Figyelmeztetés

Csak regisztrált felhasználók írhatnak üzeneteket, kérem, jelentkezzen be
Kovács János
Tisztelt SPURI mester! 1 kérdésem volna! Az E10-es 95-ös benzin ALKOHOLTARTALMA mennyire csökkenti le (ön) szerint az AC pumpa élethosszát,? Én nem a csövektől, meg az injektoroktól félek, hogy tönkreteszi az alkohol, hanem az AC pumpától, hogy kiszárítja, nem kap kenést a benne lévő mechanika és idő nap előtt megadja magát!! Kérem erre a kérdésre is válaszoljon őszintén! Köszönettel! K.János

2020-05-27
SZAKI Kft.
Kedves Kovács János! Itt az ideiglenes gyors válasz! Ami mindegyikből hiányzik, azt hiába keveri, nem lesz benne! Rövidesen jövő hét közepén meg fog jelenni a pontos molekulánkénti analízis, és annak értelmezése! Addig is kérek egy kis türelmet! Persze a rossz és nagyon rossz keverékéből nem lesz jó benzin! Ez teljesen biztos! A kevésbé rosszban sincs benne a létkérdésnek számító anyagokból elegendő! Ha ezt 100-assal hígítja nem jutottunk előre! Ha az egyik túlsúlyba van a sok aromás a másikba is, akkor összeöntve az limit alatti gyenge lesz belőle! Inkább ne menjen annyira az autó, de sokáig tartson. Szerintem. Aki pedig erősebb autóra vágyik ugyanabból nagyobb motorral vásárolja az kocsiját! Ha egy benzinbe 48% az aromás tartalom, már nincs is tovább miről beszélni! Mármint melegedés szinten! Ennyi benzol gyűrűs molekulát látva megdöbben az ember. Összeadva mást, pld a toluolt, xilolokat, etil-benzolt már majdnem a benzin térfogat 25%-nál tartunk! Gondolta volna? Még a versenybenzinbe is veszélyes ennyi! Legalábbis ezt alternáló motornál így tanítják! Minden érthető lesz rövidesen, kis türelmet kérek, a konzíliumon túl vagyunk, már csak írásba kell foglalni a konklúzió! Találkozunk a főoldalon rövidesen! Köszönöm kérdését, de szerintem maradjon a 95-ösnél. Legfeljebb használjon SPURI JG-2 -est. Ha gép megkívánja, talán 1,5-szerest, még így is olcsóbb, és kímélőbb mint prémiumnak kikiáltott üzemanyag! Minden tiszteletem Önnek, hogy törődik a gépével! Üdvözlettel, Farkas Kálmán

2020-05-21
Kovács János
Tisztelt Uram! Olvastam, hogy káros a 100 as benzin hosszútávon a motornak a szeleptányérok miatt(elég)! Felesben lehet e keverni a benzint? Úgy értem 1 liter 95ös E10 -1 liter 100as szuper benzin? Így már tartósabb lehet a motor és nem lesz annyira megterhelő a motor számára? Köszönet!!

2020-05-21
SZAKI Kft.
Tisztelt Béla! Igen így működik! Rövidesen megmutatjuk, milyen ára lesz a 100-as benzin használatának a pillanatnyi előny miatt, mi is van a benzinekbe. Kihangsúlyozom, hogy a mostani keverékekre vonatkozik, szinte minden kútnál az elmélet ugyan az! Figyelje a főoldalt. írás lesz róla! A kondenzvizet kicsapja a 100-as benzin és gyűjti míg baj nem lesz! ráadásul nincs benne még 5% etanol sem, úgyhogy nem kell aggódni! Egy lehet, a 95-ös jobban takarít, de kondenzvizes benzinnel nyilván nem mehet úgy mint kicsapatott vízzel! Majd 0,5-1.0 liter víz gyűlik a tankba akkor nagy baj fog lenni, plusz a kipufogó szelep tányért is félteném az irreálisan magas hőtől! Versenybenzin szerű folyadék normál autóba nem való! Versenyautóba se, mert ez a tuning úgy működik a rallyba is, hogy a motor futási teljesítménye 2-4ezer km-re redukálódik. Ráadásul a magasabb aromás tartalom neki esik a benzinnel érintkező minden alkatrésznek! De Ön tudja! Rövidesen jön a benzinek analízise, figyelje! Valamint észrevette Ön is, hogy nagyon hamar melegszik a motor. Ez előbb-utóbb 40-80ezer km után motorgyengülést okoz, majd elmondjuk miért. És oktán vesztést is okoz az oldott víz, de ez elmúlik, ha a víz kioldódik lassanként a tankból! Megszűnik az utánpótlás. Hacsak nem tankol új vizet a kútnál! Vagy nem szaporodik a nappal és éjszaka hőmérséklet különbségéből eredő páralecsapódás miatt. Ha fém a tank a víz rozsgát okoz, ha műanyag, akkor zsugorodik és öregszik az sok agresszív anyagtól a 100-as benzinbe! Ezeket viszont több cikkben leírtuk a lakosság tájékoztatása érdekében! Talán előzetesen ennyit, hogy pillanatnyilag mit érez! És még 40-60ezer km-ig! Gondolom, hogy azért legtöbb embernek a tartósság, és az üzembiztonság fontosabb. Váltogatni pedig nem érdemes a benzineket, az előbbi okok miatt! Azért nagyon nagy köszönet, hogy beírt, mit tapasztal rögtön, helyileg, lokálisan és azonnal a benzin csere alkalmával! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-05-20
Lázár János Béla
Suzuki Ignis példa! 2004 es évjárat! 95E10 benzinnel használva(január óta) MOST dobta be a katalizátor hibakódot! Városban fogyasztása 10liter/100km Persze tudtam mi a gond, miért dobta ki a hibakódot a szar e10 benzin végett! Gyorsan kihajtottam a maradék dzsuvát, megtankoltam OMW 100Plus benzinnel, hibakódot kiütöttem! Városban fogyasztása 7.9l/100km re ugrott vissza, még a 8 liter sem éri el ugyan abban a tempóban, mint előtte a fos benzinnel!!! Természetesen a hibakódot azóta sem dobta ki, ennek már lassan egy hónapja! Naponta gurulok 80km a kocsival! Ezt csak azért írom le az embereknek, hogy segítsek vele, NE tankoljanak E10 benzint!! Ja és el ne felejtsem már a spurit! Anno használtam egy ideig, abszolút semmit nem vettem észre, jobban menne, vagy kevesebbet enne a kocsi. Sajnálom, ez az igazság! Én nem hiszek a csodákban!

2020-05-19
SZAKI Kft.
Kedves Viktória! Örülök, hogy észrevette az új flakon öltözékünket! Igyekszünk, tetszetős szép, változatos külsővel megjelenni. Most csak a címke szett változott, és fokozatosan váltjuk le a régit. Egyenlőre a JG-2 -esek jelentek meg. Rövidesen következik a normál piros is. Szerintem jövő hónap közepén teljes lesz a címke szett. A folyadék év végén, jövő év elején változik. Még folynak a tesztelések, ez egy kicsit elhúzódik, mert picit nagyobbat ugrunk minőségbe. Ráadásul megint nagyon sokat változtak az üzemanyagok. Ilyen mértékű donor változáshoz több ideig tart az illesztés. Erről nem is olyan soká megjelentetünk egy összefoglaló cikket. Benzinekkel kezdünk. Mondhatom izgalmas lesz, sőt inkább úgy jellemezném megdöbbentő! Ezek miatt nekünk is szinte sarkon kell fordulni. Ezért tart több ideig az új beltartalom változás. Ráadásul várunk, hátha ez az érthetetlen összetétel megváltozik. Megnyugtatásul írom, hogy ez a mostani adalék is nagyon sokat javít az üzemanyagon. És nincs is talán más cég, aki ilyen sűrűn illeszti az adalékot a donorokhoz! Tehát folytatás következik rövidesen. Köszönöm a jó kérdést Viktória! További baleset mentes autózást kívánok Önnek. Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-05-19
Viktória
Kedves Kálmán! Érdeklődnék, hogy az új elegáns címkés flakon a korábbi anyagot rejti, vagy maga a termék is más a palackban ?

2020-05-19
tibor1
Köszönöm válaszát.Nincs baj,csak egy kusza gondolat volt.2015 suzuki Olvasgattam netten,hogy áramtalanítás után,hogy lehet újra tanítani.Innen jött gondolat.

2020-05-18
SZAKI Kft.
Tisztelt Tibor! Érdekes kérdés. Mivel kevesebb üzemanyag is elegendő lenne a SPURI-val, ezért meg szokott emelkedni az alapjárat egyes gépeknél. Íme itt is a bizonyíték a hatékonyságra! Több részre kell osztani a járműveket. Az automata alapjárati rendszerűekre, ami modernebb kivitelűek, és a hagyományosak, ezek a régi típusok. Az első típussal nincs semmi tennivalónk! A régebbiekkel igen, mert pld egy hagyományos 150báros adagoló melyet pld. a VW Golf II. vagy III.-ban találunk vissza kell állítani! Alapjáraton nagyon pörög, ugyan annyi üzemanyagnál. A SPURI miatti nagyobb fűtőérték, illetve több mozgási energiát termel hő helyett. Ezt kell kevesebb üzemanyagra venni! Mechanikus állítású adagolónál a következőként járunk el! Ekkor a forgó rendszerű adagoló rögzítő anyát fellazítjuk, veszünk el a alapjárati központi csavartengelyből, aztán rögzítjük. ECU-s gépeknél pedig kevés típus, van amit programozni kellene, hiszen, magától tudja a gép az alapjáratot állítani! Még a klíma terhelést, generátor terhelést is figyelembe veszi! Tudni kellene, hogy mennyire magasabb lett az alapjárat, és milyen autóról van szó. Ha csak 10-12%-kal emelkedett, akkor nem kell állítani! Ha többel, akkor igen! Remélem tudtam támpontot adni Önnek! Tisztelettel, Farkas Kálmán

2020-05-18
tibor1
Üdvözlöm Kálmán úr.Spuri használó vagyok.A mai autóknál van értelme,egy hosszabb spuri használati idő uttán alapjárat újra (tanítása?)

2020-05-16
 
Powered by Phoca Guestbook

Hírlevél feliratkozás