Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
SZAKI Kft.
Kedves Béla! Örülök, hogy a CIVIC ben meg van elégedve a SPURI-val! Pontosan ugyan úgy kell tennie a kerti kisgépeknél is! 95-ös benzin, és SPURI! Pontosan a kerti gépen nincsenek felhúzva, sűrítési arány mélyen alatta van az autóéknak! Ráadásul még legtöbb karburátoros technika! Tehát a 100-as benzint nehezen gyújtja meg a gép, és szenved! Ráadásul, homogén, rengeteg másféle alkohol származékkal, oxigenáttal, ami nem előny! Hamarabb megromlik a 100-as benzin. Nyilván a hordozott oxigenátok miatt, valamint a vizesedés, és egyéb negatív jellemző miatt! Nem tudom miért gondolják az emberem, hogy egy jellemző, mint az oktánszám miatt jobb a drága benzin! Ne higgyen a reklámoknak! Pénzkidobás, pedig igen kevés a mennyiség, de teljesen felesleges prémiumnak kikiáltott benzint venni! Reklám fogás! A benzin 40féle fontosabb jellemzővel bír! Ha mindre adalékot öntenénk bele, nem is kellene benzin. Érdekes! Ugye? Összegezve a SPURI multifunkciós, nem kell más mellé! Fokozásként másfél szeresét, de maximum kétszeresig növelheti a SPURI mennyiségét, azaz 0,4 %-ig! Ha így tesz egy évig nem lesz gondja a fűnyíróba tele tankolt benzinnel. Köszönöm, hogy felvette a kérdést, másoknak is tanúságos lehet!

2020-03-06
Vaskúti Béla
Tisztelt Farkas Úr! Nagy megelégedéssel használom terméküket benzines Honda Civicemben. Kerti gépekbe eddig 100-as benzint használtam, de most szeretném kipróbálni a Spurit. Ön szerint érdemes-e valamilyen üzemanyag stabilizátort használni még a Spuri mellé, vagy erre is jó. Több olyan benzines kerti gépem van amit ritkán használok így aggódok hogy az E10 rövidebb eltarthatósága miatt probléma lehet velük. Üdvözlettel: Vaskúti Béla

2020-03-05
SZAKI Kft.
Kedves András! Milyen érdekes a véletlen, most intézem a virágoszlopokat a cég bejáratához, pont Dunakesziről. A beírásáról a lényeg tükröződik. Valamint az, Ön sem szeret úgy elindulni az autóval a nélkül, hogy a SPURI legalább az üzemanyag rendszert, a motort, kipufogórendszert tegye rendben! Ki szeret sok-sok javítást végezni a gépen? Senki! No, erről szól a SPURI, és a minőségibb üzemanyag! Aki hosszan nem használta, úgysem tudja miről beszélünk mi SPURI-sok. Ha már a hangja egészségesebb, az elmond mindent! Ez nyilván alapvető fizikai, és kémiai folyamatokban írható le. De az autóst, a felhasználók legtöbbjét, nem nagyon érdeklik a működési mechanizmusok! Meg is értem! Engem se izgat, hogy a 4K televízió elektron többlet energiája hogyan is kényszeríti a neutrínók távozását! Egy termék jó-e, vagy sem az a hosszan tartó több százezer, vagy több millió ember által derül ki! A piac dönti el, árazza be, valamint a termék forgalom, hogy mennyire jó az előállított áru! Ezek a döntő tényezők. És Ön András ennek az általános tulajdonságokat tapasztalta! Az külön érdeme, hogy legelsőnek bízott a termékbe! Megadva a bizonyítási esélyt. Ma már egyre könnyebb az embereknek, hiszen annyira egyértelmű a végeredmény a SPURI használatának, hogy kockázatmentes a használata! Sőt ingyen is van, amit Ön is tud! Lényeg, hogy a jövőben is fejlesztéseinkkel, azon leszünk, mindenkor megfeleljünk, a gondtalan autózás, a haszonszerzés feltételeinek! További biztonságos közlekedést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-20
András
Nálam ismét bizonyított a Spuri. Használt diesel Ford-ot vásároltam. Azonnal piros Spuri bele 1,5 szeres adagban. Az első tankoláshoz képest az ötödik tankoláskor 1,4 literrel csökkent az átlag fogyasztás és öröm hallani a motor duruzsolását.

2020-02-19
SZAKI Kft.
Kedves ismeretlen! Ha lenne ilyen károsult ember, ilyen problémával már hozzánk fordult volna a tulaj! Gondolom tavaly mindenki így járt aki 660.000db flakon SPURI-t vásárolta! Több komment nem is kell! Jó is, sőt remek, hogy ilyeneket ír, már végre tényleg nem hiszik, hogy töröljük a negatív véleményeket! Roppant örülök a gondolatok szárnyalásának, hisz demokrácia van! És ez visz az intuitív cselekedet mezejére! Csak azt nem tudom, hogy a törzsvevőink sértésnek veszik-e? Pláne, akik majd három évtizede használják eredményesen! A fizikai állításokról ne is beszéljünk, mert gondolom sok értelme nincs Önnel vitatkozni ismeretlenül, mint gyáva konkurensnek tűnő egyén! Erre pedig azt tudnám mondani, hogy kiemelkedően jó minőséget szabad csak előállítani nagyon olcsón. És talán akkor 27 év múlva utolérik a SPURI-t. De ekkorra ismét annyit költünk fejlesztésre, innovációra, hogy ezt senki nem fogja utánozni, mert mi egy kicsit nem vagyunk normálisak, hogy mindent visszaforgatunk, sőt a holdingok egyéb nyeresége is itt landol! A siker viszont higgye el kárpótol! NO, ezzel a gondolattal a mi égiszünk alatt tevékenykedő cégek, és emberek, ettől boldogok. Ennél pedig nincs felemelőbb érzés higgye el. Ha Ön mégis úgy dönt, hogy SPURI nélkül közlekedik ám tegye. Semmi probléma nincs belőle. Személyiségi jogok szerint is megteheti, no és ez a demokrácia is egy csodálatos dolog! Még egyszer, köszönöm, hogy végre valaki beírt egy negatívat, csak azt sajnálom nem valami hihető! Nem baj legközelebb, hátha jobban sikerül! Minden tiszteletem az Öné, kedves..... Úr! Maradok a szolgálatában, Farkas Kálmán

2020-02-17
SPURI
Tisztelt Farkas Úr! Ön szerint ennek a kommentnek, amelyet most ide bemásolok és egy videó alatt találtam, van valóság alapja?! Kiemelt válasz Lukács László - Az élet iskolája 13 órája 😁 Eddig 3 emberrel találkoztam, 2 db Skoda és 1 db Opel tulajaval aki tajtékzott, mert szétégtek a szelepszarak a spuri használatakor. Nem véletlen, hogy nem javasolják a gyártók sem az olaj sem benzin adalékokat, ugyanis bár hasznosak lehetnek, de nem minden autóhoz és nem minden autóhoz egy aranyban, amit javasolnak. Sőt az sem mindegy milyen üzemanyag hoz keverik. Mert, ha az már eleve adalékolt, na akkor van nagy meglepetés. Mint, majd lesz most, amikor az E10 mizéria miatt sokan 100 as benzint tankolnak jó drágán, de többe lesz majd a motor generál . Így hat ez nagy öngól. 👍

2020-02-17
SZAKI Kft.
Kedves Tamás! Örülök, hogy rég óta, megelégedéssel használja a termékünket. Mivel több autójába is jól teljesített a SPURI ebbe is működni fog! Ki tudja mit tankoltak eddig bele. Az Ön autója biztos, hogy nem a kopogásos égést tapasztalta! Az más jelenség! És a 95-ös benzin is majd mindenhol legalább 2oktánnal, hanem hárommal több! Pont a vizesedés miatt, és az alkohol származékok nyilván magasabb oktánszámmal is rendelkeznek! Innen látatlanból nem lehet diagnózist felállítani, de egy biztos, ha csökken a fűtőérték, gyengébben megy az autó! Az ECU ezt másként reagálja le autónként változóan. Lehet, hogy egy másik helyen tankol normál 95-öst máshogy viselkedik! Ez az összetétel, sajnos ugyan annál a kútnál sem egyforma mindig! Hát még a víztartalma! Gondoljon arra, hogy a prémium benzinekbe direkt víz kicsapató komponens van. Ez káros, de csak hosszú távon okoz problémákat, akkor viszont sokat! Ha mindig egy kicsit oldva eltávolítunk a tankból, nyilván nem a legerősebb benzin keletkezik a vízből, de legalább sokáig él a motor! A két elv, pont ellentétes egymással! Ezért nem illik mindig más üzemanyagot tankolni! Ez arra utal, hogy ebbe a tankba bizony sok víz van! Másrészt a 100-as benzinnél az ECU-ja és a szenzorok mérésének eredményére hivatkozva rossz emissziót tapasztalva elveszi a benzin mennyiséget, így még szárazabb égést produkál, ami nem jó a kipufogó szelepnek, hisz nincs többlet öblítés! De ebbe ne mennyünk bele részletesen. Az elő-detonációs égés hangját más is produkálja, ami hasonló lehet! Legtöbbször a mechanikai szelephangot véljük annak! Ennek oka pedig a beállítatlanság! Vagy kopások! Pld. a hidrotőke nem tud annyit emelni egy bizonyos fordulaton, amire az méretezve van! De lehet olaj elhasználódás, vagy olajminőség miatt is, de lehet olajnyomás miatt is, számos probléma okozhatja! Kopogás szenzor nem tudom van-e a kocsijába, de ez itt nem is lényeges! Ha lenne, akkor is ugyanezt a hangot is hallaná szerintem! Mert ez nem a hamarabbi sűrítésből eredő berobbanásos égés! Egy biztos az országba 97-es benzinnél rosszabbat senki nem tankol! Ha vizes akkor van 95-ös! Tamás a 100km még nagyon csekély távolság, kérem 4-5 tankolást legalább tegyen meg, mert addig csak a takarításra használja a SPURI az energiáit! Később egyre jobb lesz a gép, ezt tapasztalatból garantálom! Tehát egy kis türelmet kérek! Ha gyorsítani akarja a folyamatot, akkor 50literbe másfél deciliter SPURI JG-2 ajánlom! És ne feledje, bármilyen autója lesz, a SPURI minőségibb üzemanyagot képez! További gazdaságos, biztos autózást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-02-17
SZAKI Kft.
Kedves Gábor! Nem ajánlom a nyugati kutakat, itt Kelet-Európában. Többször írtam analíziseinkről. Pláne a 10évnél régebbi autóknál. Teljesen más az összetétele a prémium benzinnek, ezért a lokális magasabb hő, főleg a kipufogó fázisban nem szerencsés. Pláne, azért sem, mert a nagyobb mennyiségű gőzpára újra párolgása, is megviseli a kipufogó rendszert. Ennél azonban van több olyan körülmény, mely nem a tartósságot eredményezi. Ne higgyen a reklámnak, és a nyugat imádatnak! -Más.- Egyrészről nem biztos, hogy jót tesz neki a magas oktánszám, hisz nem erre lett gyártva a motor, ha mégis placebó hatásként érzi, az csak megviseli az erőforrást! Másrészt kiszámolva is rettentő sokba kerül, a több mint 40Ft literenként. És figyelje meg többet is fogyaszt belőle! Ez teljesen biztos! Bár ezt nehéz mérni! A többlet költség a javításba is fog jelentkezni! Én mindig a gyári üzemanyag előírást javaslom oktánszám területén! Ezt is többször írtam miért! A szeggel történő vizsgálatnak nem lesz eredménye. Lévén ilyen, vagy ehhez hasonló anyag nincs az üzemanyag rendszerbe! De kíváncsian várom hogyan is csinálta a tankba lévő elhelyezést. És mit fog tapasztalni? Mert ott a mozgástól, a hőmérséklet változásig, minden körülmény speciális. Köszönöm bejegyzését! Tisztelettel. Farkas Kálmán

2020-02-17
Tamás
Tisztelt Farkas Kálmán Úr! Régóta redszeres használója vagyok terméküknek, több autómban is jól teljesített. Jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16v benzines autóban használom amit napi szinten használok munkába járásra (120km). Amióta megjelent itthon az E10 azóta nagyobb terhelésen pl. emelkedőnek 3000-3500 ford/perc környékén elkezd a motor kopogásos égéssel járni, ami gázpedál állás változtatására (kicsit elveszem, vagy jobban odalépek) megszűnik. Mol 95 + piros spuri normál mennyiségben tankolok, piros spurival nagyobb dózisban a kopogáshajlam csökken, de még jelentkezik. Mol 100 benzinnel megszűnik teljesen a kopogás. Most 95 + JG2-vel kisérletezek, eddig ezzel még nem kopogott de csak 100km-t mentem így. Kérdésem, hogy a kopogásos égést mi okozhatja? Van az autóban kopogászsenzor. Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Tamás

2020-02-14
Gábor
Kedves Kálmán! Az OMV Maxxmotion 95 E10-ről érdekelne a véleménye, mert most ezt tankoltam a 32 éves keleti autómba. 5-6 éve használom a piros spurit 1.5-szörös adagolással minden tankolásnál. Elsősorban a korróziótól védeném a tankot és a tisztító hatása is állítólag jobb a maxxmotion benzinnek. A másik ami érdekel, hogy most a családban egy 34 éves 1.8-as passatba MOL 100-as benzint tankolnak tisztán spuri nélkül és érezhetően szebben megy és kevesebbet fogyaszt. Valóban árthat a motornak a 100-as vagy még magasabb oktánszám? Még annyit, hogy indítottam egy kísérletet e10 + Spuri ill. Spuri nélkül tiszta vasszögekkel a korrózió vizsgálatára. Ennek ha lesz szemmel látható eredménye arról feltétlenül beszámolok Tisztelettel várom és köszönöm válaszát, Gábor.

2020-02-14
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás