Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Szaki Kft
A magasnyomású diesel-motorok adagolásával kapcsolatos kérdésre válaszolva: 50 liter üzemanyaghoz 1,5 dl SPURI, az 1 dl helyett.

2008-07-10
Szaki Kft
Az általunk feltüntetett árak ajánlások, ehhez viszonyítva a 2200-2400 Ft korrekt, a piaci viszonyokat befolyásolni nem igazán tudjuk, hiszen mindenki olyan áron értékesít, amennyiért el tudja adni.

2008-07-10
Kozma Csaba
Sajnos előfordulhat, hogy ekkora az áringadozás, nekem is sikerült még vennem az idén 1800 Ft-ért is, persze az tavalyi áron volt, ezt el is felejthetem, de tőle kb. 200 méterre egy másik autósboltban pedig 2900 Ft. Átlagosan 2200-2400 Ft körül adják a legtöbb helyen.

2008-07-09
joejoe
Az volna a kérdésem hogy az árlista ami itt van az mikori mert nekem a 2280.-as bruttos Spurit/piros/ 2750-ért adták a Polus Center-rel szembelévő ESSO-kutnál.Most átvertek vagy ekkore az ár ingadozá? Válaszotokat elörei is köszönöm.

2008-07-09
Horszabi
Szép napot mindenkinek! Meg szeretném kérdezni a "Spuri üzemanyagadalék a magasnyomású dízelmotorokban "című cikkben leírtakhoz. Miszerint idézem"Ezek a motortípusuk karakterisztikája a 1, 5 szeres Spuri adalékolást szeretik a legjobban". Akkor most piros spuriból pntosan mi az arány 1.5 ezrelék? Válaszukat előre is köszönöm.

2008-07-08
Feri
Az E 85 üzemanyag használatával kapcsolatos tapasztalataim:Dacia Loganban haszlátam etenol és benzin feles keverékét.Az 1.4 MPI motor sokkal dimanikusabban mozgott főleg az alacsonyabb fordulat tartományban.A reggeli első inditás nehezebb volt,de napközben már rendesen indult.Én a továbbiakban azért nem kisérletezek vele,mert a fogyasztás legalább 1 literrel megemelkedett,és a kipufogó végén kormos lé csurgott több száz km. megtétele után is. az etenol abbahagyásával egy időben elkezdtem a spurit használni.Azóta a kipufogó ujra kiszürkült,és a fogyasztás is ujra visszaált a normál értékre.

2008-07-07
Bálint Jenő
Üdv mindenkinek! 2 éve használam 240ekm-t futott diesel autómban és tökéletes! Csak jót tudok ról amondani! Tényleg úgy van, ha nem ismerős mondja, azt hiszem részvényese a cégnek! Mindekinek CSAK AJÁNLANI TUDOM!!!

2008-07-02
Szabolcs
Köszönöm a rövidített választ, közben a cikket is sikerült felkutatnom. Itt végre konkrát információkat kaptam ködösítés nélkül :)

2008-06-30
Szaki Kft
Az E85-ről készült írásomat olvasd el, légy szives, de megpróbálok röviden válaszolni: Az 50-50% már igen jó, de mindíg 103 körül van az oktánszám és ezt a gyertyaszikra nem akarja begyújtani. Ehhez úgy épül fel a hozzá illő sűrítés, hogy kis hőfokon induláskor a tömítéshez kellő üzemanyag dúsul minél többször indítózik a sofőr. Többlet kakaóval többlet sűrítési arány lép fel, csak elégetni nehezebb gazdaságosan. Az üzemanyagellátó-rendszert már komoly anyagokra gyártják, nem hiszem, hogy lenne vele baj ennél az autónál. A száraz üzemanyagra jó megoldás a termék, de speciális adalék kellene, amely nekünk már készen van, de még gazdaságtalan forgalmazni. Ha a motor járása nem kiegyensúlyozott, akkor káros rá, ezt lehet akár füllel is hallani. Kis égéshőjű etanolos autókat nem véletlenül szabják az üzemanyagra. Káros hatása a "piros" SPURI-val 80%-al küszöbölődik ki, a JG-2-nél (kék) ez 90%. Tehát egy 500 ezer km-re tervezett motor 400-450 ezerig bírja csak, akkor elindulhat a számítgatás, mikor éri meg. Most gyakorolnak repülni az első fecskék az E85-el, lássuk mi lesz a vége, én bevállalnám. Farkas Kálmán

2008-06-30
Szabolcs
Bár nem egészen idevág, de ha megengedig, akkor az E85-tel kapcsolatban lenne pár kérdésem. Az én autóm nincs átalakítva erre az üzemanyagra (nincs benne a befecskandezési idő növeléséhez a kütyü), de kipróbáltam és 50-50 % E85 - 95 benzin keverékével, na meg 1,5 dl Spurival tökéletesen megy! A fogyasztás annyi, mint csak 95 + Spurival, a teljesítmény pedig nőt. Több emberrel beszéltem, s leegyszerüsítve ezen dolgok miatt ellenezték (persze mindegyiknek érdeke volt, mert az egyik a kütyüt beszerelő autószerelő, a másik pedig a szakszervíz volt :) ) - tönkreteszi (teheti) a gumi/műanyag alkatrészeket, jobban korrodálja a fém részeket (Igaz ez? S ha igen, akkor védelmet tud nyújtani a Spuri?) - szárazabb üzemanyagnak számít, ezért jobbna kopik a motor (Ha ez igaz is, gondolom erre mindenképen megoldás lehet a Spuri! Nem?) - Kisebb energiatartalom (2/3) = nagyobb fogyasztás (Ezt nem tapasztaltam, talán a Spurinak köszönhető, vagy szerencsém van?) - A reggeli hidegindítás úgyan nem gond, mert pöccre indul, de ha nem lépek oda 2x, 3x indulás előtt (kb. 3-4000-ig felpörgetve), akkor alapjáratról lefullad, s csak második indításra üzemkés (gondolom ekkor építi fel az elektronika az adagolási mátrixot...) - Érdemes kipróbálni a tele tank E85-öt Spurival, vagy az átalakítás nélkül már tényleg veszélyes? A kocsi egyébként egy 2000-es évjáratú Seat Ibiza 1.4 16V.

2008-06-30
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás