Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Szaki Kft.
Kedves Ferenc! Élvezettel olvastam izgalmas sorait. Nagyon jó érzés, hogy a folyamatos fejlesztéseink eredményesek. Az csupán egy dolog, hogy valamiből meg kell élni a kollégáinkkal együtt, de nagyobb dolog az, hogy a vásárlóink valóban tudják értékelni az erőfeszítésünk. Rövid az élet, és sikerélmény nélkül mit sem ér! Sajnos az adalék iparág egész Európában, sőt a világon, egy nagy csalásra alapozik. Adnak az üzemanyaghoz a széles 40db jellemzőhöz 1 komponensből egy parányi kicsit, ami semmit nem ér. Így lejáratva az igazi üzemanyag adalékolást. Ebből következik, hogy nekünk egyenként meg kell meggyőzni az embereket hogy igenis jó minőséget eredményez a SPURI használata. Ezzel az adalékolási kultúrát teremtjük meg, immáron 26 éve! Látja, Ferenc akkor fordult Ön is a SPURI-hoz, mikor már szinte más megoldás nem volt. Pedig a jó üzemanyag fogalom! Egészen a verseny benzinig, mely minimum 2000Ft/liter. Nem rovom fel senkinek, hogy nem hisz bennünk, hogy mi becsületesek vagyunk. Hiszen sok tankolás után derül ki, hogy hibamentes az autó. És még akkor is rálehet fogni, hogy mert jó autót vásárolt. Sajnos nem tudják, mit tankolnak az emberek. Megmondom tömeg terméket, mely épp a használhatósági minimumot üti meg nagy nehezen! Sajnos ettől beteg is lesz az autó csak várja ki. Ha mi is moslék ételt eszünk, akkor hamar megbetegszünk! Ilyesmi a hasonlatom. És még most jön a igazi moslék, mert ezt már máshogy nem tudom illetni! Az igazi gyengítetlen benzint megszüntették, tettek bele plusz 5% ETANOLT. (Egyéb iránt ezért is lehetett az ön kálváriája.) Most ezt is kitiltják, és a legolcsóbb az E10 lesz! Ebből még több motor besokall majd! Nem erre tervezték! Mert nyilván lehet etanol motort tervezni, de ezek nem azok. Az más kérdés, hogy annyival többet, fogyaszt, és hamarabb elkopik, ezért nem gazdaságos! Gondoljon a gyenge fűtőértékre, mely témát már a honlapunkon cikkben kiveséztük! Egyet azért tudok, a környezet védelme érdekében ez csak ámítás ami ezzel kapcsolatban folyik! Hamar tönkrement autót újat venni, ez ám az igazi környezeti kár!!!!! Persze ezt nem igazán tudják, vagy nem értik meg az emberek, de majd egyszer talán! Addig is azért dolgozunk, hogy a legújabb motorokhoz illesszük az üzemanyagot, a lehető legolcsóbb adalékkal. Még egyszer köszönöm szépen, azt, hogy leírta nekünk a történetét, igen tanúságos volt. Azt kívánok Önnek, hogy mindig célba érjen, és természetesen balesetmentesen. Üdvözlettel, a SZAKI Kft. kollégái nevében Farkas Kálmán fejlesztőmérnök

2019-12-06
Bleszák Feri
Tisztelt Hölgyem/Uram! Adott egy 7 éves benzines autóm, folyamatosan karbantartott, sőt, még túlzásba is vittem a gondoskodás. Mindezek ellenére 8 hónapja check engine jelzett, kiolvastattam, P0302-P0304 hibakóddal 2-es, 4-es hengerben szakaszos gyújtáskimaradást olvasott a kódolvasó. Az autó nem produkált hibát, nem rángatott, nem 3 hengerezett, nem nőtt a fogyasztás és semmi egyéb, ezért tünet nélkül a szerelőknek nem volt könnyű dolguk. Kezdtük gyertyacserével, a hiba visszajött. Márkaszerviz volt a következő lépés, ahol a 2-es és 4-es trafót felcserélték az 1-3-al. Hibát nem vitte át, marad a 2-4-ben. Ekkor azt mondták 600e Ft-ért motorvezérlő csere, ami miatt elveszett a bizalmam a márkaszervizben. Utána egy garázsában szerelő, de ajánlások alapján az autóm típusára szakosodott szerelőhöz mentem. Ő belenézett a gyertákba, kiderítette, hogy nem ebbe való, de „szerencsére" nála van NGK, hadd szóljon, cseréljük ki. Kicseréltük, a hiba egy idő után megint vissza jött. Bementem egy Bosh Car szervizbe (mai napig Ők a szerelőim), ahol a kartergázcső műanyag vége el volt fáradva, kicserélték, jó ideig nem is jelentkezett a hiba, aztán megint csak előjött. Leszedték a szelepfedelet a kérésemre, belenéztek, a motor olyan, mint az új, nem engedték, hogy szétszedessem velük, de felhívtak, hogy a gyertyák totál fáradtak, vagyis az újként kapott gyertyák elhasználtak voltak. Tettek bele nekem újat, és megmérték a szelephézagokat is az enyhén dízeles hangja miatt, de azok gyári értéken vannak. A belevaló, új gyertyákkal a kopogás drasztikusan csökkent. Sajnos a hiba ezek után is jelentkezett. Minden szenzort, még azokat is, amiknek nem lehet köze hozzá megmérték és hibátlanok. A kálváriám során közel 800e Ft és rengeteg idő ment el olyan javításokra, amik nem voltak indokoltak a hiba szempontjából. Mivel az autó nem produkált hibát, a check engine lámpa magától kialudt pár indítás után, kezdtem beletörődni, hogy hiba nincs, csak valami apróság. Szerelőm említette, hogy még az üzemanyagrendszert fogják megvizsgálni. Ekkor olvastam a spuriról, rendeltem egy 10db-os csomagot. Első tankolás után még felvillant a check, már a 4. tankoláson vagyok túl, olyan mértékű igénybevételt kapott ezalatt, amitől minimum 5X jeleznie kellett volna, de semmi. A csodaszeretek valamit helyre tett nekem, ekkora kálvária után azt hiszem a terméketek volt a megoldás egy része. Nyilván, szét fogom szedetni, injektort kitisztíttatom, cserélünk üzemanyagszűrőt és pumpát is, de egyrészt segített az autón, másrészt kizárásos alapon közelebb vitt a diagnózis felállításához. Hamarosan megérkezik az új autóm a szalonba, de egy biztos, kezdetektől spuriztatom majd és a mostani, ami családban marad, fogja kapni élete végéig! Nem tudom mit művel ez a cucc, de nem is kell tudnom, csak azt, hogy valóban jótékonyan hat a motorra. Köszönöm Nektek, sose hagyjátok abba a gyártását! Lett egy új törzsvevőtök. Hetente 1-2 tank benzint használok el, fogy rendesen, a következő rendelésem az 5L-es lesz! Köszönöm, Bleszák Feri

2019-12-06
SZAKI Kft.
Kedves Attila! Azért vagyunk, hogy segítsünk, minél hatékonyabban felhasználni a SPURI adalékunkat. A felhasználóink hosszú távú megelégedettsége nekünk a legfontosabb. Biztos célba érést kívánok a SPURI-val. Tisztelettel, Farkas Kálmán .

2019-11-25
Attila
Kedves Kálmán, Értem, és mint fejlesztőmérnök, azt kell mondanom valószínűleg igaza van, nekem is türelmesebbnek kell lennem. A hónolást nehezen tudom elképzelni, ebben az új motorban már krómnitrid/karbonitrid bevonat van a henger belsejében az edzett acélbetét helyett, a puha alapfelület meg nem polírozható tökéletesen, így keletkezhet a hónoltnak tűnő felület. A kopás elméletileg elhanyagolható a bevonat miatt, a vékony fal miatt intenzívebb a hűtés is, és az ön által jelzett bekopás is más mint régen, talán be sem következik, csak meg ne sérüljön a felület egy közel gyémánt keménységű egyszerű homokszemtől mert ugye nem javítható... És igen, van két gyerekem is, ezért is tudom, hogy a türelem nagy erény! Természetesen továbbra is kitartok a termék mellett, nagyon köszönöm a kimerítő válaszát!

2019-11-18
SZAKI Kft.
Kedves Attila! Új autója van, így ez még nincs összecsiszolódva, bekoptatva. Átlag 50ezer kilométerig egyre jobb lesz a gép. Ez a kipufogóban ez természetes is. Több motorolaj jut az égéstérbe! Teljesen normális dolog. Meg fog szűnni! Másrészt egyre több gyár, és autómárka a henger oldalfal perforációját alkalmazza, a honolás mellett. Elmélet szerint több motorolaj marad a golyó nyomott üregecskékbe, ami azért hasznos, mert a legfelső gyűrűhöz, a kompresszió gyűrűhöz is több jut a kenőanyagból! Lévén ők is tudják a szomorú tényt, hogy a mai üzemanyagból erre nem számíthatnak, a rengeteg újra krakkolás, és bio tartalom miatt. Tehát az égéstérbe bejut a motorolaj. Hamumentes motorolajat ezért írja elő a gyár! Hogy ne jusson a kipufogó rendszerbe hamu! Nos a folyamat nem áll meg, de normalizálódik, egy minimum szinten a motor virágkoráig. Később ahogy kopnak a gyűrűk, a hengerfalba lévő mélyedések is kisebbek lesznek. Tehát ily módon önszabályzósan kopik a motor. Sok kilóméter, és indítgatás után, ha nem lesz friss a gép, akkor elmúlik a túlzott motorolaj bejutás, ki fog szürkülni a kipufogó cső vége! Ezt garantálom! Azért megjegyezném, hogy a SPURI új gépnél, nem csak a kopáscsökkentők, hűtőgél, szortimentizációval, stb, tud segíteni a bejáratási időszakban, hanem a motorolaj elégetésében. Így nem fognak az érzékelők meghibásodni, hamis jelet adni, valamint nem lesz annyi lerakódás a motorba, és a kipufogó rendszerbe sem! Az a tapasztalatunk, hogy lazán kötött koromrészek keletkeznek, így nem lesz makacs beégés, amit később nem takarít már le semmiféle adalék. El fog múlni rövidesen a kormos csővég, de SPURI nélkül bizony a mostani gépeknél ez van úgy, hogy állandó! Sajnos! A türelmes válaszokra azt tudom mondani, hogyha van gyereke, tudja, hogy érdemes elmagyarázni, neki, mit miért teszünk, így legközelebb jobb kedvvel, és tudatosan fog cselekedni! Nos ezt teszem én is az autósok társadalmának kell bizony némi üzemeltetési ismeret, hogy sokáig tartson az autója, és keveset kelljen szervizbe hordani. Szívem szerint a jogosítványhoz 4-6 óra ilyen típusú órákat is tartani kellene. Már csak a környezet tudatos autó üzemeltetése miatt! No meg a pénztárcája védelmében. Addig is marad a szervizes emberektől hallott, a szomszédból kapott tanácsok. Néha azért ezek sem szakszerűek valljuk be! Akit érdekel persze ma már lehet olvasni minden témában az interneten. Remélem küldetésem, ami a mai napra szólt, elérte célját. Köszönöm felvetését, lám igen érdekes volt, melyet nem közöltek Önnel, mikor kifizette az autót a szalonba! Vigyázzon az új autójára továbbra is, és balesetmentes közlekedést kívánok vele! Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

2019-11-02
Makra Győző
Kedves Csucsu! A problémás csomag kárpótlása ügyében kérem, vegye fel velem a kapcsolatot! 309030486 makragyozo@gmail.com Köszönöm. Üdvözlettel, Makra Győző

2019-10-30
Csucsu
Tisztelt Farkas Úr ! A problémás csomagot a spuribolt.hu oldalon rendeltem meg.

2019-10-29
Attila
Kedves Kálmán! Vissza olvastam néhány évnyi mennyiséget a fórumon. Elismerésem a türelméért és a kitartásért, amikor több századik alkalommal is ugyanolyan kedvesen és lelkesen válaszol ugyanarra a két kérdésre: beleönthetem-e, és a mennyit öntsek bele. A válasz, hogy bele bármilyen üzemanyagba, bármilyen adalék mellé és maximum másfél szeres adagolással. Mindez száz oldalon át minden variációban. Nekem biztosan nem lenne ennyi türelmem. Még egyszer gratulálok. Én a piros spuri+MOL95 használom az új turbó benzines autómhoz állandó másfél szeres adagban a legelső tankolás óta. Jól megy és kitűnő a fogyasztás, de a kipufogó kormos az első 3000km után is, én erről kérném a véleményét, előre is köszönöm!

2019-10-28
SZAKI Kft.
Kedves JHN, Kapuvárról! A legtökéletesebb oxidációs folyamatokat, melyben van némi redukciós is, a SPURI JG-2 SPORT adalékkal lehet elérni! Ha megteheti a 3ezrelék a legjobb. Paraméterei úgy vannak szerkesztve, hogy széles spektrumú szortimentizációval oldja meg! Minden van benne, ami a rengetegszer újra krakkolt üzemanyagba sok egyforma molekula származék gátolja az egymásba öltődő lángterjedési folyamatot. továbbá a mintegy negyvenféle minőségi jellemzőjét emeljük a gázolajnak is! A prémium üzemanyagokról őszintén című itteni cikkünkbe megírtuk az analizációnk eredményét. Röviden: NEM JAVASOLJUK! Semelyik olajtársaság ilyen reklámmal ellátott termékét sem! Normál gázolaj MOL kút, és SPURI. A legegészségesebb kombináció! Itt a vendégkönyvbe vissza lapozva is talál ebben a témában válaszokat. A majd kétezer vendégkönyvi bejegyzésből számos vásárló kérdezett a PRÉMIUM üzemanyagokról! Nos ezekbe van kifejtve, hogy vizsgálataink milyen eredményt hozott! Továbbá több neves autós fórum is tesztelgetett prémium üzemanyagokat, és nem hozott ki semmi előnyt ezekből az égig felmagasztalt szuper folyadékokból. Sőt, mondhatnám, hogy igen káros a többszöri használatuk. A fokozott "BIO OLAJ" tartalom persze, hogy növeli a cetán számot, de a zsírsav tartalma pedig alattomosan sunyin, szép lassan tönkre teszi a gépet! Talán ennyit dióhéjban, remélem elegendő infó volt, azonban a főoldalról több cikket is talál mely felkeltheti érdeklődését! Köszönöm kérdését! További biztonságos célba érést kívánok! Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

2019-10-26
JHN
Szeretném megkérdezni, hogy melyik színű spurival lehet elérni a "legtisztább" kipuffogó gázat diesel autó esetében? Ezen kívül fokozható-e ez a tisztítás prémium üzemanyaggal kombinálva? Ha le lehet írni akkor melyik ilyen prémium üzemanyaggal érdemes használni?

2019-10-26
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás