Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Porker
Tisztelt Farkas úr! Régebb óta használok piros Spurit diesel pdTdi motoromhoz. Volt amikor Spuri nélkül a Shell premium diesel olaját használtam amit akkor - állítólag - gázból gyártottak (?), de ez jó 3 éve megszünt. Utána kezdtem az OMV MM diesel üzemanyagát használni úgy, hogy 2 premium tankolás után 4 normál tankoláshoz a Spuri használtam. Érdekes módon egy éve a hidegek beköszöntével kezdett nehezen indulni a kocsi. Szervizben megnézték a pd elemeket és el voltak kokszolódva. Az egész történet valószínűleg korábban kezdődött (hibás turbo geometria, sok hideg üzem, stb), de akkor azért meglepett a dolog, hogy a Spuri és a premium üzemanyag mellett ilyen összejöhetett. A fentiek azért jutottak eszembe mert olvastam egy félmondatát amiben a "hazai kúthálózatot" és a Spurit ajánlja. Röviden: teljesen felesleges a másik 3 betűs forgalmazó bármilyen premium üzemanyaga, mert egyik sem lesz jobb mint a battai gyártású gázolaj / benzin? A lényeg, hogy legyen benne Spuri és nem lesz problémám az esetleg 6-8 hét alatt sem elhasznált üzemanyaggal? Egyébként a gázolajas és benzines kocsim is gond nélkül indul hidegben is és az E10 mellett is mintha kevesebb lenne a kipufogott pára indulás után ha rendesen adalékolom a Spurit. No meg nekem még sosem volt katalizátor hibám bár 10 és 15 éves kocsim is meghaladta a negyedmillió km-t, valamint füstöt sem látok magam mögött! :) Üdvözlettel: Porker PS: azt hiszem ideje áttérnem a 6 literes csomagra!

2020-01-27
SZAKI Kft.
Kedves Oláh Imre! Nagyon egyszerű az ok! Nem kell 98-as benzin, és főleg nem A multi olcsó fejadalék nélküli csupasz benzine! Vizsgálataink szerint más olcsó alkotók miatt egyéb 3-6 fajta alkohol származék miatt a szinte minden kútnál 98-as a 95-nek nevezett benzin. A 98-as akkor nyilván vagy 101-es lehet! Az oktánszám túlzása károkat okozhat, pláne, ha a többi mintegy 40 féle fontosabb benzin tulajdonság rovására megy! A lefagyás hidegbe ilyen esetben, pont a sok olcsó oxigenát miatt van. Ilyen kísérleteket végeztünk Már 2003-ban LADA VFTS-es Rally autón. De a nagyon sok alkohol, és egyéb oxigenát tartalom indokolatlan többletét, még a SPURI sem tudja egyensúlyozni! Tehát mol kút rendes 95-ös. és SPURI. Nem írta mennyi a fél flaska? 500ml, vagy 125ml? Egyébként a többlet max 50% legyen az adalékból! Persze a magas páratartalom is lecsapódik, ez is hozzátesz egy kicsit a lefagyáshoz! Egyébként erre többféle technikai megoldás lehet, a levegő oldalon és más karbifűtésszerű megoldás. De ez már technikai dolog! Jelzem SPURI nélkül még ennyit ment volna a gép! Másrészt azért kell lehetőleg mindig tele a tank, mert így kevés a páralecsapódás veszélye. A SPURI beöntött mennyiségének, mintegy egyharmada vizet viszi oldatba, pont azért, hogy ne legyen vele nagyobb üzemzavar gond! Tehát ez a porlasztási oldalon semmi gondot nem okozhat! Számokban kifejezve a bejuttatott adalék a 2ezrelék, ennek a harmada 0,7 ezrelék, azaz 0.07%. Ez az Ön esetében 25ml víz, Az egy deciliter negyede eloldva 25literbe! Csekély részarány! Továbbá vizsgálataink szerint több alkoholos benzin már zavarosodási, azaz eleve tűrési határig van vízzel telítve a kutaknál! Ez is ok lehet! No és beállítási gondok is! Főleg a gyorsító fúvókáknál. Pld, egy gyárinál kicsit kisebb fúvóka! Ezek azonban helyszini szemle nélkül nehéz diagnosztizálni! Köszönöm kérdését, remélem segíthettem! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-01-26
Olah Imre
Tisztelt Spuri csapat ! Rendszeresen tankolok az Auchan automata kúton (kedves a robotasszony,nem ajánlgat semmit stb.stb.) Amiért ide járok az a náluk még kaphato 98-as benzin. (elvielg ez E5-is) Az autóm üzemenyagszükséglete 91 oktán vagy magasabb ,néha 1-2 alkalommal tankoltam az új 95 E10-et de 80%-ban a 98 megy bele. Karburátor,no computer,nincs lambda semmi.. Most egy ködös hajnalon elindultam a kocsival egy 25 liter 98-as benzinnel tankolva amire egy fél flakon kék Spuri ment. Elöttte 1-2 nappal tettem bele finomabb is lett az alapjárat ,nehéz leírni de nem csak placebó hatás volt. Ködös időben 80-al haladva elkezdett a kocsi gyengülni ,a végén csak vánszorgott ,majd rángataott ..sikerült félreállnom ott már le is állt a motor. Légszűrőcsonk le és a karbiba nézve a "szemOBD"-m kiolvasta a hibát : a gyorsítófúvóka és a Venturi cső el volt jegesedve . Gondolom hogy a ködös-párás beszívott levegő is okozhatta ezt de mivel a gyorsítófúvóka elött is volt egy kb 1cm-es kis jéghegy a benzinben volt víz és ez fagyott oda . Eddig ez a vizbefecskendezéses rendszer nem üzemelt :D Ez nem egy FockeWulf 190 . Kb 2 perces szakszervizzel a problámát megoldottam és a virtuál hibakódot töröltem,+ szerencsére ilyen jegesedésnél nem zuhanok le :) Lehetséges hogy a kék spuri a tankban lévő üzemenyaggal "elkeverte" a vizet és ez igy ebben a formában ehetővé vált a karburátor számára ? Most kijártam majdnem a tankban lévő üzemenyagot kb fél-1 L hagytam benne most megint 25L fél kék Spurit kotyvasztottam . Mostanában nagyon ködös nyirkos a levegő a szokottnál is magasabb a páratartalom,gondolom a benzin is jobban szív magába vizet. Utoljára ősz elején volt benne spuri. Anno 2000-ben tapasztaltam ilyet mikor előszerettel vizezték a kagylóék alkalmazottai Nagykanaizsán benzint,olyannyira hogy belefagyott a tankba,üza csövekbe ,úszóházba... akkor is karbis kocsival jártam,most 2020-ban is ..fejlődőképes vagyok ..::D:D:D

2020-01-26
Mészáros Gábor
A spuribolt.hu-n rendeltem. Köszönöm a közbenjárását!

2020-01-23
SZAKI Kft.
Kedves Mészáros Gábor! Örülök, hogy a SPURI termékeinknek bizalmat szavazott. Szavatolom, hogy Ön teljes biztonságot élvez az üzemanyag oldalon, valamint a motorüzem, és a kipufogó rendszer védelmében. Nem baj, hogy nekünk írt, de átadjuk a megbízott cégnek a panaszát. Mi mint jövedéki termék gyártó üzem sajnos nem kereskedhetünk a SPURI-val, mint a pld. a dohánygyárak sem. Nem mi küldtük a terméket. Mi a kijelölt jövedéki raktáraknak szállíthatunk. Kérem írja meg melyik webshop-ba vásárolta, és továbbítjuk szívesen a panaszát az illetékes cégnek! Két alternatíva van: spuribolt.hu vagy a spurineked.hu Köszönöm előre is a tájékoztatását. Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.

2020-01-22
Mészáros Gábor
Kedves Spuri Csapat! A Spuri csomagot az imént vettem át, ezúton szeretném megköszönni a mellékelt ajándékokat is! Az öröm mellé egy kis üröm is társult, mégpedig a csomagkiszállítás kapcsán, ezért kérdezni szeretném, hogy van-e más lehetőség, esetleg más futárszolgálat amellyel el tudnák küldeni a pakkot? A posta úgy tol ki velem, hogy hiába fizetem a házhoz szállítást, nem hozza ki a csomagot házhoz, hanem csak értesítést küld, hogy menjek az XY számú hivatalba átvenni (most is ez történt). Úgy mint mások, én is azért fizetem a kiszállítást, mert nincs időm a postára menni és sorba állni. Nem mondhatják, hogy nem voltam itthon, mert a munkám miatt egész nap itthon voltam, de mindegy, remélem ez volt az utolsó ilyen gondom az MPL-lel. Köszönöm a Spurit, már megy is a gépekbe :)

2020-01-17
SZAKI Kft.
Tisztelt É.L. ! Igen, tökéletes védelmet nyújt, egészen az E85 ig, már 2014-óta. Olyan komponenseket tartalmaz a SPURI, amelyek a különböző oxigenátok és a legtöbb műanyag, és viton típusú alkatrészeknek védelmet nyújt! Tehát a motor védelem mellett, az üzemanyag rendszer és a kipufogó rendszer is biztonságban van! Továbbá a fűtőértéket nem tudjuk teljesen pótolni, de a hatékonyabb működés lévén meg tudja oldani a SPURI, hogy szinte észre se vegye a gyengébb teljesítmény, vagy a fogyasztás többletet! Ezek minimalizálása a legmagasabb technikai hatásfokon valósul meg. Dolgozunk azon is, hogy bármilyen motornál olyan adalékot fejlesszünk ki, mely a mostaninál kétszer ilyen hatásfokú. Erre viszont még várni kell! Talán már az E15-nél, vagy az E20-nál megvalósulhat! Az alkatrész védelem azért már most is megvalósult! Köszönöm kérdését, ez hasznos volt! Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök

2020-01-11
É.L.
Tisztelt Farkas Kálmán Úr ! Az E10 téma tudom hogy lerágott csont, de mégis ezzel kapcsolatos kérdésem lenne. Mint írta több hózzászólásban is, a megnövekedett alkoholtartalom következtében előállt energia hiányt elég jó hatásfokkal javítja a Spuri. A megnövekedett alkoholtartalom azonban a tömítéseket és műanyag alkatrészeket veszi igénybe hosszútávon a korábbi alacsonyabb alkohol tartalmú benzinekhez képest. Több helyen közzétett autótípus kompatibilitási lista is gondolom ez alapján készült hogy mely autó gumi és műanyag alkatrészei készültek alkohol állóbb és kevésbé alkohol álló kivitelből. Az üzemanyagrendszerben lévő műanyaga és gumialkatrészek védelmében is segít a Spuri? Válaszát köszönöm

2020-01-08
SZAKI Kft.
Tisztelt Madarász Attila! Teljesen jól végezte az adalékolást, és megfelelő védelmet is nyújt, természetesen állandó használat esetén. Ha Ön még több védelmet szeretne jótékony hatása a másfél szeres mennyiségnél fokozódik, de kétszeresnél nincs értelme többet adalékolni, bár nem ártalmas, csak felesleges. Egyszer próbálja ki egy 50literes tankba a SPURI JG-2 -es, kék színű adalékunkat is úgy mint a normál pirosat. Biztos tetszeni fog a prémium sport adalékunk is! Köszönöm kérdését, és biztos célba érést kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-01-06
SZAKI Kft.
Kedves Földes Kálmán Úr! Azt hiszem tiszteletre méltó, hogy ön ilyen régen használja a SPURI-t, és minden tapasztalatot begyűjtött. A márka társak nevében is köszönöm, azt hogy tájékoztatását, tapasztalatát leírta. Érdekes, hogy az ajándék SPURI után, akkoriban rögtön megértette, és tapasztalta a jótékony hatást. A mai időkbe azt hiszem az autósok többsége is úgy gondolkodik, mint Ön. Pontosabban fogalmazva nem olyan fontos, a megtakarítás, és az sem, hogy vételárárát a SPURI bőven megtakarítja, tehát ingyen van. Inkább a biztos üzemmód foglalkoztatja az autósokat, és hogy a méregdrága, és sok időt igénylő javításoktól megszabaduljanak. De ezt már kedves Kálmán biztos tudja! Még egyszer köszönöm értékes, és információban gazdag levelét! További élvezetes autózást kívánok Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-01-06
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás