Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
dr. Kalocsai Krisztián
Kedves Kálmán! Ahogy visszaolvastam a sok írást, az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Spuri komponensei összeakadhatnak e a kútak benzinjeivel? Legyen az e10, vagy full maxmixcleanevo stb. Volt egy video a neten ahol egy olajcég fejlesztője mesélte hogy x anyag hatástalnitotta az y anyagot. Várták a jó hatást es rosszat okozott a másikkal. A Spuri bekavarhat? Köszönöm a válaszát! Üdv: dr Kalocsai Krisztián

2020-03-29
Dr Spuri Heroin
Mit tankolsz? Miért tankolod? Mindent a benzinről, a prémium benzinről és a gázolajról 74 776 megtekintés•2020. márc. 22. 916 43 MEGOSZTÁS MENTÉS

2020-03-23
Dr Ánusz Béla
Te vén kommunista köcsög! Nézd végig a videót ,de főleg a kommenteket!! Mindenki a 100as benzinre esküszik! h tt ps :// www .youtube. com/ watch?v= fltqiKeMbn8

2020-03-23
SZAKI Kft.
Kedves Kovács István Úr! Olvasva sorait felvetődik, mi az hogy, "JÓ BENZIN" ? Valljuk be ilyen általában nem létezik. 1-2 paramétert kiemelhetnek, mint az oktánszámot, és adalékolnak bele egy kis ipari hulladékot, és már más is! Alkalmas emelt áron forgalmazni! Azonban minden motorra rá kellene szabni a benzin tulajdonságát! Most pedig minden benzin fenekestül más, sőt két szállítás sem egyforma! Ráadásul, minden motorkonstrukció más. Sőt, ahogy kopik ismét más lesz! Akkor mit is okoz a 100-as benzin? És mi van a többi legalább három tucat fontosabb benzin jellemzővel? Visszatértünk molekuláris szintre, hogy: Mi az, hogy: "JÓ BENZIN!" Ez manapság nem lesz! Csak átlagok léteznek, melyeknél a legtöbb motorhoz igazodó benzin kell. Számos benzin van így ezt is szűkíteni kell. Nyilván a legrétegzettebb kímélő benzint kell donornak választani, ez pedig most az E10. Melyikét analizáltuk legtöbb alkotóból álló, konstansnak? A MOL-ét. Ennyi csak a varázslat. Egy gondolat: Vajon három évtized alatt számunkra fontos fejlesztési szavak mondatok miért hangzanak el mostanában az olajtársaságok reklámjaiba!(kopáscsökkentés, tisztító adalék) Nem biztos, hogy értik például a hűtőadalék-gél komponensünk mechanizmusát, de előbb utóbb ezt is zászlójukra tűzik. Ne higgyen, csak önállóan a maga hosszútávú tapasztalatának! Olyan adalék, hogy "hűha" nincs! A versenybenzinen kívül, és motort rászabva! De, jelentem a "HŰHA" érzésen dolgozunk! Remélem kb. másfél év múlva érez ilyet is! De, mi ezt azt érzést nem úgy produkáljuk, hogy ne megviselje meg a lokális hő, a motorokat, hanem okos konstrukcióba védje is! Nem az számít, hogy elmélkedés után, és egy-két tankolás otthon után mire jut valaki. Hanem az, hogy az élet mit igazol vissza! Mindenki azt kapja vissza, amit nyújt a másiknak, és ezzel az autó is így van! Én tiszteletbe tartom, hogy Önnek van véleménye, és hogy mit tankol. Mindig volt, és lesz is, aki a 100-as benzin híve lesz, és nem néz a kulisszák mögé! Remélem egy idő után tapasztalatokba gazdagabb lesz. Egy biztos, semmi szüksége nincs a széria gyártású motoroknak a 100-as vagy a 102-es benzinre! Ha ez így lenne úgy működnének, mint egy RALLY autó! De nem így van! Az E85 magas oktánszámú benzin volt, mégis megbukott, szikra indítási és egyéb működési nehézségek miatt! Másrészt nagyon jó lenne, ha minden finomítóval rendelkező olajtársaság tömné a zsebemet. Higgye el, még egyszer ennyi fejlesztést tudnánk eszközölni az adalékokba. Másrészt a cél a multiknál a prémium drága üzemanyag eladása, mert ezen van az igazi nyereség! Tény, hogy régen is, most is ezzel zaklatnak mindenkit vásárlókat a kutak, mert ezt előírták nekik! Muszáj a nagy nyereségű, furcsa benzinből sokat eladni. Mintha máskülönben a tengerbe kellene hajigálni hordó szám. Ezen kell elgondolkodni! A nyílt részvénytársaságok működése, és mechanizmusa azért máshogy van. Én már a kommunizmusban is vállalkoztam, sőt szüleim is átkos maszekok voltak, a társadalom kitaszítottja, de magunk Ura! Ezért én különösen szeretem az egyéni véleményeket, sőt hasznosnak is látok, hiszen a fejlesztés motorját is, kollégáimat is motiválja. Ezen túl is az vezérel minket, hogy termékeink minőségét senki ne tudja megközelíteni! A hosszú távú bizonyíték számunkra aranyat ér! Higgye el jó szándékkal, őszintén dolgozni megéri, hiszen az idő, és a törzsvevőink igazolták! Ezen felül nagyon megköszönöm, hogy más gondolkodás módból is tájékoztatott bennünket, ígérem, megfontoljuk! Ki tudja egy lyan adalékot is készítünk egyszer, ami a 100-as benzin kárait fogja mérsékelni! De, nagyon hatékony módon! Addig is azért nem merjük a SPURI-t és 100-as benzineket ajánlani, mert a benzint okozta károkat nehogy a SPURI-ra fogják! Van az a minőség, amit már nem lehet feljavítani, akkor is okoz kárt! A hosszú távú használatnál való bizonyíték pedig soká kerül elő, sőt hajlamosak a szerelők másra fogni! Véletlenre, tipus hibára, egyszeri vízesebb benzin tankolásra, stb! Remélem megértett, hogy mi vezérli a kollégéinkat, és fejlesztéseinket! Köszönöm, hogy végig olvasta, kicsit hosszúra nyújtott válaszomat! Minden tiszteletem Önnek! További élvezetes autózást kívánok! SZAKI Kft. Farkas Kálmán

2020-03-16
SZAKI Kft.
Tisztelt Varga Péter Úr! Megnyugtathatom, hogy pont elegendő,ha az 50literbe 100ml-t tölt a SPURI-ból. Ám vannak kivételek, mint pld. a nagyon régi technikák. A Lanost illetőleg megmutatja a viselkedése, hogy elegendő-e. Ha néha a JG-2 prémiumot is használja, azzal is sokat tesz a technika megóvásáért, de ebből is elegendő a 2ezrelék. A tömítések megóvása, valamint itt a benzin pumpa van veszélybe, nem is az etanol miatt, hanem a kisebb mértékű anilin, IPA, és éter származék miatt, ami ugye a prémium benzinekbe sokkal több van. Azért itt a régi autóknál ez veszélyesebb lehet. Olyankor szoktak gondok jönni, mikor a szokásos kondenzvízen felül, még vizet is tankolunk. Csak ekkor emelje a dózist. mikor kapkod a fordulat, vagy kigyorsításkor nem hozza a szokásos nyomatékot. Máskor nem szükséges! Ilyenkor szép türelmesen autózzon, ne hajtson nagy fordulattal, előbb utóbb kifogy a vizes benzin belőle! Azt tudom írni, jól csinálta eddig is. Hiszen nem az a plusz 5% etanol okozza a gondot legtöbbször, hanem a többi 350 féle benzin alkotók egymáshoz való viszonya! Továbbra is biztos védelmet nyújt a SPURI Önnek! Köszönöm értékes kérdését, bizonyára másoknak is tanúságos lesz! Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

2020-03-16
SZAKI Kft.
Kedves Behina Mihály! Rátapintott a lényegre! 1. "Hamar melegszik" azt írja! Valóban, és ez mivel is járhat? Fogalmazzunk szélsőséges. Meddig lehet az oxigenátokat növelni, míg szétég a motor? Akkor tegyünk bele dinitrogént, hogy jól mennyen? Annyira azért nem veszélyes a prémium, de lassan, alattomosan lokálisan égéstér egyes elemeit bizony megviseli. Mi a SPURI-val nem ilyen brutálisan takarítunk! Nekünk a hosszan tartó motor életmód a fontos! Ön dönt! 2. Számolt már? Tegyük fel, hogy nem érdekli meddig tart az autója, akkor is 40-50Ft előnyt nyújt a prémium? az több mint 10% plusz költség! Megéri? Na ugye! 3. 10-szeri tankolásonkénti 95+SPURI és 100-as benzin váltogatásnál, az történik, hogy amit SPURI rendbe tesz, azt kezdi elrontani a 100-as. Ne feledjük a mai napig az alapelv a benzin víztartalmára, hogy csapassuk ki, majd leengedi valaki valahonnan! Mi pedig eltávolítjuk apránként, mert szerintünk nem oda való! Ami kicsapódik a 100-asból, az mi diszpergáljuk, persze, hogy gyengébb a gép! No meg a sok lerakódott gyantás szennyeződés, néha 20tankolás is kevés, ha beég a magas lokális hőtől. Nyugodtan használják a 100-ast, hisz ez a cél a kőolaj cégeknél, az ipari hulladékot megetetni. Mert ami nagyon drága placebó miatt jó is! A fűtőértéke sem nagyobb a lokális, heves égés ellenére. Persze két mérés nem egyforma fogyasztás mérésbe, a körülmények miatt! Tudomásunk szerint ez úgy derül ki, ha két egyforma gépet üzemeltetnek párhuzamosan és 100-200ezer km után a költségeket megtekintik! Teljesen egyértelmű lesz! A 27 éves tények ezt mutatják. Nekünk már nem kell más bizonyíték, csupán a nem kis számú több évtizedes törzsvevőink tapasztalata! Jó ez a mottó, "lassú víz partot mos". Szép nyugodtan mindenre fény derül! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-03-16
Zoltán
Üdvözlök Mindenkit! Eddig én nagy megelégedéssel használtam a spurit, viszont amikor legutóbb rendelni készültem a gyártó webshopjában, sajnálattal kellett tapasztalnom, hogy a termék tavaly nyár után ismét drágult! Összevetve egy év alatt több, mint 25%-os (!) dráguláson esett át. Számomra ezzel túllépett egy határt és a csökkenő üzemanyag árak mellett a "behozza az árát" kijelentés sem állja meg többé a helyét. Főként annak tudatában, hogy folyamatos spuri használat után (tehát elvileg tiszta rendszerrel), miután a drágulás miatt nem rendeltem több spurit, kipróbáltam az omv prémium dieselt és menetdinamikában, valamint fogyasztásban is felülmúlta a spurival adalékolt alap üzemanyagot, ahogy az előttem szólók is írták. Eddig meg voltam elégedve a spurival, viszont a folyamatos áremelés es a premium gázolajjal való pozitív tapasztalatom után sajnos erősen kétlem, hogy tovább fogom használni a terméket. Gyanítom, hogy az árképzési stratégia hosszútávon sok törzsvásárló elvesztésével jár majd, érdemes volna ezt mégegyszer átgondolni! Maradok tisztelettel: Zoltán

2020-03-16
Kovács István
Tisztelt Farkas Úr! Valljuk be őszintén, az E10 es 95 ös benzin és az öns SPURI-ja sosem lesz olyan kielégítően jó minőségű kombó, mint egy OMW Maxx motion 100plus, vagy bármelyik 100-as prémium benzin. Jó-jó,,,jó az ön SPURI-ja, tisztít(hat) is, de tapasztalatból mondom semmivel sem eszik kevesebbet az autóm, és nem is érzem azt, hogy "hűha, érzek valami javulást" hiába használom a SPURIT! Viszont, Bármelyik 100as prémim benzint használok SPURI nélkül, sokkal dinamikusabb a kocsi, és mérhetően jóval kevesebbet fogyaszt! Szóval akárhogy is nézzük, NAGYON JÓ mérnőkeik vannak az oljatársaságoknak, hogy a prémium benzint ilyen jó minőségűre, szakszerűen kitervezik, megtervezik! Ne haragudjon Farkas Úr, de addig, amég lehet kapni E5 ös 100-as prémium benzint, addig csak azt fogom használni és nem a SPURIT! Pluszban szeretném hozzátenni, hogy ön szerintem valamennyire meg van egyezve az olajtársaságokkal, azért reklámozza ennyire az E10-es benzint a SPURI kombóval, mert az emberek inkább az E5 ös 100ast tankolják már és nem nagyon fogy az E10! CSERÉBE, amiért őn próbálja az emberekre rátukmálni a szar minőségű E10-et így valamennyire "megengedik" az olajtársaságok, hogy "éldegéljen" ezen a piacon! Úgy hogy sok sikert! ÉN biztosan nem tankolok E10-et!

2020-03-14
Varga Péter
Tisztelt Farkas úr! 2017. óta használom megelégedetten a spurit 3 idős autómban!Először 4 ezreléket,majd 3 ezreléket,a közelmúltban pedig a flakonon található 2 ezreléket kapták! 5 tankolásonként JG 2 az adagjuk! Kérdésem a következő: Az E10 megjelenése indokolja e , a spuri adag 2 ezrelékről való emelését? A másik kérdésem pedig: a daewoo lanosom(1.3 benzin) nem tolerálja az E10 et!A spuri állandó haszálata felülírja e ezt a kompatibilitási problémát?Vagy nála indokolt lenne az adag emelése? Köszönöm válaszát!

2020-03-14
Behina Mihály
Üdvözletem, Feltenném egyenesbe a kérdést: Használjunk 100as anyagot, vagy inkább a 95+Spuri kombót? Tudom-tudom, ez egy nagyon régóta és sokszor feltett és ezzel együtt megválaszolt kérdés! Leírom pár hónap eseményeit: Régóta használom a Spurit mind a V6-ban mind a VFR-ben és egy 1.4es AEX motorkódos Poloban Ahogy olvasom, mindenkinek egytől-egyig, a prémium(100as) benzin fogyasztáscsökkenést és javuló menetdinamikát okozott. Nálam a személyes tapasztalat azonban az December óta, a Mol 100-as benzinnel az, hogy könnyebben indul, szebb az alapjárat és valóban kevesebbet eszik. Kedvesem 1.4es Polojával is ez a helyzet, a 3-4. tank után elkezdett zuhanni a fogyasztás, továbbá "igen szépet lép" azóta is, holott nagyobb felni és gumi kombináció került fel rá. Mi lehet ennek az oka? A sima 95+Spuri nem produkált ilyen szignifikáns eredményeket. Pl. a V6 13,3 helyett 10,5 liter lett, a Polo pedig 7,5-8 helyett 6,7re bejött. Ilyen jelentős fogyasztáscsökkentés után megkérdezi az ember magától, miszerint "nem volna jobb a drágáb üzemanyag?" A kezdet kezdetén, amikor a bioetanol hiszti most november körül kitört, megnéztem a keresőket és mind egytől-egyig azt határozta meg, hogy a VFR-em nem alkalmas az E10es üzemeltetésre, az RC36os blokkal készültek igen, de az RC24/1 és /2 nem. Az Audi V6-ja alkalmas rá, de meghatároz 98as oktánszámú üzemanyagot, amihez tud koorigálni az ECU. (olvastam, hogy sok kúton 97-98as oktánszámot mértek a sima 95ös üzemanyagnál) Egy plusz infó ezen tények margójára, most nemtudom, hogy a tavasz miatt, de azt vettem észre, hogy gyorsabban melegednek be a prémium üzemanyaokkal az autók A kíváncsiság hajtott, hogy kipróbálja a prémium üzemanyagot és "bevált", azért megkérdezem a véleményét ezzel kapcsolatban, hogy ezek után hogyan tovább? Mi lehetett az oka, hogy a 95+Spuri üzemanyagból többet fogyasztott és nem is volt ilyen rugalmas az autó (egyik autó sem) Köszönöm választ mindannyiunk nevében is

2020-03-13
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás