spurit 3 idős autómban!Először 4 ezreléket,majd 3 ezreléket,a közelmúltban pedig a flakonon található 2 ezreléket kapták! 5 tankolásonként JG 2 az adagjuk! Kérdésem a következő: Az E10 megjelenése indokolja e , a spuri adag 2 ezrelékről való emelését? A másik kérdésem pedig: a daewoo lanosom(1.3 benzin) nem tolerálja az E10 et!A spuri állandó haszálata felülírja e ezt a kompatibilitási problémát?Vagy nála indokolt lenne az adag emelése? Köszönöm válaszát!

2020-03-14
Behina Mihály
Üdvözletem, Feltenném egyenesbe a kérdést: Használjunk 100as anyagot, vagy inkább a 95+Spuri kombót? Tudom-tudom, ez egy nagyon régóta és sokszor feltett és ezzel együtt megválaszolt kérdés! Leírom pár hónap eseményeit: Régóta használom a Spurit mind a V6-ban mind a VFR-ben és egy 1.4es AEX motorkódos Poloban Ahogy olvasom, mindenkinek egytől-egyig, a prémium(100as) benzin fogyasztáscsökkenést és javuló menetdinamikát okozott. Nálam a személyes tapasztalat azonban az December óta, a Mol 100-as benzinnel az, hogy könnyebben indul, szebb az alapjárat és valóban kevesebbet eszik. Kedvesem 1.4es Polojával is ez a helyzet, a 3-4. tank után elkezdett zuhanni a fogyasztás, továbbá "igen szépet lép" azóta is, holott nagyobb felni és gumi kombináció került fel rá. Mi lehet ennek az oka? A sima 95+Spuri nem produkált ilyen szignifikáns eredményeket. Pl. a V6 13,3 helyett 10,5 liter lett, a Polo pedig 7,5-8 helyett 6,7re bejött. Ilyen jelentős fogyasztáscsökkentés után megkérdezi az ember magától, miszerint "nem volna jobb a drágáb üzemanyag?" A kezdet kezdetén, amikor a bioetanol hiszti most november körül kitört, megnéztem a keresőket és mind egytől-egyig azt határozta meg, hogy a VFR-em nem alkalmas az E10es üzemeltetésre, az RC36os blokkal készültek igen, de az RC24/1 és /2 nem. Az Audi V6-ja alkalmas rá, de meghatároz 98as oktánszámú üzemanyagot, amihez tud koorigálni az ECU. (olvastam, hogy sok kúton 97-98as oktánszámot mértek a sima 95ös üzemanyagnál) Egy plusz infó ezen tények margójára, most nemtudom, hogy a tavasz miatt, de azt vettem észre, hogy gyorsabban melegednek be a prémium üzemanyaokkal az autók A kíváncsiság hajtott, hogy kipróbálja a prémium üzemanyagot és "bevált", azért megkérdezem a véleményét ezzel kapcsolatban, hogy ezek után hogyan tovább? Mi lehetett az oka, hogy a 95+Spuri üzemanyagból többet fogyasztott és nem is volt ilyen rugalmas az autó (egyik autó sem) Köszönöm választ mindannyiunk nevében is

2020-03-13
SZAKI Kft.
Tisztelt Dr. Kalocsai Krisztián Úr! Igen, van ilyen alkotóeleme. Ám két esélyes a dolog, hiszen nem csodaszer a SPURI. Ha már nagyon beégett az EGR visszavezető szelep, sajnos ezt már nem tudjuk teljesen kitakarítani, csupán a SPURI-val. Alapvetően mi, az igen jó üzemanyag képzésre fektetünk hangsúlyt, mert a megelőzés mindig megtérül a javítási költségbe! Nem is beszélve arról, hogy tökéletesebb égés fogyasztás csökkenésbe is jelentkezik! Ön teljesen biztos, hogy ilyen gonddal nem fog küszködni, mint az átlag autós, hisz mindig SPURI-val jár! Vannak spórolós elmélkedő emberek, hogy ritkábban, vagy minden második tankolásnál használja, esetleg a felét az ajánlottnak! Azonban ez a 2ezrelék mennyiség mind az elméletbe, mind a gyakorlatba immáron 27.-éve bizonyít folyamatosan, ezért csak akkor van eredmény, ha betartjuk. Köszönöm kérdését! További biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-12
SZAKI Kft.
Tisztelt Ondó József Úr! Először is köszönöm kollégáink nevében, hogy az ízig-vérig magyar terméket, a SPURI-t választotta! Természetesen fogyaszthat többet, mert takarít, és a beoldott víz, és a szennyeződés, melyet a 100-as benzin okozott károk elég soká oldódnak meg! Kb. 5-10 tele tankolás! Valamint minden paramétere a prémium benzinnek gyengébb, mint a 95-nek! Kivétel az oktánszám, ami néha már káros is, ilyen 101-es körüli változatban mértük legtöbbször. Kisebb fűtőértéke van, sok benne az oxigenát! Ugyanakkor heves lokális, gyors égése sem tesz jót a motornak, amit a 100-as benzin anilin származékai okoznak. Ami pedig nem ég el a kipufogó mögött rákkeltő! Maradjunk a 95-ösnél, a SPURI ezen benzin hibáit hamarabb kiküszöböli, mint a 100-asét. A második bekezdésbe írtak, azért nem pont ebben a formában igazak. A benzin minőségi jellemzőiről olvashat itt a honlapunkon, a főoldalról lefelé görgetve! Lényeg az, hogy a 95-ös benzin illeszkedik egy normál autóhoz a legjobban addig, míg nem verseny versenyautó, és nem irtó magas a sűrítési arányszáma! 1:14 körül. Nem részletezem, de vizsgálataink a 40benzin jellemzőből csak egyet igazolt jónak, a majdnem 101-es oktánt. Jelzem, a 95-ös minden kútnál bőven megvan, sőt eléri a 98-at!A fogyasztást azért még egyszer mérném, mert ezt semmi nem indokolja, sőt nem szokták tapasztalni, csak az ellenkezőjét a SPURI használók. Javaslat, míg tönkre nem teszi a gépet használja a gépkönyv szerinti benzint, ami max 98. És kényeztetésképpen fokozhatja a jót 2, vagy 4 ezrelék SPURI-val. Sőt használhat SPURI JG-2 prémium adalékot is. Még így is csak a felébe kerül, mint a mérgező 100-as benzin. Türelmet kérek, ígérem, ha még nincs hibája a gépnek, egyre jobb lesz, szép lesz a motorhang, és lehető legkevesebb fogyasztással bőven visszahozza a SPURI árát! Bizonyára tudja, hogy a vizes, benzingyantás diszperziós benzin, nem a legoptimálisabb üzemanyag, energia szinten! De ki kell várni, míg kitisztul a rendszer! Idő kell hozzá, mert ez egy egyszerű fizikai folyamat! A SPURI nem folyékony szerelő, de megteszünk mindent, hogy Ön meg legyen elégedve a végeredménnyel! Remélem Önnek is ugyanaz lesz a tapasztalata, mint az országba eladott több mint 600 ezer vásárlónak a véleménye, hogy hasznos a SPURI! Türelmét előre is köszönöm! Tisztelettel, SZAKI Kft. Kisújszállás Farkas Kálmán

2020-03-12
dr Kalocsai Krisztián
Tisztelt Farkas Úr! A Spuri Egr tisztitó képessége érdekelne engem. Van olyan komponense az adaléknak ami nem ég el hengerekben és továbbjutva a kipufogó rendszerben visszavezetődve az Egrbe ott végzi munkáját? Mitsubishi Lancer 1.8 benzines használójanék, és elédedetten teszem fel a kérdésemet. Itt Egerben sok sok flakonnal vettem már termékéből. Válaszát előre is köszönöm!

2020-03-10
Ondó József
Tisztelt Farkas Úr! Létezik, hogy többet fogyaszt a spuritól a személyautóm? Suzuki Ignis 1.3 VVT , 100as benzinnel használom, mindig ezt tankolok bele! A 95 ös E10-es el szemben a 100as benzinnel nem "ugrál" bizonyos alacsony fordulaton és bő 1 literrel kevesebbet is fogyaszt a prémium benzinnel. Amióta tankolok a 100as benzin mellé még spurit, sajnos a méréseim alapján minimum 1 literrel többet fogyaszt. Nem tudom miért lehet ez? Az E10-est nem akarok semmiféleképpen beletankolni, mert rendkívül nagy a szárító hatása már ennek a 10% os alkoholnak is ami a benzin van és 2 évente AC-pumpát kell cserélgetnem a kocsiba, aminek az új ára 50.000eft!Nem beszélve arról, hogy a motorolajat sokkal jobban elhasználja az E10, rozsdásodások is előfordulhatnak a motor kartelben, maga a henger fal is+ a szelepszárak is károsodhatnak a "kiszáradt" benzintől.

2020-03-10
SZAKI Kft.
Kedves Béla! Örülök, hogy a CIVIC ben meg van elégedve a SPURI-val! Pontosan ugyan úgy kell tennie a kerti kisgépeknél is! 95-ös benzin, és SPURI! Pontosan a kerti gépen nincsenek felhúzva, sűrítési arány mélyen alatta van az autóéknak! Ráadásul még legtöbb karburátoros technika! Tehát a 100-as benzint nehezen gyújtja meg a gép, és szenved! Ráadásul, homogén, rengeteg másféle alkohol származékkal, oxigenáttal, ami nem előny! Hamarabb megromlik a 100-as benzin. Nyilván a hordozott oxigenátok miatt, valamint a vizesedés, és egyéb negatív jellemző miatt! Nem tudom miért gondolják az emberem, hogy egy jellemző, mint az oktánszám miatt jobb a drága benzin! Ne higgyen a reklámoknak! Pénzkidobás, pedig igen kevés a mennyiség, de teljesen felesleges prémiumnak kikiáltott benzint venni! Reklám fogás! A benzin 40féle fontosabb jellemzővel bír! Ha mindre adalékot öntenénk bele, nem is kellene benzin. Érdekes! Ugye? Összegezve a SPURI multifunkciós, nem kell más mellé! Fokozásként másfél szeresét, de maximum kétszeresig növelheti a SPURI mennyiségét, azaz 0,4 %-ig! Ha így tesz egy évig nem lesz gondja a fűnyíróba tele tankolt benzinnel. Köszönöm, hogy felvette a kérdést, másoknak is tanúságos lehet!

2020-03-06
Vaskúti Béla
Tisztelt Farkas Úr! Nagy megelégedéssel használom terméküket benzines Honda Civicemben. Kerti gépekbe eddig 100-as benzint használtam, de most szeretném kipróbálni a Spurit. Ön szerint érdemes-e valamilyen üzemanyag stabilizátort használni még a Spuri mellé, vagy erre is jó. Több olyan benzines kerti gépem van amit ritkán használok így aggódok hogy az E10 rövidebb eltarthatósága miatt probléma lehet velük. Üdvözlettel: Vaskúti Béla

2020-03-05
SZAKI Kft.
Kedves András! Milyen érdekes a véletlen, most intézem a virágoszlopokat a cég bejáratához, pont Dunakesziről. A beírásáról a lényeg tükröződik. Valamint az, Ön sem szeret úgy elindulni az autóval a nélkül, hogy a SPURI legalább az üzemanyag rendszert, a motort, kipufogórendszert tegye rendben! Ki szeret sok-sok javítást végezni a gépen? Senki! No, erről szól a SPURI, és a minőségibb üzemanyag! Aki hosszan nem használta, úgysem tudja miről beszélünk mi SPURI-sok. Ha már a hangja egészségesebb, az elmond mindent! Ez nyilván alapvető fizikai, és kémiai folyamatokban írható le. De az autóst, a felhasználók legtöbbjét, nem nagyon érdeklik a működési mechanizmusok! Meg is értem! Engem se izgat, hogy a 4K televízió elektron többlet energiája hogyan is kényszeríti a neutrínók távozását! Egy termék jó-e, vagy sem az a hosszan tartó több százezer, vagy több millió ember által derül ki! A piac dönti el, árazza be, valamint a termék forgalom, hogy mennyire jó az előállított áru! Ezek a döntő tényezők. És Ön András ennek az általános tulajdonságokat tapasztalta! Az külön érdeme, hogy legelsőnek bízott a termékbe! Megadva a bizonyítási esélyt. Ma már egyre könnyebb az embereknek, hiszen annyira egyértelmű a végeredmény a SPURI használatának, hogy kockázatmentes a használata! Sőt ingyen is van, amit Ön is tud! Lényeg, hogy a jövőben is fejlesztéseinkkel, azon leszünk, mindenkor megfeleljünk, a gondtalan autózás, a haszonszerzés feltételeinek! További biztonságos közlekedést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-20
András
Nálam ismét bizonyított a Spuri. Használt diesel Ford-ot vásároltam. Azonnal piros Spuri bele 1,5 szeres adagban. Az első tankoláshoz képest az ötödik tankoláskor 1,4 literrel csökkent az átlag fogyasztás és öröm hallani a motor duruzsolását.

2020-02-19
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás