Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
SZAKI Kft.
Kedves Bálint! Azért indultunk az etanol védelem irányába sok évvel ezelőtt, hogy a SPURI felhasználóink, törzsvevőink biztonságban legyenek! Ez a szempont, az autó hosszan tartó élete! Javítás nélkül! Ez minden gyártmányú, típusú, és üzemű járművet érint. Elvünk, hogy a tanktól a kipufogó végéig hasznos alkotókat tartalmazzon. A több ezer visszajelzésből azt a következtetést vonhatom le, hogy sikerült célunkat elérni! Viszont nem állunk le, folyamatosan fejlesztünk, hogy felhasználóink vakon megbízhassanak bennünk, mint azt eddig is tették! Tehát irány a jó minőségű üzemanyag! A normál legolcsóbbhoz a MOL-hoz adalékoljon SPURI-t, és biztonságba lesz! Teljesen biztos, hogy meg lesz elégedve a hatással! Csak egyszer próbálja ki, kb, 4-6 tankolásra! Kérem írja meg a tapasztalatát bátran, még ha negatív is, mit észlelt járművénél! További élvezetes autózást kívánom Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök!

2020-02-05
Bálint
Szia, adott egy 2016-os 1.4 Tsi motoros Octavia az E10-es benzin javítása érdekében használnám a SPURIT. Kérdésem hogy ez a motor nem érzékeny rá vagy nem lesz valami baja? köszi a válaszod.

2020-02-05
SZAKI Kft.
Kedves Pető Úr! Bár a szavatossági idő korlátlan, de a használhatóság, nem azt jelenti, hogy hőmérséklet változásra, fényre nem érzékeny a kiszerelés. nem romlik meg az biztos! Viszont egy-két alkotó hiányozhat a flakonból évekkel később. Kárt akkor sem okoz az autóba! A legjobb ma elérhető technikával csomagolunk, de azt ajánlom, hogy egy éven belül használja el, a vásárolt mennyiséget. Pont azért is, mert évente van fejlesztési eredmény, amit beapportálunk a termékbe! Az azonban nem érinti mindig az összes üzemanyag jellemzőt, tehát a 40féle tulajdonságból néhányra koncentrálunk, természetesen, hogy a már meglévő üzemanyag javító jellemző megmaradjon. Összegezve, mivel igen illékony, komplex, nagy energiájú folyadékról van szó, nem javaslom évekre bevásárolni a termékből. Most persze magunk ellen szóltam, de higgye el, nem érdemes évekre bespájzolni a SPURI-ból. Ráadásul az áremelésünk szerény mértéke sem indokolja! Volt olyan év, amikor az alapanyag és egyéb önköltség nem is indokolta, így nem emeltünk. Lehetséges, hogy mostani februári áremelés után a most igencsak megugró forgalmunk, és termelékenységünk fokozása miatt nem is lesz jövőre áremelés! A termelési volumen intenzív emelkedése olcsóbb előállítást eredményez! Nem biztos az áremelés! Reméljük a forint árfolyam is helyreáll, mert ez tarthatatlan. Köszönöm kérdését, melyet bizonyára több autóst is érdekelt! Ezért hasznos volt! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-03
Pető György
Nagyon szépen köszönöm a válaszát, a tanácsai szerint fogok eljárni, és később majd még referálni fogok a változásokról. Amit még kérdezni szerettem volna az az , hogy sokat olvasom, a Spuri-t folyamatosan fejlesztik, alakítják, módosítják. Ha Én venni akarok egy nagyobb, gazdaságosabb kiszerelésű pakkot, ami akár egy éven túl is kiszolgál, mennyi az esélye annak, hogy idő közben részlegesen megváltozik a formula ? És ha még jó is az adott benzintípushoz, de ha frissen vásárolnék tökéletesebb adalékot kapnék ? Milyen időközönként frissítik a formulát ? A szavatosságát olvastam, hogy korlátlan, tehát ez nem tényező a nagyobb kiszerelés vásárlásakor. Válaszát előre is köszönöm !

2020-02-02
SZAKI Kft.
Kedves Pető György! Nem kell nagy gondot fordítani a nagyon precíz számolgatáshoz, elég hozzávetőleges! Ha a mostani benzinekhez, másfél szeresét használja, az még meg is térül arányosan az üzemanyag fogyasztásba! A kétszereséig érvényes a képlet. Onnan sem okoz gondot, de nem szükséges további alkotó egyes benzin tulajdonságot javítására! Például a, hűtőgél, adszorberek, diszpergálószerek, kopáscsökkentők, -és még sorolhatnám tovább- túl adagolása semmi gondot okoz, de felesleges! Ha a 125ml 30-40liter üzemanyagba kerül az remek védettséget okoz, pláne a E10 korszaktól kezdődően! Benzin fajták és minőségek tekintetében felesleges az osztrák kút, de legfőképp a prémium benzinek. Még talán meg is viselte szegény gépet a hősokk, és egyéb 100-as benzin jellemzője. Ezt több cikkben taglaltuk miért! Sőt a nagyon magas túlzott oktánszám még káros is. Pláne az amerikai autóknál. Náluk most is a 6-7000cm3 autók max 86-os benzinnel rohangálnak. Tehát összegezve, hazai kút, a normál 95-ös, és SPURI! És remekül fog üzemelni a gép nagyon-, de nagyon sokáig! Köszönöm a kérdéseit, és ha felmerült kérdés, amiben segíthetek, kérem bátran írja meg! További élvezetes autózást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-02
SZAKI Kft.
Kedves Oláh Imre! Igen jó, hogy megírta a tapasztalatát! A motor sima, kellemes gond nélküli járása mindent elmond! Ez a különbség azt jelenti, nem szenved a gép a sokrétegűség hiányától! Az üzemanyagba kiegészítettük azt ami hiányzott belőle! Megjegyzem, hogy a megszokott üzemanyag helyett, ha változatos kutakon tankol külföldön, biztonság kedvéért a másfél szeresére számoljon a SPURI-ból. A sokféle üzemanyag minőségét jobban kisimítja, és bizonyára a hegyekbe jól fog jönni a plusz nyomaték. Kérem írja meg a hosszú túra tapasztalatát sokan kíváncsiak rá! Köszönöm levelét! Balesetmentes élvezetes utat kívánok őszre is! Tisztelettel, Farkas Kálmán Tiszte

2020-02-02
SZAKI Kft.
Kedves Porker! Köszönöm olvasóink nevében is a hosszan tartó tapasztalatok leírását! Új felhasználóinknak bizonyára ezt nem kell végig csinálni, bizalom meglesz a SPURI-hoz! Ön is egy remek referencia bizonyíték! További biztos célba érért kívánok Önnek! Tisztelettel Farkas Kálmán

2020-02-02
Pető György
Üdvözlöm ! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy a Spuri adalékot a lehető legpontosabban és leghatékonyabban tudjam használni. Ha valamit nem jól tudok vagy rosszul használok kérem javítson ki. Egy 14 éves Chevrolet Aveo 1.4—esem van. Jó állapotú, kevés kilométert futott. Próbáltam mindíg jó minőségű üzemanyaggal tankolni, vagy OMV adalékos 95-el vagy adalékos 100-al. Most a Spurit használom 3 tankolás óta. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne. 1. Ha jól tudom a Spuri helyes adagolása 60 liter benzinhez 1 db 125 ml flakon. Mivel az Én autóm tankja 45 literes így aszerint adagolom, hogy megpróbálok szűk 30 literes tankolásonként fél flakon Spurit hozzá keverni. Az első tankoláskor beleöntöttem egy egészet és azóta próbálom tartani a 30 liter per fél flakont. Helyes így ? 2. A következő kérdésem, hogy fontos-e mely üzemanyag típushoz keverem az adalékot vagy mindegy. Legyen az sima 95-ös , vagy adalékos vagy 100-as. Válaszát előre is köszönöm !

2020-01-31
Olah Imre
Tisztelt Farkas Kálmán Úr ! Köszönöm a tájékoztatást ! 125ml-es kék Spuriból tettem fel flakont 25L-hez ,normál adagolásban. Megfogadom a tanácsát,bár sajnos az automata kút kényelmét nagyon szeretem,de akkor ritkábban és többet tankolok .Megpróbálom a mol 95-öt spurival. Mondjuk nekem az oktánszám annyira nem lényeges ,rosszul emlékeztem 87 vagy magasabb a követelmény :| (amerikai benzin) . A másik indok pont az E10 vizesedés-biokomponens kerülése ,mert nekem még fém üzemanyagtankom ,fém csövek és motortében lévő benzinpumpa van és persze a karburátor tömítések . Ez a motor elég csattogós,zajos,nyers mai normákal nézve ezért írtam hogy a járásának finomodása nem csupán placebó hatás,itt az ember a computer és minden csavar zörgését vagy bármi apró változást érzékel az ember. Mikor beáll az ember a garázs elé és visszanéz hogy uhh ..mi történt,olyan szépen kisimulva jár a motor ,nincs ennek mértéke de bizony aki ismeri a kocsija minden rezdülését annak nagyon feltűnik.. A nagy teszt az szeptemberben indul egy közel 5000km-es Spuri tesztettel meghódítjuk Athént-Spártát és lesz a kocsiba locsolva pár ország üzemenyaga és előre rémisztgettek hogy az Észak-Macedónia üzemenyaga hát finoman szólva még éppen éghető :-) Viszek naptejet is a kocsinak 2x 0,5 L Suprit talán elég lesz .

2020-01-27
Porker
Tisztelt Farkas úr! Közben elkezdtem szelektíven visszaolvasni .... és már meg is találtam a választ kérdéseimre. Már azt is értem, hogy miért volt hülyeség a MM diesel és a Spuris tankolás kevergetése. Üdvözlettel: Porker

2020-01-27
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás