Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
pinyo
Egy 1990-es Ford Escortom van 1.8-as dízel motorral.Nekem nagyon bevált a piros spuri.Az autó jobban indul télen és nyáron egyaránt.Sokkal nyomatékosabb lett, tehát egy esetleges előzésnél nagyon jó hogy van benn spuri.megszűnt a fekete füst, és a motor is csendesebb lett.Akkor lehet igazán észrevenni a hatását, mikor pár tankolás után nem tesz bele az ember.Nagyon erőtlennek tűnik.Köszönöm a gyártónak, mindig használni fogom.

2008-08-31
Csabcsa
Köszönöm, ki fogom próbálni! Jelenleg a normál Spurit teszteltem, illetve teszteltük. Eddig kb. 15 liter üzemanyagot használtunk el 3,8 liter üzemanyaghoz 15ml Spurit kevertem. A legszembetűnőbb tapasztalat, hogy a motor belsejét újszerűvé varázsolta, azaz teljesen eltüntette az égéstermék okozta lerakódásokat. Egyéb jellemzőket nem tapasztaltunk, nem lett erősebb se gyengébb a modellek teljesítménye és a fogyasztásban sem észleltünk változásokat. A verseny változat tesztelése után újra jelentkezem majd!

2008-08-29
Szaki Kft
Csabcsa részére! A gép úgy van konstruálva, hogy a nyomaték magas fordulaton legyen és nem nagy az égéshője az üzeanyag-keverékeknek, ugyanis 80% oxigenátból áll. Kb. 28000 MJ/kg az égéshő, viszont nagyon gyors a reakció. A sűrítési arány pokoli, mint egy jobb VFTS-ben, csak az utolérhetetlen előny: a tizedannyi főtengely-hossz és vezérműtengely-hossz. Sajnos 3-8 ezer fordulatnál nem jelentkezik a nyomaték a nitro-metánnál, ugyanis a gyorsaság még nincs jelen, viszont visszatartó erő, hogy a sok nitroggén miatt az expanzió 20%-al kisebb, ráadásul majdhogy homogén az üzemanyag tulajdonsága, nem lehet szekvenciálni. Gondot nem okoz, ha 0,3% arányban a JG-2-est kipróbáljátok, ugyanis a versenyadalék pont a legalsó és legfelső fordulat-tartományban működik jobban, tapasztalataink szerint. Tehát 500 ml üzemanyaghoz 1,5 ml Spuri JG-2 tegyetek.

2008-08-11
csabcsa
A motor sűrítési aránya kb. 1:14-es, hagyományos háromtűs karburátorral, a teljesítmény tekintetében 3,4 LE/ 15.500 RPM és mindez 15cm3 hengerűrtartalommal az üzemi hőfok 100-130 fok között van az évszakok, pára és oxigén tartalom függvényében. Ezek a motorok általában légszegényen azaz kb. 1:5 üzemanyag/levegő keverési aránnyal üzemelnek, így a fajlagos fogyasztás kb. 5,5 liter/óra. Ezért is van szükség a megfelelő teljesítmény eléréséhez a 30%-os nitró-metán tartalomra.

2008-08-08
Szaki Kft
Kicsit részletesebb leírást kérnék az üzemanyag keverésről, sűrítési arányról, végnyomásról, motorkarakterisztikáról, stb. Köszi.

2008-08-05
Csabcsa
T. Gyártó! Azt szeretném megtudni, hogy a modellezésben, konkrétan a RC-helikopterekben tudnák-e a termékük jótékony hatását tapasztalni? A következő összetételű üzemanyaggal repülünk jelenleg: 20% olaj 30% nitró-metán 50% metilalkohol A motorok működés szempontjából kétütemű-otto motorok, izzítógyertyás gyújtással.

2008-07-31
Kálmán
Mindkét motorba 20 literhez 1 deciliter JG-2 kell.

2008-07-23
Helianthus
Kálmán! HONDA VTR 1000-be (4ütemű, injektoros, vízhűtéses V2-es motor) milyen arányba nyomjam a kék anyagot? Ezenkívül érdekelne, hogy HONDA NX650-be (4ütem, karburátoros, léghűtéses) milyen arány kell, szintén a kék anyagból.

2008-07-23
joejoe
Amugy minden OKÉ a termékkel gratulálok:D

2008-07-10
joejoe
:) köszönöm a válaszokat

2008-07-10
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás